Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

ja mialem czarny uszkodzony czujnik temp. i niebieski na komputer i auto chodzilo dobrze jak mialem problem z falowaniem i to ostrym to wlasnie bylo spowodowane nieszcellnoscia dolotu bo wszystko sterowane jest podcisnieniem. czujnik połozenia walka masz u góry osłony rozrzadu czolem przykrecony a walu na dole przy kole pasowym jesli by byl walniety to by nie odpalala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw powinien byc niebieski widac a w tej samej wysokosci tylko dalej w tej samej linni pod kolektorem co sie nameczylem zeby go wymienic jest czarny on jest tylko na wskaznik ten niebieski jest na komputer jesli koles cie podpial to wyjdzie wszystko ja robie testy kompem sun solus pro i wszystko wychodzi diagnoza aktywna testy komponentow adaptacje itp. moze przy wyzszych obrotach fazy sie nakladaja koles pomylil sie na kwadratach jak ustawial walki tam, przeciez nie jest nic zaklinowane tylko do czola dokrecane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet jak cie podpial to powinien wejsc w wykresy graficzne i widac wszystkie czujki jak rysuja np. sonda jaka ma temperature czy rysuje poprawnie jaka wartosc przeplywki na wejsciu i po i to naprawde pomoze bo bedziesz wiedzial co wymienic ewentualnie albo co jest nie podpiete poszukaj dobrego elektryka z dobrym kompem albo zapraszam do kalisza;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a chyba ze tak myslalem ze jestes z wrocka to by bylo blisko w miare.wiesz to jest dziwne ze przed podniesieniem glowicy bylo dobrze sam sie nie raz na czyms pomyle ale nie wypuszczam nie sprawnego auta to jest nie dopuszczalne. ja bym zaczal na diagnozie wlasnie dobrym kompem bo to co zapisuje w kodach bledów to niekiedy mija sie z prawda musial bys podlaczyc i na wykresach zobaczyc co pie...li sprawe a tak sam to zobacz czy lewe powietrze nie chwyta uszczelke pod kolektor nową dałeś??? najlepiej pryskaj plakiem wkolo doloty patrz czy nie zmienia pracy jak nie to jak pisalem wczesniej wiesz na odleglosc to ciezko furke naprawic. ps.mialem tez compacta m44 i ogien naprawde zamiatal w porownaniu do coupe co mam teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam jeszcze jedno pytanie chodzi mi o "niebieski czujnik temperatury" jesli byłby on uszkodzony to jest możliwe że mu np. nie wyłącza ssania i zalewa silnik??.

Bo tak jak pisałem pare postów wyżej gdy silnik jest zimny chodzi mi normalnie przez jakąś minute. A potem przerywa niema mocy jak by nie chodził na wszystkie cylindry, spalanie mam według komputera 22 litry, a wczesniej miałem na poziomie 8 litrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...