Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

WOZu jak dla mnie to e39....będziesz miał e30 do szaleństw...wiec może lepiej zamiast oldshoola wziąść coś nowszego "dla" rodzinki z fajnym silniczkiem i zrobić na germana:)

i e39 i e34 moze byc fajne. Myslalem nad e39 bo ostatnio mialem okazje sie przejechac e39 z 4.4 na pokladzie i bylem milo zaskoczony, ale e34 jednak ma ten old school i zeby nie bylo, coraz mniej tych ladnych e34 sie kreci po naszych drogach. Pozyjemy zobaczymy. Pierw sprzedam e34, bede mial 328 do jazdy, w miedzyczasie pozbieram troche siana i mysle ze cos sie znajdzie ciekawego... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wozu nie ma co sie zastanwiać , ja juz mam drugie E39 i jak dla mnie nawet na dzisiejsze czasy jest komfortowe, eleganckie i co najważniejsze bezpieczne - 6 poduch, ABS, ASC w standardzie, a wożąc rodznke to też jest ważne. Części też nie zbyt drogie jak na tę klasę auta, a jak znajdzie sie zadbany i doinwestowy egzemplarz to wszystko sprowadza sie tylko do wymiany oleju i płynów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woz, szukaj m62 bez vanosa - lubią się wysypać a naprawa jest droga więc mało kto się decyduje. Co do skrzynki też słyszałem że steptronic się wysypuje, ale wydaje mi się że to zależy bardziej od stylu eksploatacji. Wydaje mi się że łatwiej znaleźć niezajechane e39 niż e34, poza tym komfort e39 jest dużo lepszy podobnie jak opcje wyposażenia. W porównaniu tych modeli widać przeskok technologiczny, a e34 niestety już zaczynają wymierać :( z częściami też robi się coraz trudniej. Powodzenia w poszukiwaniachbmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałeś sasiedzie e34 kombi V8-sprzedałeś bo mówiłeś że kombi ( brzydki ) gazoliny nie bedzie w moim samochodzie potrzebuję ekonomię, ble ble ble

Następnie e36 tds,a kombi- sprzedałeś bo jakieś takie maławe ( no tak Twoje pierwsze E36 :) ), wolne, silnik traktorowaty ble ble ble

Teraz masz e34 sedan z LPG- sprzedajesz bo miejscówki mało, a jak kupowałeś to nie wiedziałeś że rodzinka sie powiększy? :)

Moim zdaniem to jedz do wypozyczalni samochodów, lub pożycz od nas i próby robić trzeba...

Jestem ździwiony że żona Ciebie jeszcze nie zjadła za ciągłą zmiane "zabawek" :)

Jeśli jest u nas BMWCorsa to może też być też BMWT4 VR6- ja miałem i bardzo dobrze wspominam :)

[ATTACH=CONFIG]15281[/ATTACH]

A gdyby w "zwykłej" było Ci mało miejsca, a furą sie fajnie Ci latało:

[ATTACH=CONFIG]15282[/ATTACH]

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i doczekalismy sie, znowu Ci sie auto odwidzialo :D ja uwazam, zebys wzial E39, miales juz 2 E34, wiec przyszla pora na cos nowszego. I Kozin napisal bardzo wazna rzecz, auto dla rodziny ma byc bezpieczne, a pod tym wzgledem E39 zdecydowanie wygrywa z E34.

Za ile mniej wiecej bedziesz puszczal 540 :> jak nie chcesz tu pisac, to daj znac na PW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chiccoo, czesto zmieniam fury, ale do ciebie mi daleko :) Diesla sprzedalem bo lazil mi jak traktor i byl na manualu. Jak mialem 530 to spalanie mnie zabijalo, a dopiero teraz na 540 sie po raz pierwszy przekonalem do LPG. A teraz w sedanie, jak po raz pierwszy laduje sie gdziekolwiek z wozkiem, widze ze jeszcze z kolem w bagazniku nie pomieszcze sie. Nie wiem, to takie skomolikowane? Zreszta, rozmawialismy kiedys ze gdybym skorzystal z twojej rady i sie skusil na LPG jak mialem 530, to pewnie jezdzilbym ja do dzis, bo z nia nie bylo zadnych problemow, wiec tak naprawde nie wiem czemu takie zdziwienie u ciebie...

Tak jak pisalem, puszcze 540 jak bede mial na chodzie 328, teraz jest mobilizacja wiec mam nadzieje w przeciagu miesiaca juz bedzie chulala. Bede sprzedawal bez 18tek, bez instalacji LPG i bez oslony miski. Jezeli ktos jest zainteresowany to zapraszam, mozna sie umowic w dowolnym warsztacie zeby sprawdzic go od kazdej strony. Mysle ze gdzies tak za miesiac bedzie do wziecia. Czechu, jutro na spokojnie do ciebie napisze na PW i mozemy temat zaczac ;)

Edytowane przez woz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woz, szukaj m62 bez vanosa - lubią się wysypać a naprawa jest droga więc mało kto się decyduje. Co do skrzynki też słyszałem że steptronic się wysypuje, [/b]

orientujecie sie do ktorego roku e39 m62b44 byly bez vanosa? Slyszalem juz nie raz, ze bezvanosowe silniki potrafia naprawde dlugo i bezproblemowo jezdzic. Nawet m50b25, bez vanosa laduja do driftu, wiec to juz samo mowi za siebie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc Wojtku

Szkoda ze nie poznalismy sie na spocie :)

Nie chce tu nic krakac ale wyobraz sobie jak mi jest ciasno z wozkiem,zwlaszcza pokazal to wyjazd do PL a ja nie woze kola zapasowego w bagazniku:)

Wiec mi rowniez przydalby sie kombiak.

