Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy chciałbym zaślepić u siebie EGR i dodatkowo go odłączyć komputerowo. Ale zanim wezmę się do pracy chciałbym zlokalizować ten zawór i wiedzieć jak go zaślepić macie jakieś pomysły i możecie mnie nakierować gdzie go szukać :lol::lol: może ktoś z was posiada jakieś zdjęcia :P albo może samo wyłączenie go przez kompa wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuje wystarczy odłączenie z pozycji kompa. Egr masz od przodu silnika, przy nim masz zawór podciśnienia (nachodzi na niego wężyk), który te zawór otwiera. Wystarczy odłączyć wężyk i go zaślepić i zawór się nie otworzy. Można też zaślepić zawór blaszką (nie sprawdzałem, ale ponoć 5zł jest do tego dobre) od strony którą lecą spaliny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no już wiem gdzie się znajduje tylko niektórzy wkręcają śrubki w te wężyki podciśnienie inni zaś zaślepiają 5-pięcio złotówką a inni kupują taką sprytna przejściówkę tylko kosz od kolegi z bmw-sport to 100zł:twisted::twisted:23810258791.jpg

może jest ktoś ma jeszcze jakoś dobry patent :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kawałek pręcika włożyć w wężyk podciśnienia i po sprawie :)

a propo wyłączenia EGR programowo:

nie da się go całkowicie wyłączyć, mozna za pomocą DISa ograniczyć go do minimum co daję juz duże efekty i powinno zapobiec wywalaniu błędu po jego całkowitym zaślepieniu, ale tym zajmiemy się w sobotę :)

Edytowane przez grzesiek2304
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po co kompem??? skoro nie ma tu nic z kompem wspólnego??? egr otwiera się przy wyższych obr jak pompa vacum zrobi większe podciśnienie i otwiera zaworek i wpuszcza spaliny do kolektora dolotowego!!! egr jest mechaniczny a nie elektryczny (więc nie robi żadnych błędów!!!) przynajmniej w 3.0D.... w 2.0d polifcie w e46 podobno błąd już robi!!!kuog

ja zaślepiłem wkręcając śrubkę 5 w przewód podciśnieniowy i od strony egr-a tak samo !! jutro zrobie zdjęcia jak nie zapomne to wkleje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest elektrozawor ktory steruje podcisnieniem, inpa mozna go ograniczyc tylko chwilowo w celu sprawdzenia, jest w activat 1 jak sie nie myle, na stale mozna ograniczyc tylko disem. po 2003r byl montowany czujnik egr i potrafi check control zapalic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po co kompem??? skoro nie ma tu nic z kompem wspólnego??? egr otwiera się przy wyższych obr jak pompa vacum zrobi większe podciśnienie i otwiera zaworek i wpuszcza spaliny do kolektora dolotowego!!! egr jest mechaniczny a nie elektryczny

weźcie najpier poczytajcie bo jak ja czytam co wy tu wypisujecie to niezły ubaw

nie chce się wymądrzać ale jak czegoś nie wiem to nie wypisuje głupot

EGR otwiera się jak jest podciśnienei na wolnych obrotach, dodajemy gazu podciśnienie spada EGR się zamyka

po co wogóle to zaślepiać ?????? Bo kolega tak zrobił :D ludzie ogarnijcie się bo już nie wiecie co zrobić z tymi autami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wogóle wiecie po co jest EGR co to robi itp ?

zaślepisz EGR to katalizator do wywalenia, wywalisz kata to auto będzie do dupy jeździło (tzn w odczuciu wielu osób jest lepiej haha)

chcesz to zrobić po ludzku, wywal kata, zaślep EGR, wgraj jakiś emulator do tego albo ze sterownika go "usuń" i potem na chamownie to wszystko zgrać i to będzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...