Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

no dla mnie te informacje od handlarza dyskwalifikują auto.Czemu maska matowa?Nie taniej im było przyjechać autem niż je na lawecie targać?270 tys. na gazie...niby te silnik zrobią i drugie tyle,ale...dziwne to wszystko...no i skoro handlarz sprzedaje za 5800 z zyskiem dla siebie 98 rok to chyba tez nie wróży szczęśliwie.Z tego może być malina a może być studnia bez dna.A Kolega chyba szuka auta do jeżdżenia teraz a nie "robienia pod siebie" co może oznaczać także wymianę połowę auta.Dobrego auta,stosunkowo młodego nikt nie pozbywa się za gorsze( a 98y z r6 i sekwencją za 5koła to grosze).Poza tym nie słyszałem o szczęśliwym zakupie od handlarza....dla mnie klima to za mało,żeby się na auto napalać(anginy dostaję przez klime-może dlatego;p :)

Ta co mat podrzucił wygląda lepiej moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonil do mnie gosciu jeszcze raz ( ten od parcha 98 ), bo kazalem mu z pod auta dzwonic. Jest rdza na drzwiach kierowcy ( sam dol 1 cm po calosci ), i z tylu pod tablica rej. no i ta matowa maska. Autko ma z wiochy krzyzackiej, gosciu ( wlasciciel ) ponoc zmarl i byly jakies problemy ze spadkiem itp, wiec poszedl tanio.

Jak zrobie tanie zaprawki na zime i odloze kaske na jakies alusy i lakier na wiosne to mogloby to byc OK.

Nie mam smialosci sam tam jechac . Jutro po 13 gosciu bedzie.

Ma ktos moze blisko ? / 59-305 Rudna, Lubiński, Dolnośląskie

P.S ten http://moto.allegro.pl/bmw-318-is-super-okazja-i1266149026.html#gallery to prawie Ukraina jest, wiec pojade juz kupic a nie ogladac..

Edytowane przez kopot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem wasze opinie,chłopaki mają racje, sam szukam Bmw coupe, myślałem o 318is lub 320 ale koledzy doradzili mi żebym szukał 325 lub 328 no i znalazłem 325 automat e36 oczywiście, byłem obejrzeć przejechałem się i jestem zachwycony!!! Bmw super się zbiera ma nie samowitą moc w porównaniu do 320 tak więc jutro jade ze znajomym mechanikiem żeby mi dokładnie je obejrzał i jak wszystko będzie ok to ją biore bo najezdziłem się juz troche w poszukiwaniu E36 i nie jest łatwo. Jutro wrzuce zdjęcia jak ją kupie, a koledze życze powodzenia w poszukiwaniu bmw ale zdecydowanie polecam R6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopot-ty chyba sobie ksywą kłopoty wróżysz:)sorry,ale biorąc pod uwage rozwlekłość tematu nie mogłem się powstrzymać.Masz trochę pecha,bo częśc zaczęła świętować już dziś piąte urodziny,reszta dojeżdża jutro...nie wiem szczerze mówiąc kto zostaje i mógłby z Tobą jechać.Sprawdziłem tą Rudną i niestety nawet nie mam jak zahaczyć po drodze jutro;/Zupełnie nie po drodze.Ja bym się nie pchał w tego szrota z krzyżackiej wioski.Przeczytaj co pisałem wcześniej i zastanów się czy to ma sens.

Pisałes,że masz Mitsu-musisz tak się palić do zakupu nowego auta?Z takiego pośpiechu nic dobrego nie wyszło raczej...pomyśl jeszcze o tym e34.Naprawę bardzo sympatyczne auto.Albo e30,za te pieniądze szybciej znajdziesz auto w dobrym stanie(nie rocznik,nie przebieg a stan!)

Bardzo mi się podoba napis wewnątrz tej e36 spod UA-"najnowsze technologie w praktyce" ;d

http://moto.allegro.pl/bmw-e34-24v-i1274567725.html

http://otomoto.pl/bmw-520-gaz-sekwencyjny-C15475057.html

Tyle niestety znalazło się z Buń zagazowanych z silnikami R6,które nie wyglądają agonalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o podpowiedz jak sprawdzic podstawy w tej 3-ce 98 :

1. bledy komputera, inspekcje itp.

2. Na co zwrocic uwage na przegladzie - tzn. oprocz tego co sam mechanik powie na temat auta.

W sumie reszte info juz podpowiedzieliscie - trzymanie temperaturki, rowne obroty, sprzeglo, hamulce, trzymanie trasy, proste podluznice.