''Chirurg'' Chiccoo ma racje ale wystarczy spojrzec na foto w moim podpisie...:) Nie wiem jak to wyjasnic.

Wracajac do tematu mialbym ten sam dylemat.Oba modele sa git.Mozesz podejsc do tego w ten sposob,co aktualnie bedzie na rynku kiedy bedziesz gotowy do zakupu i tyle.Jestes w komfortowej sytuacji ze wozidlo 328 bedziesz mial i nie zostaniesz na lasce MPK.To tez jest plus.

Gdybym ja mial szukac u siebie,pewnie latwiej byloby z e39.E34 w dobrej kondycji lub chociaz ciutke podobne jak na zdjeciach jest malo realne.

E34 juz miales,moze czas na e39? Lub inaczej jesli trafi ci sie e34 ze zdjecia to bierz tak zebys nie ladowal kasy,jesli nie to e39 i ''moduj'' od podstaw.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orientujecie sie do ktorego roku e39 m62b44 byly bez vanosa? Slyszalem juz nie raz, ze bezvanosowe silniki potrafia naprawde dlugo i bezproblemowo jezdzic. Nawet m50b25, bez vanosa laduja do driftu, wiec to juz samo mowi za siebie ;)

bodajże do sierpnia 98 były bez vanosa

przejedź się też 535 e39 może się okaże że Ci styknie - albo nie od razu bierz 4,4 bo później znowu będziesz zmieniał :D

pozdr

edit:

felgi sprzedaj, chyba że będziesz je roztaczał - większa jest średnica piasty w e39

Edytowane przez samael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

''Chirurg'' Chiccoo

Czemu chirurg?

Zreszta, rozmawialismy kiedys ze gdybym skorzystal z twojej rady i sie skusil na LPG jak mialem 530, to pewnie jezdzilbym ja do dzis, bo z nia nie bylo zadnych problemow

Słuchaj wuja dobra rada ( czyt. chiccoo )- a pożyjesz długo i szczęśliwie :)

Chiccoo, czesto zmieniam fury, ale do ciebie mi daleko

Doganiasz mnie i to mnie martwi strasznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dwoje małych dzieci i mam e34 sedana i daje radę. Człowiek wychował się na maluchu to dlaczego w e34 ma się nie zmieścić. Prawda jest taka że ile miejsca byś nie miał to i tak mało bo zawsze coś jeszcze można wziąć. A może po prostu moja żona nie potrzebuje 5 waliz na dwa tygodnie wakacji :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtku E39 jest przyjemniejsze w środku, miałem E34 i E39 i uważam, że E39 jest cichsze, ładniejsze( wewnątrz) i nowsze przede wszystkim. Jak będziesz brał V8 to mam zestaw prawie nowego zawieszenia Supersport'a -50mm do V8, dlatego u mnie po założeniu przód sterczał w gorę, bo za lekki był. Zawieszenie niższe, twardsze, ale o niebo lepsze od gwintu jeśli chodzi o komfort. Jest jeden minus E39, tylko M5 miały szperunek, ale jest rozwiązanie, most od M5, albo gość który montuje szperę do Twojego starego mostu, gdzieś na necie do znalezienia. Ja polecam E39, do tego turas wydaje mi się ładniejszy w E39...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba najlepsza rada jest taka zeby wziac obojetnie ktora oby byla super sztuka, wiec niech los zdecyduje za Ciebie, co sie trafi lepszego to wez :)

I to jest chyba zlota mysl. Zobaczymy co sie trafi. Tak jak pisalem, nie bede mial cisnienia bo bedzie czym jezdzic, wiec mam nadzieje ze tym razem trafi sie naprawde perla. Dzisiaj bylem u Kozla i podsunal ciekawy pomysl, ktorego wole chyba uniknac. Kupic e34 518 i wsadzic 4.4 bez vanosa :twisted:. Dzieki wszystkim za rady. Na bierzaco oczywiscie bede pisal ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz brał V8 to mam zestaw prawie nowego zawieszenia Supersport'a -50mm do V8, dlatego u mnie po założeniu przód sterczał w gorę, bo za lekki był. Zawieszenie niższe, twardsze, ale o niebo lepsze od gwintu jeśli chodzi o komfort.

Gdzies ten post mi uciekl. Biore pod uwage tylko i wylacznie V8. Wiec jezeli e39 sie trafi to Patryku odzywam sie do ciebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz nie pamietasz jak w zielonym kondonie na glowie biegales na gokartach :D

chyba najlepsza rada jest taka zeby wziac obojetnie ktora oby byla super sztuka, wiec niech los zdecyduje za Ciebie, co sie trafi lepszego to wez :)

Dzieki Rush,bo juz myslalem ze pomylilem z kims innym kto jezdzi e36convertible:)

RUSH.... to ty tez byles na gokartach ?:shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...