Kamcio Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Po miesiącu poszukiwań E46 wpadła mi w oko E39 po lifcie 520d. Pomijają to, że silnik nie jest demonem prędkości itd. Co sądzicie o takim zestawieniu? Jak się ma awaryjność danego silnika? (wiem, że E46 na CR jest lepsza). Prosiłbym o wypowiedź ludzi, którzy mieli/jeździli BMW z takim silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 mieć nie miałem... ale ten silnik w budzie e39 to nieporozumienie!! nijak to się ma do oszczędności bo e46 ma 1450kg a e39 1800kg a i e46 z takim silnikiem spali 6.5 a w e39 8l ropy więc jest sens?? ja mam e39 z 3.0D i spalanie przy normalnej jeździe ok 7km do pracy w jedną spala 8.7 ostatnio mierzona średnia z 200km!! na dystrybutorze po nalaniu do pełna wyszło to samo co na kompie:) więc zastanowił bym się nad tym ale jak dla mnie to niewypał....... a po drugie taki temat był już więc poszukaj zanim zapytasz:):4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 (edytowane) Kolejny teoretyk Wbrew pozorom e39 520d waży 1550-1590kg (w zależności od źródła). A spalanie oscyluje w granicach 6-7L (potwierdzone przez użytkowników) Także nie o to mi chodziło, chodzi mi głównie o awaryjność. Edytowane 16 Czerwca 2012 przez Kamcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Tak samo nie miałem okazji być posiadaczem E39 z tym silnikiem ale z tego co wiem jeśli jest to jednostka 136 konna to była ona bardziej awaryjna niż nowa 150 konna. Reszta podzespołów ma taka sama awaryjność jak inne modele e39 wiec rozchodzi się tu chyba tylko o sam motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 No właśnie rozchodzi się o sam silnik. Wiem, że lepszą konstrukcją są M47N NA CommonRail, ale czy te 136KM są aż tak złe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 No z tego co piszą o nich opinie to nie są rewelacyjne.Jak już decydujesz się na serie 5 to na pewno lepiej już 530d o ile ma być to diesel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Łatwo się wszystkim mówi 530D.... A kto to później opłaci zatankuje i będzie utrzymywał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Co do opłat to moze i racja ale z tym spalaniem nie ma aż takiej różnicy 530 posiada moc z zapasem gdy 520 z 136 końmi bedzie musiała ten brak mocy nadrobić własna pracą tym samym wiąże się ze spalaniem. Dodam że zapas mocy przydaje się przy manewrach nikt tu nie karze podłogę wciskać. Ale decyzja należy do Ciebie. Z tym trzeba się przespać i przeliczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Nie no już tyle myślałem nad 30d, ale no na pewno nie podołam z utrzymaniem tego samochodu. Jeżdżę spokojnie, ewentualnie w 20d by jakiegoś Chipa na te 160KM mógłby zapakować i to tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Ale czy 136 po chipe wyrobi z bezawaryjnością to nie daje głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuziem Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 No właśnie, była kiedyś rozmowa o chipowaniu 136KM. O ile pamiętam Sebo chciał to zrobić u siebie i chłopaki mu odradzali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Kolejny teoretyk Wbrew pozorom e39 520d waży 1550-1590kg pardom mesje wiem bo mam i moja waży 1830kg wiec wiem co mowie!! w dowodzie jest 1750 a byłem na wadze specjalnie to sprawdzić z 2.0 może o 70kg mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 To dziwne, może dlatego, że Touring? Ale gdzie bym nie czytał to waga 520d w sedanie oscyluje w granicach 1550kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 520d to kondom w tej budzie a juz na pewno 136 kuog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 520d to kondom w tej budzie a juz na pewno 136 kuog To, że nie będzie mocy to wszyscy wiemy, bardziej interesuje mnie jak wspomniałem eksploatacja silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 bardziej interesuje mnie jak wspomniałem eksploatacja silnika. to Ci powiem tak... pompy padają na potęge..... odpuść sobie 2.0D kup lepiej 2.0 z LPG!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 tez czytałem na innych forach o tym i prawie nikt nie chwali sobie zestawu seria 5x i 136 konny diesel 2.0d tu widzę jest podobnie chyba faktycznie LPG w 2.0 PB było by bardziej wskazane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 To ja mam chyba jednak za duże wymagania No nic szukamy dalej Dodam, że musi to być diesel do 2000cm3 pojemności, najlepiej w automacie, ale ładnym manualem nie pogardzę. Szukamy jednak w dalszym ciągu e36 po lifcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Z tym że chyba e36 520d były wszystkie 136 konne. Rozumiem ze potrzebujesz duże auto - pakowne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Sorry myślałem o e46 po lifcie.320d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 A to całkiem inna piłeczka teraz powiedz tylko jedno nam tak skrycie jaki budżet masz na to przygotowany, jaka wersja nadwozia + wymagania co do środka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Mój szwagier Sebo ma e46 z silnikiem 2.0d przed liftem i jakoś nie narzeka. Ma coś 230 pare tysi przebiegu i jest oki. Demonem mocy nie jest, ale daje radę. Pompa też jakoś chodzi, a więc zależy jak się trafi (to coś jak automaty w bmw, raz jest oki, a innym razem wysypie się...) Chipa chciał zrobić i pewnie zrobi, po prostu wypadły inne ważniejsze wydatki i sprawa się odwlekła... Ostatecznie wszystko zależy od tego jak się trafi. Ja mam już model po lifcie i parę kosztownych rzeczy też miałem okazję wymienić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Jeśli znajdzie się coś konkretnego to budżet jest do 24tys. Buda koniecznie sedan. Silnik do 2000cm3. Po poszukiwaniu e46 w automacie (polift) powoli zaczynam wątpić w ten model. Szukałem głównie automatu ze względu na problemy z lewą nogą. Ale po dłuższych przemyśleniach jestem w stanie rozważyć manual. Znalazłem za 17 tys właśnie e39 520d i dlatego się nią zaciekawiłem. Polift 2001rok. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 BMW 320D 150KM 6Biegów Chrom Serwis 100% OPŁACONA (2420393529) - motoAllegro 320d 09/2003r 6 biegów Oyginalny Lakier i Przebieg (2425107533) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Forest dzięki Kevin mi coś wspominał o jakimś sedanie w automacie, cały czas czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.