Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

jak mówiłem ,że wózek wejdzie -to wejdzie:)-niedowiarek:)z fotki widzę,że jeszcze oprócz wózka to jakieś dwa ciała wejdą spokojenie:)

Wozu proponuje zawsze przed takimi historiami walnij sobie to zimne piwko na spokojnie na ogrodzie-jak widac,diametralnie zmienia to postać rzeczy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zakladam nowego tematu, bo chcialbym troche zabrnac w temat E34. Kolega sie mnie pytal co sadze o 525TDS, ja tam za bardzo sie na tym silniku nie znam, chociaz lepiej chyba 525i na sekwencji? Jak w TDSie jest ze spalaniem, no i z przyspieszeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie polecam bardziej 2.5 na sekwencji. Ciezko jest trafic zadbanego TDSa, sa wrazliwe czyli jezeli byl zle traktowany to predzej czy pozniej da to o sobie znac. Pompy maja tendenjce do sypania sie, a to juz nie tania sprawa bo regeneracje pompy z tego co mi wiadomo trzeba liczyc okolo 2000zl, ale z tym to niech ktos najwyzej mnie poprawi. Zreszta, tak jak Rush napisal, cena ropy juz praktycznie taka sama jak cena paliwa a dzwiekiem klekot nigdy nie bedie tak przyjemny jak rzedowa szosteczka. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czechu na sporcie wydaje mi sie ze niezle e34 525i w dobrej cenie kolo sprzedaje

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=97407

Witam. Na wstępie chce powiedzieć, że nie planowałem się z autem rozstawać, ale niestety musze je wystawić w dziale sprzedaży. Zdaje sobie sprawe, że bunia nie jest idealna (ale które 20-letnie auto jest). Ostatnie 5 lat praktycznie przestała w garażu.

BMW E34 525 1991r. BRILLANTROT, przebieg 188tys km.,

VIN (ostatnie 7) : BG34509

Wyposażenia: ABS, komputer pokładowy (duże OBC), szyberdach, el. lusterka, alarm, centralny zamek, halogeny, alufelgi, wspomaganie, hak

Jeśli chodzi o historie auta to przyjechało do Polski z Niemiec w 2005r. od 1własciciela. Od tamtego czasu jest w moich rękach. Auto pochodzi z 1991r., ostatni wpis w książce serwisowej w 2000r. przy 121tys. km. W dniu zakupu w 2005r na liczniku było 183tys. km i auto na tyle wygląda. Przez 5lat w moim posiadaniu bunia przejechała zaledwie 4tys.km, cały czas była garażowana i nie jeździła w zimie, ale oczywiście regularnie odpalana. Jestem studentem z ograniczonym budżetem tak wiec wolałem auto najpierw zrobić niż nim jeździć.

W auto zainwestowane ponad 3500zł. Wymienione zostały następujące części:

-nowe sprzęgło

-nowe hamulce przód(klocki + tarcze)

-większość elementów gumowych przedniego zawieszenia, czyli przeguby wahacza czy łączniki stabilizatora(jeszcze jakiś jeden przegub wahacza od strony pasażera słychać jak np. przy wjeździe na krawężnik)

-założenie instalacji alarmowej

-regeneracja wydechu

-nowa podsufitka (ostatni „mod”) -zrobiona w zakładzie tapicerskim

-płyny, filtry, świece i oleje (to wiadomo)

-nowy akumulator i kilka innych rzeczy

Tak, jak wcześniej pisałem autem przejechałem od 2005roku 4tys. km także wymienione elementy praktycznie nie mają śladów zużycia. Chciałbym napisać, że bunia wygląda i jeździ jak nowa, ale żeby tak było trzeba w nią zainwestować między 850, a 1300zł. Co do zrobienia:

-szyba przód (koszt nowej to 350zamiennik, oryginał BMW 800zł)

-przegub elastyczny na wale (ok. 200zł)

-czujnik położenia wałka rozrządu (nowy w ASO 300zł)

Jeśli chodzi o czujnik wałka rozrządu to objawy są następujące. Po uruchomieniu silnika ładnie się wkręca, jak łapie temperaturę to czasami potrafi przycinać do 3500obr/min powyżej tej wartości jest ok. Problem ukazał się w zeszłym roku (po przerwie zimowej). Możliwe, że od stania w garażu i małych przebiegów styki zaśniedziały a może czujnik trzeba wymienić. Tak jak pisałem problem raz jest a raz nie. Z tego, co się dowiedziałem to za takie zachowanie jest odpowiedzialny czujnik położenia wałka rozrządu.

Rocznik 1991, silnik 2,5L M50b25 bez Vanosa R6 192KM. Stan auta jak na zdjęciach, nie ma nigdzie rdzy,. Poprawiane lakierniczo były 3 elementy. Nie planowałem się z autem rozstawać- robiłem ją dla siebie. W wakacje bunia kończy 20lat także myśle, że ma zadatki na dobrego youngtimera i warto ją zachować w takim stanie.

Konatkt na PW albo tel 888-259-286

Aktualna cena: 5500 zł

c73ecd2756014962.jpg

7143c85f13097c66.jpg

3f33cf973edc9cc4.jpg

426aa7b41656dfdc.jpg

ce005955156324c4.jpg

98d3d1373370247b.jpg

e883146fe5c83340gen.jpg

81f447a1601f7583.jpg

e3b61215fd60d739.jpg

390ce27822fa93ad.jpg

07e0f07ac0c69621.jpg

418a5422ea31d38f.jpg

d459f611c3618e56gen.jpg

5c0e5fc87649037cgen.jpg

4bf3f70b75c69da3gen.jpg

583d7182df2aad18.jpg

Więcej zdjęć w mojej galerii

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcial byc nowoczesny i miec komputer:)taki laptop wersja demo:)

egzemplarz raczej do garażu...uparł się na diesla?mhm...kiedys na bmw-sport przeczytałem tekst,który zapamiętam chyba do końca"chcesz kupic tdsa?a co-nie masz swoich problemów?".to chyba nie jest popisowy silnik BMW...raczej taki o którym inżynierowie milczą a gdy ktoś ich zagadnia to unikają kontaktu wzrokowego:)

a tak serio-a czemu się uparł na diesla?dźwięk silnika,wrażenia z jazdy,koszty eksploatacji są raczej po stronie benzyny+sekwencji...no i chyba większy wybór egzemplarzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
przecież 2,5 TDS to nie jest konstrukcja BMW(przynajmniej ten 1, później to już nie wiem :-P)

Jak to nie? Opel z BMW poszli w barter - bmw dalo oplowi TDS'a a opel dal beemce skrzynie z tego co wiem?

A co do tego czerwonego to naprawde bardzo ladny egzemplarz (chociaz osoba krecoca przebieg tez miala fantazje, mogl przynajmniej wykrecic do tych 240tysi, byloby bardziej realne :lolol:). Korbkami bym sie nie przejmowal, wszystko mozna wstawic :) Juz sie nauczylem na czarnej, ze wyposazenie nie wazne, mega turbo najwazniejsze jest blacha i stan podzespolow. Ja 2 dni temu wrocilem z naprawy przewodow paliwowych, teraz czeka mnie nowa pompa wspomy. Zamek od skrytki bo sie nie otwiera, znowu podpora walu... Juz mnie to zaczyna w****iac.. :bag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...