Hadzi Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 (edytowane) Bezpieczna moc w tym modelu to 190km i 400nm ponad to robi się hardkore.Można lekko przekroczyć tę granice jak to mówią tunerzy, ale na własną odpowiedzialnośc. Wszystko zależy jak jest wykonany wirus, od kondycji silnika. Ja bym śmiał stwierdzić że dla każdego egzemplarza jest inna moc bezpieczna. Jedni tunerzy mówią że 190 km jest bezpieczne inni 180 km i tutaj co tuner to inna szkoła, tak to jest z tymi fachowcami (jednym się chce drugim nie). jeśli tylko tyle miałoby sie stać to cisnałbym go z uśmiechem na ustach...według mnie stanie sie coś poważniejszego. jeśłi chodiz o turbo i grzebanie po nim zapewne wyleci korba blokiem niszczac silnik... takie tam moje skromne zdanie We Wrocławiu jest o takich parametrach przetestowany egzemplarz i się nie rozsypał, też rozważam opcję tłoków i korbowodów i myślałem o zaadoptowaniu z 3.0 d bi turbo one wytrzymują na luzie 350 km , albo wogule włożyć kute. Obawiam się że sprzęgło i dwumasa może się rozsypać i tutaj podzielam twoje obawy I też nad nimi myślę Tak jak pisałem wyżej ja się nie upieram przy 250 km i 500 nm napisałem to żeby zaciekawić, zaintrygować i powiedzieć że już taka maszyna jeździ. Głównie chodzi mi w zabiegu zmiany turba itd. żeby mieć szybko dostępną moc (żeby szybko budziło się turbo) i żeby przez cały zakres obrotów mieć moc czyli zrobić demona , a Garrett GTB 2260VK bardzo szybko wstaje do życia i utrzymuje długo jak nie do końca moc. A przy okazji maiłbym jednego z szybszych 2.0 frytko wozów we wrocławiu Edytowane 11 Grudnia 2012 przez Hadzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 nie neguje w ząden sposób tego co planujesz nie znam tych silników ,lecz z własnego doswiadczenia wiem ze przy turbo i kombinacjach z nim najbardziej dostaje po dupie układ korbowy co jest naturalną rzeczą. popytaj o te sprawy bo głupio byłoby utopić worek siana w czymś z czego frajde bedziesz miał kilka dni(przy upalaniu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hadzi Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 nie neguje w ząden sposób tego co planujesz nie znam tych silników ,lecz z własnego doswiadczenia wiem ze przy turbo i kombinacjach z nim najbardziej dostaje po dupie układ korbowy co jest naturalną rzeczą. popytaj o te sprawy bo głupio byłoby utopić worek siana w czymś z czego frajde bedziesz miał kilka dni(przy upalaniu) Dlatego cały czas piszę że to jest wszystko w fazie planowani i się dokształcania. Obserwuję parę projektów w Polsce jeśli chodzi o te silniki które wychodzą powyżej 210 km. Możliwe że ten projekt spłonie na stosie ^^ czas pokarze. Mi się nie uśmiecha utopić kasę żeby zaraz wszystko się rozsypało. Napisałem o tym bo chciałem usłyszeć opinie (liczyłem się z samymi negatywnymi), a może się ktoś trafi kto doradzi co i jak Od co taki ciekawy temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 jasne ze ciekawy. ale na twoim miejscu no wiem bo branzy bmw i tuningowania tych aut nie znam(ostatnie 10 lat poswieciłem na inne wynalazki japońskie i ich tuning mechaniczny) pytałbym choćby drogą meilową po warsztatach zajmujacymi się takimi sprawami.happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 http://www.TC-PERFORMANCE.eu galeria 320d wykres Prawdopodobnie najmocniejsze M47N w PL. M47N + GTB1752V + wtryski 535D, fmic 550x230x65mm, custom bumper : 220KM/420Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 moze głupie pytanie (nie siedze na tyle jeszcze w temacie )ale widze n47 320 d to jest ten wadliwy silnik ?? i jeszcze go tuningują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hadzi Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 (edytowane) Prawdopodobnie najmocniejsze M47N w PL.M47N + GTB1752V + wtryski 535D, fmic 550x230x65mm, custom bumper : 220KM/420Nm To jest gość z forum BMW Sport jnx ma nick i on zmienił turbo z GTB1752V na GTB2260VK i ponoć jeszcze więcej potorfi jego auto. Też śledzę jego projekt to też jest ciekawy projekt: BMW-klub.pl • Zobacz temat - E46 M47 BITURBO by moby85 też myślałem nad dwoma suszarkami ale jest to skomplikowane i kosztowne, z gościem zamieniłem parę słów na PW i fajnie ogarnia sprawę A oto kolejny ciekawy temacik: BMW 120D E87 + GT2260v - KingSoft - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum Edytowane 11 Grudnia 2012 przez Hadzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barfiz Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 powodzonka z modami ja myśle że ci sie uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 To jest gość z forum BMW Sport jnx ma nick i on zmienił turbo z GTB1752V na GTB2260VK i ponoć jeszcze więcej potorfi jego auto. Też śledzę jego projekt to też jest ciekawy projekt: BMW-klub.pl • Zobacz temat - E46 M47 BITURBO by moby85 też myślałem nad dwoma suszarkami ale jest to skomplikowane i kosztowne, z gościem zamieniłem parę słów na PW i fajnie ogarnia sprawę A oto kolejny ciekawy temacik: BMW 120D E87 + GT2260v - KingSoft - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum Coś tam poczytalem no i szok ,że" Stres elementów tego silnika przy 250hp i 440Nm jest odpowiedni jak dla 3.0D przy 375hp i 660Nm" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.