Jutro podjade chyba, niestety z portfelem, co bylo odradzane. Zrobie od razu gdzies przegladzik i jak wyjdzie OK to zakrece swoje blachy i pojade za moim kolesiem z tel online w razie niebieskich chlopakow. I moze w koncu zapanuje we mnie jakis spokoj wewnetrzny i pierwszy raz od 3 tygodni sie spokojnie wyspie.

Edytowane przez kopot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/bmw-e34-24v-i1274567725.html

http://otomoto.pl/bmw-520-gaz-sekwencyjny-C15475057.html

1 wszy bez sekwencji , o drugim bede myslal ( na spokojnie ), za pozno, zeby doopke zawracac o tej porze tetefonem.

Przy okazji WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!!

Hmmm. dostalem wlasnie w leb od kobiety za rozwazanie E34, E30. Jakos mi sie chyba przestalo nad tym chciec zastanawiac..

Edytowane przez kopot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, no Mat prosze nie doluj mnie. Na poczatku chcialem 1,8 is, po namowach i przemysleniach szukam juz w 320, ale nie chce dokladac finansowo do obecnie ponoszonych kosztow a minimum 12-13 LPG by mnie ciagnelo na setke. Driftu tez nie zamierzam probowac. Chce po prostu w ludzkich warunkach ( z satysfakcja ) dojezdzac do pracy i lekko na tym zaoszczedzic. To jak warto ogladac ta bejke 98, bo opinie mam 3 na tak i 1 nie.?

A z tym ze dostalem po lbie od kobity, to byl zarcik. Chcialem uciac rozwazania az w tylu kierunkach na raz po prostu

Edytowane przez kopot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te od Mata sa dosc slabe rocznikowo....

Ten ostatni link mi sie podoba... :-P

co do tej 98rok jedz obadaj ale bez kasy !! !! Jedz bardziej z nastawieniem obejrze nabiore doswiadczenia pomarudze jak kupie...

No chyba ze bedzie ok :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i juz mialem jechac ogladac ta 98' ale dowiedzialem sie od kolesia, ze gaz z niemiec jak nie ma papierow, to ciezko wbic w dowod na stacji. Auto ma 12 lat teraz i jak instalacja byla od poczatku, to homolagacji butla nie ma, wiec nikt mi opinii nie wyda, ktora potrzebna bedzie w stacji kontroli. Gosciu od tej 3 -ki sprawdzi pozniej, ale juz mi sie troche to odwidzialo.

*** A ta 3ka is spod UA jest prawie OK. Dzwonilem i gosciu mowi, ze przeplywomierz jest padniety ( ok 150 zł wymiana ) i przez to obroty faluja. Jak go odkreci, falowanie znika.

Mowi, ze wszystko na bierzaco robil - sworznie itp. Instalacja sekwencja ma 1,5 miesiąca ( ma papiery ).

No i teraz minus - srodek jest ponoc bardzo zaniedbany ( taki kupil ) i czekam na zdjecia .... Poszukiwan CD.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co się kiedyś dowiadywałem,to jezeli gaz ma w trakcie sprowadzania z zagranicy to na instalacje nie potrzebujesz papierów,bo po co(powinna byc w zagranicznych papierach)jedyne co to trzeba bylo zmienić butle,na taka z polska homologacją.skoro tyle dzwonisz o samochody,to jaki problem zadzwonić do stacji kontroli poj.w twojej mieścinie i się dowiedzieć

zobacz jeszcze to.niedaleko,zapytaj ile chce

http://moto.allegro.pl/bmw-e36-1-8-is-lpg-sprzedam-zam-i1277150583.html#gallery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonilem juz, z reszta pisalem wyzej. Potrzebna jest opinia z firmy, ktora zajmuje sie montazem. Najdluzej u nas homologacja na butle wynosi 10 lat. Zmiana butli to kolo 400 zł.

Spod Ukrainy mam tez http://allegro.pl/okazja-bmw-e36-1-8is-140km-z-sekwencja-i1275885599.html , delikatnie lapany rdza na drzwiach i progach ( zdjecia w drodze ) ale gosciu tirem do Wloch jedzie i dopiero w srode przyszla sie pojawi. Chce 6 tysiaczow, dbal o auto, wszystko raczej z nim OK z rozmowy.

