Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


problem z przepływomierzem


staszek7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Drodzy koledzy.Mam dość istotny problem z silnikiem e-46 td compackt.Rocznik 2004 150 KM.Mianowicie silnik stracił moc i się dławi.Obroty dochodzą do 2tysięcy i dopiero po 10 sek.rosną na maxa.Powiedziano że to przepływka,więc ją wymieniłe na używkę z gwarancją zwrotu.Brak widocznej poprawy,silnik dale muł i dalej przy pełnym gazie czarny dym i sadza na asfalcie.Stwierdziłem przeglądając forum że u mnie nie zamyka się żaluzja chłodnicy,brak podciśnienia,mechanik zmieniał wężyki i czyścił kolektor,sam widziałem że klapki sprawne ale niewiem czy przez to podciśnienie jest wszystko OK.Turbina jest sterowana elektronicznie tak twierdzi fachura.Mieszkam w okolicy Głogowa w Sławie.Chciałbym jeszcze pojeżdzić moją bunią ale staje się to trudne jeśli nie można przyśpieszyć no i ta sadza na asfalcie.Obiecał że wymieni przepływkę na kolejną być może sprawną.Przed tymi kłopotami wyrywał asfalt,miała pewne braki ale mało istotne.Proszę o poradę bo nie bardzo mam ochotę wkładać w skarbonkę bez dna.Ta nieszczęsna przepływka to 0928400504

Proszę bardzo o jakieś pomysły.

Pozdrawiam

stanislawrybowicz@gmail.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w realoem widzę coś takiego: RealOEM.com - Katalog części zamiennych BMW . Na początek zmień fachowca. Później zrób jak kolega Andrii mówi.

Dokładnie, jak kolega pisze. Czasem padają elektrozawory od sterowania podcisnieniem - nr 1 na schemacie z linku kolegi @jarekpater

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Odepnij przewod od przeplywki i zobacz czy jest roznica. jesli jest lepiej tzn przeplywka jest niesprawna. Jesli gorzej lub bez zmian to przyczyna jest gdzie indziej. A wydaje mi sie ze turbo jest sterowane podcisnieniem w tym silniku.

Witam.Zmieniłem mechanika.Po zamontowaniu używki prze pływki brak poprawy.Po zamontowaniu nowej brak poprawy.Po odpięciu kostki poprawa wyraźna.Sprawdzał działanie klapek i czystość EGR,działają kolektor sprawny w czasie gazowania egr i klapki działają,wymienił 2 świece żarowe.Nie działa żaluzja to na pewno.Fachura twierdzi że sterowanie turbiny elektroniczne.Wymienił wężyki kolejny raz na nowe.Po podpięciu do kompa i skasowaniu błędów oraz kolejnych ingerencjach za pomocą komputera jedzie idealnie.Moment chwila wraca do muła.Wyświetla się hec oraz błąd 3F00. Po kolejnym skasowaniu błędu jest OK! Nie bardzo wiem co dalej.W mojej miejscowości jest niewielu fachowców.Dziękuję za zainteresowanie moim tematem.Jeśli można to proszę też pisać na PW.

stanislawrybowicz@gmail.com

serdecznie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd to ciśnienie doładowania, czy któryś z "fachowców" sprawdził ciśnienie doładowania przy pełnym obciążeniu? Szczelność dolotu [rury od turbo do IC itp?wtryski? Mieszkam za głogowem, jak coś to zapraszam

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd to ciśnienie doładowania, czy któryś z "fachowców" sprawdził ciśnienie doładowania przy pełnym obciążeniu? Szczelność dolotu [rury od turbo do IC itp?wtryski? Mieszkam za głogowem, jak coś to zapraszam

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

Witam Grzesiek.

Te wszystkie czynności wymieniane przez Ciebie to za wysoki poziom dla moich mechaników.Chętnie skorzystam z Twoich usług.Zadzwonię lub napiszę i się umówimy.Telefon i mail odczytałem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam Grzesiek.

Dość dawno pisałem o poradę w sprawie bmw compact e-46 z 2004 roku TD 150 KM.Od dłuższego czasu mam z nią problemy,a mianowicie jakiś czas temu pojawił się czarny dym z rury wydechowej jak zwiększałem obroty,później na kolejnych biegach nie osiągała obrotów i jest jak mól .Po wymianie przepływki niestety bez efektu.Po wymianie wężyków podciśnienia nie jestem pewny czy dobrze założone dalej nic.Wyczyszczony był EGR,wymienione termostaty niestety poprawy brak.Były wymienione dwie świece żarowe i sterownik.Łatwiej odpala rano.

Czyszczone były czujniki po przeciwnej stronie kolektora i na rurze dolotowej do niego.Efektów brak.W jakimś poście radziłeś mi zmianę mechanika co też zrobiłem,niestety żaluzja się dalej nie zamyka,podczas tych prac mechanik pokazywał że cięgno sprężarki się porusza bo niby jest sterowana elektrycznie,klapki w kolektorze dolotowym działają był czyszczony tak jak EGR. Nie mam pomysłów co dalej.Wywalam kasę bez efektów i uczciwej diagnozy.Piszę na maila bo nie pamiętam na jakim forum pisałem do Ciebie.Mieszkam w Sławie a z tego co wyczytałem Ty koło Głogowa.Czy podjąłbyś się jakiejś uczciwej diagnozy i ewentualnie pomocy w moim kłopocie.

Serdecznie pozdrawiam.Przed chwilą znalazłem!Dzisiaj odpiąłem przepływkę inne auto lecz tylko do 4000 obrotów.

Jeszcze raz pozdrawiam i proszę o ewentualną cenę podstawowej lub szeroką diagnostykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wszystkie czynności wymieniane przez Ciebie to za wysoki poziom dla moich mechaników

Masakra, pewnie to mechanicy samozwańczy :) Ciśnij do Grześka to zaoszczędzisz sobie czasu na kolejnych grzebków, nerwów, pieniędzy i niechęci do samochodu. Z tym czarnym dymem i mułowatością, to to samo miałem w poprzednim dieselku, diagnoza - nieszczelność dolotu, mała dziurka na wężu IC. Powodzenia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...