Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Link nr1 - bez gazu za 8900 - odpada

Link nr 2 - naprawdę warto? bo daleeeko mam.

Duza roznica w spalaniu gazu jest miedzy 1800 IS a 2000 przy energicznej jezdzie w trasie ( mam troche przez wioski ) V 80 - 90 km/h 40% ; V 140 - 170 km/h - 60 %

Edytowane przez kopot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/bmw-525-shadow-line-C15607933.html

tutaj masz przyklad jak ladnie mozna zrobic e34 nie wielkim nakladem swiatla felgi gdzies pomalowac cos na czarno....

http://otomoto.pl/bmw-520-m50-gaz-sekwencja-klimatyzacja-C14056791.html

kupujesz taka wkladasz 1000zl i wyglada jak ta pierwsza....

http://allegro.pl/gaz-klimatyzacja-telefon-ostatni-model-bdb-stan-i1272094167.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No panowie, teraz to mam juz napieprzone w bani, ze nie jestem chyba wcale napalony.

Wychodzilem z zalozenia :

1. Chce koniecznie miec BMW z niezla mocą ( pare razy jechalem i poczulem miete )

2 Chce miec LPG sekwencyjne ( nie dla mania tylko z oszczednosci ) 250 do 300 zl miesiecznie w kieszeni zostaje

3. Skoro biore LPG z oszczednosci to chce niskiego spalania - wiec 3ke a nie 5 ke ( jezdze codziennie sam)!

4. Wyglad zawnętrzny nie ma az takiego znaczenia ( 99,9(9) % czasu siedze w aucie podczas jazdy ), w granicach rozsadku- nie chce rdzy!

5. Kupujac chce dobrego stanu technicznego - kupuje 80 % dla oszczednosci i 20 z fanaberii.

-- Codziennie jezdze w trasie 110 kilometrów ( mam troche przez wioski ) V 80 - 90 km/h 40% ; V 140 - 170 km/h - 60 %

Dysponuje gotowka 7 tysiecy zł ( najwyzej ale to max 8 )--

Postanowilem miec koniecznie jak najszybciej cos ze stajni BMW. Wyszło mi E36 1800 IS na sekwencji.

Jezeli znajac powyzsze zalozenia mozecie powiedziec , ze gdzies po drodze jest blad i zly wybor to prosze wskazcie swiatelko w tunelu!

Edytowane przez kopot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niema bledy kwota odpowiednia sposob myslenia tez oszczedne dosc mocne BMW z porzadnym gazem... ale jest pewien problem 3.18is niema duzo wiec znalezienie czegos zadbanego jest ciezkie znajdziesz napewno ale musisz poczekac i szukac pare miesiecy... jak chcesz szybko cos kupic to proponuje 3.20z gazem wiekszy wybor.... :idea::idea::idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do predkosci jak jezdzisz 60% trasy z dosc duzymi predkosciami to calkiem mozliwe ze 320 mniej spali jak 318is... ale to niech sie wypowiedza urzytkownicy. Ja wiem o co Ci chodzi chcesz wkoncu poczuc ta przyjemnosc pokonywania tych 110km dziennie... Jak kupisz fajne zadbane BMW to droga do pracy sie wydluzy i bedziesz robic 200km.... :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli ma być z gazownia to co to za różnica czy kupisz is-a,2.0 czy 2,5.od krótkiego czasu mam u siebie sekwencje(do pracy mam 2x50km z czego 75 jest autostrada) średnia przy mojej jezdzie wychodzi 12l(+/-140km/h),testowałm kilka razy z prędkością nie wierszą niż 110(10litrów).

1. Chce koniecznie miec BMW z niezla mocą ( pare razy jechalem i poczulem miete )

2 Chce miec LPG sekwencyjne ( nie dla mania tylko z oszczednosci ) 250 do 300 zl miesiecznie w kieszeni zostaje

3. Skoro biore LPG z oszczednosci to chce niskiego spalania - wiec 3ke a nie 5 ke ( jezdze codziennie sam)!

a co to za różnica czy 3,5 czy7

jezeli chcesz MAŁOGO spalania to kup tico i je zagazuj,bo juz sam gaz jest oszczędnością a to czy spali 12 czy 15 GAZU to juz żadna różnica,

p.s

albo moc albo niskie spalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.onet.pl/320i-german-style-gleba-fela-xenon-klima-kozak-i1273769121.html

I tu mnie kolega z gadki mocno przekonał do autka. Co prawda bez sekwencji ale ponoc na R6 to jest nawet lepszy wybor.

Co prawda autko ma tydzien czasu dopiero, ale dobrze sie o nim wypowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby byla sekwencja to juz bys mogl jechac po nia.... :lol:

Mi sie osobiscie bardzo podoba nie ma wies tuningu i wyglada na doinwestowana....

