Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

a więc ,chciałbym się co nie co dowiedzieć na temat swapa -chodzi mi o silniki od emek -tak myśle o tym żeby może zacząć coś bardziej myslec o przeszczepie - jak wygląda taka zmiana ,co trzeba robić ,przerabiać dokładać czy znacie kogoś kto by ogarnął temat bo ja to mechanik to nic :lol: najbardziej to bym chcial S65b40 ;)ale moze byc s54b32 -jakie koszty by były takiej operacji opróccz serducha

chodzi mi głownie o to jak to wszystko przebiega?co by mnie czekało jak bym się zdecydował - czekam na konkretną pomoc od was i z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to śpieszę z odpowiedzią na Twoje pytanie. Żeby coś takiego ogarnąć jak sobie wymarzyłeś. Zacznijmy od tego małego i taniutkiego S54B32. Potrzaskany angol M3 około 35tys z transportem do PL i masz wszystkie graty co potrzeba plus robocizna jakieś 3 - 5tys PLN'ów. Podejrzewam że koszty przełożenia poniżej tej kwoty wiążą się z nieświadomością ile to jest pracy lub brakiem gwarancji na tą robotę. Trzeba pamiętać o wzmocnieniu nadwozia, bez tego podłogę wyrwiesz. Trochę kasy odzyskasz sprzedając nadwozie na złom i resztę gratów. Ile to będzie? Nie mam pojęcia.

Osobno kupowany silnik z ews, skrzynia, wał, dyfer z półosiami, tylny wózek, hamulce itd. to będą koszty nadal koło 25-30tys zł. Plus robota... I nadal trzeba będzie wzmocnić nadwozie.

S65B40... życzę powodzenia żeby się zmieścić w 50tys PLN. V8, milion czujników i co najważniejsze cena silnika wraz ze skrzynią.

EDYTA:

ten angol to jedna sprawa druga sprawa to czy silnik jest w dobrym stanie. Trzeba ewentualny koszt doprowadzenia go do stanu bardzo dobrego doliczyć.

Edytowane przez 5oul
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nadal będzie to zwykłe e46 z niezwykłym silnikiem. Moim zdaniem lepiej naskładać i kupić po prostu m3 :)

no właśnie chodzi o to że chciałbym zwykłe e46 z nie zwykłym silnikiem -ale kurcze nie wiedziałem że podłoga też w to wchodzi-pomijając wszelkie nie dogodności takiej modyfikacji jednak plan prawdopodobnie w przyszłości bede chciał zrealizować ,chyba że się okaże tak że jak już pieniądzory będą na koncie to kupie e46 M3:lol: ale na pewno będe dążył w dobrym kierunku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem kompressor najtansz najprostsza i znacznie zwiekszajaca moc modyfikacja. Na forum turbo bmw mozna czasem kupic gotowe zestawy pod silnik. Warto tam szperac

Nem, ma racje kompresor albo suszara będą najtańszym rozwiązaniem do tego można dorzucić sportowe wałki rozrządu to też jest dodatkowy przyrost mocy (rzędu 10-20%), na grubszy tunig auta trzeba mieć niestety z worek pieniędzy. :D

Pozdrawiam Hadzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...