norbiix Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Witam, gdzie szukać problemu jeżeli tempomat nie chce zatrzymać prędkości na 5 biegu... naciskam + a coś jakby chciał załapać ale prędkość maleje. Na pozostałych biegach jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Podpinam się do pytania bo mam identycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 w jakiś sposób moduł tempomatu musi wiedzieć ze auto jest na "luzie" wiec musi być za to odpowiedzialny czujnik pewnie szwankuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 pod kompem by trza było sprawdzić, a najlepiej podczas jazdy czy odczytuje poprawnie czujniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbiix Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 (edytowane) Jeszcze nie mam kabli ani oprogramowania pod kompa. Ale zamierzam kupić. Z tego co wygrzebałem w internecie to przy skrzyni biegów nie ma żadnych czujników, jest tylko na sprzęgle i hamulcu. Ogólnie budowa tempomatu to do tego jest jeszcze moduł i silniczek jakiś. Dobrze jestem doinformowany? a tak odbijając od tematu: BMW USB 1996-2006 Inpa PL Dis E46 E90 E39 E60 E61 (2485217964) - motoAllegro Ten sprzęt diagnostyczny warty kupienia? Spełni swoje zadania? Edytowane 16 Lipca 2012 przez norbiix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbiix Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Ok kabel zakupiony. Po wejściu w inpie w skrypt tempomat wyskakuje taki oto komunikat: [ATTACH=CONFIG]22078[/ATTACH] Próbowałem na włączonym silniku i na zgaszonym. Nie próbowałem podczas jazdy. I dziękuje za pomoc przy INPIE użytkownikowi dirty.73. Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez norbiix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Ja mam identycznie, nie chce się połączyć z tempomatem, może faktycznie trzeba to zrobić podczas jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 w sumie podczas jazdy powinno się sprawdzać,tak samo jak np.ABS,ale połączyć z modułem powinien spokojnie na postoju,ja stawiam na jakieś uszkodzenie modułu,że z nim nie łączy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 podpinałem Forestowi pod inpe i lipa, a nie było czasu na odpalanie DISa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 ten błąd IFH-0009,to jest brak połączenia IFH-0009: brak odpowiedzi ze sterownika EDIABAS_IFH_0009 znaczenie: ECU nie jest podłączony lub nie odpowiada. przyczyny: ECU nie jest podłączony (lub nie prawidłowo). ECU nie jest zasilany. ECU parametry są błędne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 A co może byc przyczyną? Pacnięty sterownik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 no ja próbowałbym go podmienić,na allegro widziałem ,że nie są jakoś tragicznie drogie,można też posprawdzać połączenia,wtyki,nieraz zaśniedziała wtyka robi problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbiix Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 (edytowane) A właściwie to gdzie znajduję się ten moduł? Na realoem nie ma nigdzie informacji i na stronach też nic konkretnego do e46 nie znalazłem. Edytowane 23 Sierpnia 2012 przez norbiix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 a robiliscie to na właczonym tempomacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 a robiliscie to na właczonym tempomacie? Tak. Nie może się połączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Tempomat zalocza sie dopiero powyzej jakiejs predkosci. Chyba okolo 40 kmh Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 ale na postoju można go kompem przebadać,tylko trza go włączyć,wczesnej tez sie męczyłem,moze u was ktos wymnieniał ten moduł już wcześniej dlatego nie da sie skomunikować,padnięty nie jest bo na innych biegach działa stawiał bym na czujnik położenia biegu jałowego czy jak on tam się nazywa,próbowałem dziś na piątym biegu bez sprzęgła wybić bieg jadac na tempomacie tempomat sie wylaczył obroty nawet na moment nie pdskoczyły czyli czujnik podał info ze jest bieg jałowy nie wiem jak sie dostac do nego ale kiedys czytałem ze znajduje sie obok czujnika biegu wstecznego 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 stawiał bym na czujnik położenia biegu jałowego no masz racje,to,że działa na innych biegach,może wskazywać,na jakiś czujnik,ale czemu w takim razie,wogóle nie łączy z modułem?to jest dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 a może inpa ma problem z tym modułem, np w przed liftach... hmm Forest będziesz miał więcej czasu to podjedź to Disem sprawdzimy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbiix Opublikowano 1 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 I co wiadomo coś w tej sprawie? Program dies coś pokazał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 nie było na razie okazji przebadać disem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Będę w Polkowicach na Wszystkich Świętych to podjadę do Ciebie jeśli znajdziesz czas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 ugadamy się jakoś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.