Edytowane przez kopot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co mi wiadomo to nie potrzebujesz opinii firmy montującej lpg na instalke.taka opinie możesz wsadzić sobie w nos,musisz mieć homologacje na butle i tyle.na twoim miejscu szukał bym samochodu bliżej i jezdził,jezdził i jeszcze raz jezdził,w takiej kasie jak ty chcesz bedzie cieżko,sorry jest ciężko,znaleźć coś sensownego.ja jak szukałem to zrobiłem masę km a szukałem czegoś do 15.000 i tez była tragedia,trafił się parch pod nosem za mniejsze pieniądze i jestem zadowolony.jak chcesz cos więcej wiedzieć(albo byś chciał jechać do rudnej,masz po mnie prawie po drodze) to pisz na gg bo dochodzę do siebie po 6 nocce i tak do 16 jestem przy kompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no ta Rudna odpada juz zdecydowanie. Auto jest po prostu padaka. Okazuje sie, ze ono z 5 lat stalo pod drzewem, tapicerka jest we mchu, zalana i zniszczona, Ten gaz to nie wiadomo, czy odpali bo koncowka jest niemiecka a butla pusta, felgi zardzewiale i korozja polaczyla szpilki, ze odkrecic sie nie da. Komp wyswietla koniec klockow i to na tyle. Odglos silnika niby OK ( przez telefon ) temp trzyma, ale to raczej dla auto dla rzemieslnika, ktory poswieci mu z tydzien czasu i kase. Nie ja..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopot, z jakich rejonow jestes polski? Cos poszperam i ci znajde bo widze ze ten temat nie daje ci spac. I jesli od razu moge podpowiedziec, poluj na 2,5 anizeli 2.0. Spalanie bedzie na bardzo podobnym poziomie (2,5 sie nie meczy, ma wiekszy moment obrotowy. To tak samo jak o dziwo 2.8 w beemce pali tyle samo co 2.5. Ta sama zasada co np jakas fura o pojemnosci 1.3. Potrafi zerzrec 8-10 w miescie, co nie znaczy ze samochod o pojemnosci 2.6 bedzie bral 16-20. Ale nie poruszajmy dalej tego tematu bo zacznie sie dyskusja na 5 stron.. ;) )

I drugie pytanie, czego szukasz? Tzn, co ci sie podoba jezeli mowimy o bude? Bo zaczelo sie od e36 w coupe, pozniej padly linki od e36 w sedanie. A pozniej nawet e34. Co Tobie najbadziej odpowiada, bo przeciez to Ty bedziesz tym samochodem jezdzil i to tobie ma sie podobac wizualnie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Woz na chec pomocy. Juz wczesniej pisalem - Jestem z Jeleniej Góry a pracuje pod Zgorzelcem. Szukam BMW 3 , E36. Pojemnosc jest dla mnie wazna tylko ze wzgledu na spalanie na trasie. Trase juz opisalem szybka jazda 60% powyzej 120km/h i 40 % ponizej 100 km/h, 55 km w 1 srone. Koniecznie musze miec LPG sekwencyjne. Po tym co czytalem na temat spalania najkozystniej wychodzi silnik 1,8 is. Juz zostalem przekonany przez Was, ze 2 litrowka - V6 bedzie podobna w ekonomii jazdy a silnik pewnie mniej zmeczony dostane no ladnie to brzmi. Jesli mnie przekonasz, ze na trasie spale podobnie w przypadku 325 to ciesze sie bardzo. Co do budy to interesuje mnie tylko 3 E36 najlepiej coupe. Wymagan nadmiernych jesli chodzi o stan blacharki nie mam. Bez rdzy wolalbym. Srodek musze miec koniecznie zadbany. Stan techniczny - bliski igly. Da sie cos znalezc?

Mam na miejscu to http://moto.allegro.pl/bmw-e36-1-8-is-lpg-sprzedam-zam-i1277150583.html ale koles chce 10 000 zł. Na 1 alusach da za 9 000 zł.

Tylko wydaje mi sie, ze po pierwsze cena za wysoka jak za to cacko a po 2gie nie mam tyle.

Przegladalem jeszcze raz raporty spalanie http://www.autocentrum.pl/spalanie/bmw/seria_3/e36.html i nie wiem czemu w-g uzytkownikow 328 spala mniej niz 325. 318 is/ti jest wg mnie bezkonkurencyjny, no ale jak w 325/328 w 10-11 L sie zmieszcze, to coz, przezyje jakos.

Podsumowujac nr 1: E36 1,8 is/ti , nr 2,3 ( rownorzednie ) 325/328 na sekwencji , najlepiej coupe ale sie nie upieram.

Zapominalem o 320 - na rowni z is nr 1. W moim przypadku i tak zdecyduja pewnie emocje...

