Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem tu nowy ale przeglądałem już tematy odnośnie wyjmowania dmuchawy nawiewu jednakże nic nie przypomina mi ze zdjęć mojego modelu.

BMW E34, Sedan, 1992, 2,0i M50

Gdy otworzyłem maskę, zdjąłem osłonki kabli ukazała mi się metalowa "Puszka" w której to znajdowała się osłona dmuchawy, jednakże nie mogę jej wyjąć za żadne skarby, jest tam porostu za mało przestrzeni wolnej,nie mogę odkręcić plastikowych zapin dmuchawy gdyż są przykręcone na początku jak i na końcu a nawet jakbym odkręcił to ta metalowa wielka osłona uniemożliwia mi jej wyjęcie wygląda to tak:

[/url]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/929 ... 54519.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb9 ... 8003c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ec ... 9f93c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d5e ... 1fc48.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/178 ... 279f0.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab7 ... 3d4ef.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f9 ... d5187.html

Zwracam się z prośba gdyż nie wiem jak wyjąc tą dmuchawę a muszę zmienić szczotki. Bądź czy zna ktoś może mechanika ,czy elektryka samochodowego na terenie dolnego śląska ,który wymieniłby mi to ?

Dziękuję za Każda Odpowiedz.

Popraw linki do zdjęć - Piotr

Edytowane przez Kolor0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. odkręcić zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego

2. odkręcić rynienkę kablową

3. odkręcić i zdemontować ściankę pomiędzy komorą silnika a podszybiem - na niej wisiał zbiorniczek wyrównawczy i rynienka kablowa

4. odpiąć plastikową zapinkę na pokrywie silnika dmuchawy

5. odpiąć kilka metalowych klipsów trzymających pokrywkę

6. zdjąć pokrywkę

Wymontowanie dmuchawy:

1. Wymontowujesz zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego.

2. Odkręcasz panel/przegrodę:

[ATTACH=CONFIG]21356[/ATTACH]

3. Odpinasz zapięcie osłony dmuchawy/wentylatora i zdejmujesz osłonę: (widok po zdemontowaniu panelu/przegrody)

[ATTACH=CONFIG]21357[/ATTACH]

4. Wyciągasz dmuchawę/wentylator:

[ATTACH=CONFIG]21358[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Opis ze zdjęciami ,który umieścił kolega SoulRea Nie jest w żaden sposób podobny do mojego pod wieczór przerobie linki bo widzę ,że nie można ich uruchomić.

W każdym zbiorniczka nie widze sensu wyjmować.

Pozdrawiam!

Ale co tam nie jest podobne ? Że zbiorniczka nie trzeba odkręcać to jedyna różnica w dalszej cześci opis jest zupełnie prawidłowy i inaczej sie nie da tego opisać .

Po prostu zbiorniczek pod szybą jest w ropniakach i widlastych ale pozostała instrukcja jest prawidłowa również dla reszty silników !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem linki teraz powinny działać prosze o spojżenie, gdy wymontuję wszystko nie jestem w stanie wydostać silniczka na zewnątrz gdyż mam za mało miejsca. Nawet osłon nie moge odkręcić ponieważ śruby są pod szybą a gdybym je odkęcił to nie ma szansy zeby wyjąć je :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znam konstrukcje aut Niemirskich, a znam dobrze Audi, VW, Opel co prawda w BMW nie jestem jak widać expertem ale na 100% konstrukcje Niemieckie wykonane są tak by można było wszystko zdemontować w dość prosty sposób. Zobacz na spokojnie to się da na pewno zrobić, opis który Ci wklejałem był zaciągnięty z innego forum i ludziki koledze bardzo dziękowali a także mieli inne silniki niż w opisie E34 to model auta anie model silnika musi to podobnie wyglądać może faktycznie z różnicą tego felernego zbiorniczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno wyciąga się od strony silnika, wg opisu, który podał SoulRea (pomijając punkt 1). U mnie mechanik ściągnął dodatkowo gumę, osłony pod wycieraczkami i wycieraczki (ale nie wiem czy jest to konieczne) i bez problemu wyciągnął.

Patrząc po Twoich zdjęciach to teraz pozostało Ci odkręcenie osłony dmuchawy i dopiero potem wyciągasz dmuchawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jak mam na widoku osłone ze zdjęcia pierwszego to ona jest na całej długości przykręcona i jakbym ja rozkręcił nie mam wystarczająco miejsca nad nia ,żeby ją wyjąć bo to ona głownie przeszkadza mi.

Zwątpiłem, że sam dam rade to zrobić i bede szukać mechanika ,który wyciagnął by mi ja.

Dziekuję za pomoc !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

a czy wymieni mi to ktoś za $$ - byle niczego nie popsuł nikt, sam próbowałem to zrobić - rozbiorę wszystko, silnik już mam w dłoni - wszystko pięknie, tylko za chiny nie mogę go wyjąć z tej dziury, a kolektora nie chciałem odkręcać... - to co, jest jakiś śmiałek???

moje autko to e36 320 touring, silnik to m52b20 z lpg.

Edytowane przez rhl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...