DANIO Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Witam koledzy chciałbym zaślepić u siebie EGR i dodatkowo go odłączyć komputerowo. Ale zanim wezmę się do pracy chciałbym zlokalizować ten zawór i wiedzieć jak go zaślepić macie jakieś pomysły i możecie mnie nakierować gdzie go szukać :lol::lol: może ktoś z was posiada jakieś zdjęcia albo może samo wyłączenie go przez kompa wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Z tego co się orientuje wystarczy odłączenie z pozycji kompa. Egr masz od przodu silnika, przy nim masz zawór podciśnienia (nachodzi na niego wężyk), który te zawór otwiera. Wystarczy odłączyć wężyk i go zaślepić i zawór się nie otworzy. Można też zaślepić zawór blaszką (nie sprawdzałem, ale ponoć 5zł jest do tego dobre) od strony którą lecą spaliny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 no no już wiem gdzie się znajduje tylko niektórzy wkręcają śrubki w te wężyki podciśnienie inni zaś zaślepiają 5-pięcio złotówką a inni kupują taką sprytna przejściówkę tylko kosz od kolegi z bmw-sport to 100zł:twisted::twisted: może jest ktoś ma jeszcze jakoś dobry patent :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) kawałek pręcika włożyć w wężyk podciśnienia i po sprawie a propo wyłączenia EGR programowo: nie da się go całkowicie wyłączyć, mozna za pomocą DISa ograniczyć go do minimum co daję juz duże efekty i powinno zapobiec wywalaniu błędu po jego całkowitym zaślepieniu, ale tym zajmiemy się w sobotę Edytowane 30 Maja 2012 przez grzesiek2304 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo90 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Witam! A czy za pomocą INPA można też się ograniczyć EGR? podobno można ale na "chwilę", niestety nie mogę tego znaleźć a chciałbym się zainteresować tematem :lol: Jeżeli ktoś wie to proszę o pomoc. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 ale po co kompem??? skoro nie ma tu nic z kompem wspólnego??? egr otwiera się przy wyższych obr jak pompa vacum zrobi większe podciśnienie i otwiera zaworek i wpuszcza spaliny do kolektora dolotowego!!! egr jest mechaniczny a nie elektryczny (więc nie robi żadnych błędów!!!) przynajmniej w 3.0D.... w 2.0d polifcie w e46 podobno błąd już robi!!!kuog ja zaślepiłem wkręcając śrubkę 5 w przewód podciśnieniowy i od strony egr-a tak samo !! jutro zrobie zdjęcia jak nie zapomne to wkleje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 a napiszcie laikowi co to daje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 a napiszcie laikowi co to daje ? mi nic nie dało za bardzo:) tzn zobacze teraz spalanie bo w sobote zaślepiłem a w niedziele tankowałem:) i tak jakby głośniej troszke silnik chodził!!! ale tak minimalnie głośniej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 jest elektrozawor ktory steruje podcisnieniem, inpa mozna go ograniczyc tylko chwilowo w celu sprawdzenia, jest w activat 1 jak sie nie myle, na stale mozna ograniczyc tylko disem. po 2003r byl montowany czujnik egr i potrafi check control zapalic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 ale po co kompem??? skoro nie ma tu nic z kompem wspólnego??? egr otwiera się przy wyższych obr jak pompa vacum zrobi większe podciśnienie i otwiera zaworek i wpuszcza spaliny do kolektora dolotowego!!! egr jest mechaniczny a nie elektryczny weźcie najpier poczytajcie bo jak ja czytam co wy tu wypisujecie to niezły ubaw nie chce się wymądrzać ale jak czegoś nie wiem to nie wypisuje głupot EGR otwiera się jak jest podciśnienei na wolnych obrotach, dodajemy gazu podciśnienie spada EGR się zamyka po co wogóle to zaślepiać ?????? Bo kolega tak zrobił ludzie ogarnijcie się bo już nie wiecie co zrobić z tymi autami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 tak wogóle wiecie po co jest EGR co to robi itp ? zaślepisz EGR to katalizator do wywalenia, wywalisz kata to auto będzie do dupy jeździło (tzn w odczuciu wielu osób jest lepiej haha) chcesz to zrobić po ludzku, wywal kata, zaślep EGR, wgraj jakiś emulator do tego albo ze sterownika go "usuń" i potem na chamownie to wszystko zgrać i to będzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 tak wogóle wiecie po co jest EGR co to robi itp ? zawór reculkulacji spalin... jakaś część spalin spowrotem do kolektora dolotowego wlatuje (chodzi o normy jakieś unijne czy coś) ja zaślepiłem egra i po tygodniu wywaliłem cały wydech... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.