Edytowane przez kopot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uz wczesniej pisalem - Jestem z Jeleniej Góry a pracuje pod Zgorzelcem

a ja pisałem żebyś uzupełnił profil

2 litrowka - V6

R6 nie V6 w gwoli ścisłości

Co do budy to interesuje mnie tylko 3 E36 najlepiej coupe. Wymagan nadmiernych jesli chodzi o stan blacharki nie mam. Bez rdzy wolalbym. Srodek musze miec koniecznie zadbany. Stan techniczny - bliski igly. Da sie cos znalezc?

za 7.000 :?: lol

Jesli mnie przekonasz, ze na trasie spale podobnie w przypadku 325 to ciesze sie bardzo.

pisałem,że mam średnią 10-12 litrów

pozdro

Tylko wydaje mi sie, ze po pierwsze cena za wysoka jak za to cacko

a mi sie wydaje ,że tobie się wydaje

318 is/ti jest wg mnie bezkonkurencyjny, no ale jak w 325/328 w 10-11 L sie zmieszcze, to coz, przezyje jakos.

juz pisałem wcześniej,co za różnica w spalaniu przy lpg tych kilku litrów(2-3) aż taki koszt:?:oszczędzać chcesz na oszczędności:?:

wypijesz dwa piwa mniej i wyjdzie na jedno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli mnie przekonasz, ze na trasie spale podobnie w przypadku 325 to ciesze sie bardzo.

Kopot, autentycznie nie chce mi sie ciebie juz przekonywac. Podalem ci info ktore ja mialem z pierwszej reki. Posiadalem 328 i spalanie bylo w granicach 12-13 litrow (miasto), i to po przerobkach (228KM). Koledzy ci pisza, ze 325 wcale duzo wiecej nie spali, Pawelo ci pisze rozsadnie, ze skoro bedzie LPG to ta roznica 2 litrow na 100km to pikus wiec innej info nie jestesmy w stanie ci podac. Ja osobiscie uwazam, ze z silnikiem 2,5 bedziesz zadowolony. Jezeli uda ci sie znalezc egzemplarz juz z sekwencja to czy on bedzie spalal 12 czy 13 to zadna roznica. biorac pod uwage ze to spalanie 12/100km to jest spalanie w miescie, a ty bedziesz jezdzil pol na pol to ja naprawde nie widze tutaj zadnego problemu (miszany cykl 325 wyniesie ciebie jakies 9L Pb /100? czyli gazu okolo 25zl na 100km??). Kolego, zrobisz jak zechcesz. Twoj wybor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, nie chce was juz meczyc moim problemem, ale znalazlem w takim razie to http://otomoto.pl/bmw-325-C15230778.html

Jak dla mnie to wnetrze auta idealne. Wyglad zewnetrzny w miare ( jest troszke korozji na drzwiach i przy nadkolach - widac na zdjeciach )

z minusow:

1. Trzeba zmienic tarcze z przodu

2. Trzeba zmienic 1 amortyzator z tylu

3. Faluja obroty - tak samo na gazie i na PB

4. Czasem komputer LPG ( sekwencja 3-4 letnia Stag 300 ) gubi ustawienia, ale ma kabelek i program, wiec nie ma klopotu - 1minuta roboty

Spalanie jakie podal gosciu LPG wynioslo go 14 L/100 km przy wyjezdzie na Chorwacje 140-160 km/h. To normalne ?

Warto? i jakie to koszta 1,2 i ewenualnie 3 ?

Edytowane przez kopot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnetrze faktycznie nie takie zle, chociaz te boczki mi nie leza bo z fabryki tak nie wyszlo. Napisales ze dla ciebie wazniejsze jest wnetrze niz blacha. Powinno zdecydowanie byc na odwrot. Blache jak rdza bierze to sa problemy, i duuzo kasy zeby to wyprowadzic. A wnetrze to jest pikus. Moim zdaniem powienienes kupc samochod ktory przede wszystkim ma dobra blache i dobry silnik, a wnetrze itd to nei takie wazne, poneiwaz np za 1500zl kupisz caly komplet skorzanych foteli do e36 wraz z boczkami na drzwi. 14L LPG na trasie przy predkosciach 130-160 to mysle normalne, chociaz stawialbym na mniejsze zuzycie. A takie p[ierdoly typu amortyzator i tarcza do wymiany to drobnostki, z ktorymi bedziesz musial predzej czy pozniej i tak zrobic w nastoletnim juz samochodzie. Pamietaj, dwa wanze punkty: BLACHA i SILNIK. Reszta nie jest taka wazna bo zrobienie reszte ******l to drobiazgoi ktore bedziesz mogl robic w trakcie uzytkowania samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...