Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Bezpieczna moc w tym modelu to 190km i 400nm ponad to robi się hardkore.Można lekko przekroczyć tę granice jak to mówią tunerzy, ale na własną odpowiedzialnośc.

Wszystko zależy jak jest wykonany wirus, od kondycji silnika. Ja bym śmiał stwierdzić że dla każdego egzemplarza jest inna moc bezpieczna. Jedni tunerzy mówią że 190 km jest bezpieczne inni 180 km i tutaj co tuner to inna szkoła, tak to jest z tymi fachowcami (jednym się chce drugim nie).

jeśli tylko tyle miałoby sie stać to cisnałbym go z uśmiechem na ustach...

według mnie stanie sie coś poważniejszego. jeśłi chodiz o turbo i grzebanie po nim zapewne wyleci korba blokiem niszczac silnik... takie tam moje skromne zdanie

We Wrocławiu jest o takich parametrach przetestowany egzemplarz i się nie rozsypał, też rozważam opcję tłoków i korbowodów i myślałem o zaadoptowaniu z 3.0 d bi turbo one wytrzymują na luzie 350 km :D, albo wogule włożyć kute.

Obawiam się że sprzęgło i dwumasa może się rozsypać

i tutaj podzielam twoje obawy :P I też nad nimi myślę

Tak jak pisałem wyżej ja się nie upieram przy 250 km i 500 nm napisałem to żeby zaciekawić, zaintrygować i powiedzieć że już taka maszyna jeździ. Głównie chodzi mi w zabiegu zmiany turba itd. żeby mieć szybko dostępną moc (żeby szybko budziło się turbo) i żeby przez cały zakres obrotów mieć moc czyli zrobić demona :D, a Garrett GTB 2260VK bardzo szybko wstaje do życia i utrzymuje długo jak nie do końca moc. A przy okazji maiłbym jednego z szybszych 2.0 frytko wozów we wrocławiu :D

Edytowane przez Hadzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie neguje w ząden sposób tego co planujesz nie znam tych silników ,lecz z własnego doswiadczenia wiem ze przy turbo i kombinacjach z nim najbardziej dostaje po dupie układ korbowy co jest naturalną rzeczą. popytaj o te sprawy bo głupio byłoby utopić worek siana w czymś z czego frajde bedziesz miał kilka dni(przy upalaniu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie neguje w ząden sposób tego co planujesz nie znam tych silników ,lecz z własnego doswiadczenia wiem ze przy turbo i kombinacjach z nim najbardziej dostaje po dupie układ korbowy co jest naturalną rzeczą. popytaj o te sprawy bo głupio byłoby utopić worek siana w czymś z czego frajde bedziesz miał kilka dni(przy upalaniu)

Dlatego cały czas piszę że to jest wszystko w fazie planowani i się dokształcania. Obserwuję parę projektów w Polsce jeśli chodzi o te silniki które wychodzą powyżej 210 km. Możliwe że ten projekt spłonie na stosie ^^ czas pokarze. Mi się nie uśmiecha utopić kasę żeby zaraz wszystko się rozsypało. Napisałem o tym bo chciałem usłyszeć opinie (liczyłem się z samymi negatywnymi), a może się ktoś trafi kto doradzi co i jak :D

Od co taki ciekawy temat :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne ze ciekawy. ale na twoim miejscu no wiem bo branzy bmw i tuningowania tych aut nie znam(ostatnie 10 lat poswieciłem na inne wynalazki japońskie i ich tuning mechaniczny) pytałbym choćby drogą meilową po warsztatach zajmujacymi się takimi sprawami.happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie najmocniejsze M47N w PL.

M47N + GTB1752V + wtryski 535D, fmic 550x230x65mm, custom bumper : 220KM/420Nm

To jest gość z forum BMW Sport jnx ma nick i on zmienił turbo z GTB1752V na GTB2260VK i ponoć jeszcze więcej potorfi jego auto. Też śledzę jego projekt :D

to też jest ciekawy projekt: BMW-klub.pl • Zobacz temat - E46 M47 BITURBO by moby85

też myślałem nad dwoma suszarkami ale jest to skomplikowane i kosztowne, z gościem zamieniłem parę słów na PW i fajnie ogarnia sprawę

A oto kolejny ciekawy temacik: BMW 120D E87 + GT2260v - KingSoft - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

Edytowane przez Hadzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest gość z forum BMW Sport jnx ma nick i on zmienił turbo z GTB1752V na GTB2260VK i ponoć jeszcze więcej potorfi jego auto. Też śledzę jego projekt :D

to też jest ciekawy projekt: BMW-klub.pl • Zobacz temat - E46 M47 BITURBO by moby85

też myślałem nad dwoma suszarkami ale jest to skomplikowane i kosztowne, z gościem zamieniłem parę słów na PW i fajnie ogarnia sprawę

A oto kolejny ciekawy temacik: BMW 120D E87 + GT2260v - KingSoft - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

Coś tam poczytalem no i szok ,że" Stres elementów tego silnika przy 250hp i 440Nm jest odpowiedni jak dla 3.0D przy 375hp i 660Nm"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...