Szkoda tylko ze zwykly gaz... niech sie inni wypowiedza ja z Ryskiem z gazwoni nie mam wiele wspolnego....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu mnie kolega z gadki mocno przekonał do autka. Co prawda bez sekwencji ale ponoc na R6 to jest nawet lepszy wybor. Co prawda autko ma tydzien czasu dopiero, ale dobrze sie o nim wypowiada.

E no ten temat jest normalnie lepszy niż dynastia , samo życie i em jak miłość w jednym :lol: :lol: :lol:

Kolejny fantasta , zwykły mieszalnik ma być lepszy niż sekwencja .... tylko nie mów że mu w to uwierzyłeś :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy przypadkiem tu nie chodzi o moja osobe?? bo napisalem wiekszy wybor 3.20 z gazem i uzylem skrotu myslowego bo dla mnie istnieje tylko gaz sekwencyjny tym bardziej ze jak wloze do swojej m10 gaz to tylko sekwencja zadnych zwyklych..... nawet jakby sie ci zakladajacy patrzyli na mnie jak na idiote.... Mam nadzieje ze sie sytuacja wyjasnila ??

Doradzcie moze koledze jakie sa problemy ze zwyklym gazem badz ich nie ma bo mnie nigdy ten temat zwyklych gazow nie interesowal i powodowal usmiech na twarzy.... Ale moze sie myle zwykly gaz jest cos warty??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna to odczytac dwu znacznie ale ok nie istotne... przypomnialem sobie dwoch znajomych ze zwyklymi instalkami gazowymi (nie opowiesci tylko auta ktore widzialem jak zrobily kilkanascie tysiecy km.

1) BMW E34 m50 2.0l przebieg ponad 500 000km znajomy jezdzil rok zrobil ok 15tys i nigdy niemial problemow odpalal na benzynie po chwili wlaczal sie gaz spalanie mial ok 15/100.

2) VW "siroko" jakos ponad 25lat autko z gazem ciezko odpalalo i zeba bylo mu w pizde dawac po odpaleniu wytrzymalo ok 1roku i sie rozlecial silnik panewka czy zawor cos takiego....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny fantasta , zwykły mieszalnik ma być lepszy niż sekwencja .... tylko nie mów że mu w to uwierzyłeś :lol:

Nie no nie wierze. Ale jestem coraz mocniej zdesperowany..... Gostkowi chodzilo raczej o czesta jazde na krotkich odcinkach.

Mnie to nie odpowiada, sam juz nie wiem co brac po prostu. Nie moge czekac kilka miesiecy na trafienie fajnej 1800 IS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no nie wierze. Ale jestem coraz mocniej zdesperowany..... Gostkowi chodzilo raczej o czesta jazde na krotkich odcinkach.

Mnie to nie odpowiada, sam juz nie wiem co brac po prostu. Nie moge czekac kilka miesiecy na trafienie fajnej 1800 IS.

A pytałeś czemu ją sprzedaje tak szybko ? skoro ma ją tylko 2 tygodnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spytaj sie takze jak dlugo ma zalozony gaz bo jesli ma nachulane 50 000km na takim gazie to moze byc juz lekkim trupem jednak jesli zostala zalozona jakos niedawno to jeszcze troche pojezdzi pod warunkiem ze to nie jest patologiczna instalacja zakladana w szopie bo dobrze wyregulowana instalacja gazowa zwykla ma szanse dzialac....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jesli ma nachulane 50 000km na takim gazie to moze byc juz lekkim trupem

Trupem od tego gazu nie będzie , znam auta które bez problemu zrobiły na takich instalkach 200tys na gazolinie i nic się nie działo specjalnego.

A wczesniej chodziło mi o to że owszem ta beemka będzie jezdziła tyle że dużo straciła na mocy przez zwężkę na dolocie , najpewniej więcej jak 120-130KM tam nie uświadczysz i dlatego warto montować sekwencję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra... , slucham sie pokornie i szukam dalej!!! zzzzzzzz

Kopot, pytalem wczesniej ale w koncu nie wiem czy padla odpowiedz. Powiedz mi, czy Ty tylko i wylacznie brales pod uwage IS'a? Piszesz ze nie masz doswiadczenia z BMW, a moze zanim podejmiesz decyzje to przejedziesz sie jakas 325i? Jest ich mnostwo, moim zdaniem masz wieksza szanse na znalezienia czegos ciekawego bo jest ich znacznie wiecej. A zerknij zanim zdecydujesz sie na ISa nie wiedzac jak sie jezdzi czyms innym. Ja moim nie objektyuwnym zdaniem powiem ci, ze napewno R6 bedzie ci sie jezdzilo ciekawiej. Szescio cylindrowka w BMW to istna symfonia ;) Jak znajdziesz 325 na gazie, to eksploatacja takiego egzemplarza naprawde nie bedzie taka duza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...