Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym bardzo kupić , np ten http://allegro.onet.pl/ladne-bmw-e36-1-8-is-z-gazem-od-kobiety-i1268134708.html

Mam prośbę, pytanie, ponieważ zupełnie nie mam doświadczenia z BMW.

1. Na co zwrócić uwagę przy kupnie ( chodzi o ogólny stan techniczny ) ?

2. Jak rozpoznać na słuch lub wyczucie ewentualne objawy problemów z silnikiem?

3. Czy da się w jakiś sposób ustalić, czy auto pożera olej silnikowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna byloby zaczac od dzialu przywitan ;)

Ja ten egzemplarz bym sobie odpuscil. Albo drzwi od pasazera albo blotnik przedni/maska maja inny odcien, wiec cos bylo walone. Zreszta widac po blotniku przednikm od stroy pasazera ze jest zle spasowany z maska wiec cos jest nie tak. Dwa zdjecia to zdecydowanie za malo zeby cokolwiek powiedziec na temat tego samochodu. A myslisz ze 140KM is to napewno od kobitki? Zadnej info tam nie ma na temat tego samochodu. Niech ci wysle konkretny opis, daty co kiedy bylo wymieniane, zdjecia silnika i kazdej strony samochoduy z profilu. Bagaznika (niech zrobi fote jak wyglada podloga w bagazniku), kielichy pod maska. Silnik to tak jak w kazym innym przypadku, jezeli skusisz sie go obejrzec to aby rowno chodzil. Czy nie wali z pod pokrywy. Tutaj to niech ktos sie wypowie kto ma IS'a, bo ja z tymi silnikami nie mam zadnego doswiadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję serdecznie za informację, to że był bity mnie nie przeraża, zależy mi najbardziej na stanie technicznym, tj. użytkowaniu bez dokładania sporej kasy.

Szkoda, że nie mogę sprawdzić czy warto z kimś obytym.

Za opinię wielki szacun!

Edytowane przez kopot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach