Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Po miesiącu poszukiwań E46 wpadła mi w oko E39 po lifcie 520d. Pomijają to, że silnik nie jest demonem prędkości itd. Co sądzicie o takim zestawieniu? Jak się ma awaryjność danego silnika? (wiem, że E46 na CR jest lepsza). Prosiłbym o wypowiedź ludzi, którzy mieli/jeździli BMW z takim silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mieć nie miałem... ale ten silnik w budzie e39 to nieporozumienie!! nijak to się ma do oszczędności bo e46 ma 1450kg a e39 1800kg a i e46 z takim silnikiem spali 6.5 a w e39 8l ropy więc jest sens?? ja mam e39 z 3.0D i spalanie przy normalnej jeździe ok 7km do pracy w jedną spala 8.7 ostatnio mierzona średnia z 200km!! na dystrybutorze po nalaniu do pełna wyszło to samo co na kompie:) więc zastanowił bym się nad tym ale jak dla mnie to niewypał.......

a po drugie taki temat był już więc poszukaj zanim zapytasz:):4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny teoretyk ;) Wbrew pozorom e39 520d waży 1550-1590kg (w zależności od źródła). A spalanie oscyluje w granicach 6-7L (potwierdzone przez użytkowników) Także nie o to mi chodziło, chodzi mi głównie o awaryjność.

Edytowane przez Kamcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo nie miałem okazji być posiadaczem E39 z tym silnikiem ale z tego co wiem jeśli jest to jednostka 136 konna to była ona bardziej awaryjna niż nowa 150 konna. Reszta podzespołów ma taka sama awaryjność jak inne modele e39 wiec rozchodzi się tu chyba tylko o sam motor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do opłat to moze i racja ale z tym spalaniem nie ma aż takiej różnicy 530 posiada moc z zapasem gdy 520 z 136 końmi bedzie musiała ten brak mocy nadrobić własna pracą tym samym wiąże się ze spalaniem. Dodam że zapas mocy przydaje się przy manewrach nikt tu nie karze podłogę wciskać.

Ale decyzja należy do Ciebie. Z tym trzeba się przespać i przeliczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój szwagier Sebo ma e46 z silnikiem 2.0d przed liftem i jakoś nie narzeka. Ma coś 230 pare tysi przebiegu i jest oki. Demonem mocy nie jest, ale daje radę. Pompa też jakoś chodzi, a więc zależy jak się trafi (to coś jak automaty w bmw, raz jest oki, a innym razem wysypie się...) Chipa chciał zrobić i pewnie zrobi, po prostu wypadły inne ważniejsze wydatki i sprawa się odwlekła...

Ostatecznie wszystko zależy od tego jak się trafi. Ja mam już model po lifcie i parę kosztownych rzeczy też miałem okazję wymienić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli znajdzie się coś konkretnego to budżet jest do 24tys. Buda koniecznie sedan. Silnik do 2000cm3. Po poszukiwaniu e46 w automacie (polift) powoli zaczynam wątpić w ten model. Szukałem głównie automatu ze względu na problemy z lewą nogą. Ale po dłuższych przemyśleniach jestem w stanie rozważyć manual. Znalazłem za 17 tys właśnie e39 520d i dlatego się nią zaciekawiłem. Polift 2001rok.

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...