Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

witam :D

dokładnie chodzi mi o kupno takiego kitu do swojej e36 znalazłem ciekawy zestaw na aledrogo , i wszystko niby ok ale jest jeden minus jest sprzedawne tylko w zestawie amortyzatory i sprężyny , z tego co wiem to przy wymianie tych części potrzebne są też nowe osłony gumowe i coś tam jeszcze moje pytanie czy jak kupię ten zestaw to będe mół dokupić takie gumy w zwykłym sklepie motorozycajnym ??? czy jednak potrzebne są jakieś inne ??? jestem zielony w tym temacie pytanie_bmw pomóżcie bracia bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Body Kit - to nie tylko to co widać, przecież by prawidłowo wyglądał musisz mieć do tego wszystko spasowane (jak amory itp). Auto musi się wtedy konkretnie prezentować. Nie wiem czy jest sens kupowania osobno części do tego skoro tam już masz takie jak powinny (chyba, że firma jakaś mało znana albo kiepska).

A nie lepiej kupić wszystko od pakietu M i będzie oryginalnie <bmw> happy_bmw <bmw>

pokaz ten link z "aledrogo"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
z tego co się dowiadowywałem nie jest to żadna lipa , dobry produkt

Sory ale skad masz takie info ? ktos ze znajomych to montował ?

Dla mnie sama nazwa budzi zastrzezenia MTS-Technik "coś prawie jak żywiec" jakby

ktos na pałe chcial to połączyc z M-Technikiem ale luz moze sie czepiam nazwy :P

Mi to wygląda na springi a'la jamex + amory a'la Bilstein albo Koni Sport tyle ze z

powyższymi to raczej łączy je jedynie żółty kolorek :wink:

Ogólnie bym sobie odpuscił taki zestaw , chyba ze tak jak pisałem na początku

widziałes na własne oczy jak to wygląda po założeniu i w eksploatacji :drunk:

Od siebie polecam kompletne zestawy Weitec'a (sam taki miałem w E30 i przy glebie

60/40 rewelacyjnie się trzymało asfaltu) a jezdziłem na tym prawie 4 lata :wink:

A najbardziej podoba mi sie tekst :

"- Zdjęcie poglądowe (nie przedstawia sprzedawanego produktu)"