Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mój problem wygląda następująco.

Zakupiłem ostatnio lusterko fotochrom do e34, bez żadnych pokręteł, tylko dwa czujniki, jeden z przodu drugi z tyłu takie ło:

Doposażenie ? lust. wewn. elektrochrom. | BMW 5' E34 525i M50 Europa

Musiałem przerobić wtyczke od instalacji bo miałem 3 pin a w lustrze jest 10 pin (tylko 3 piny aktywne 1, 3 i 10)

W aucie nie mam oryginalnego kluczyka do sterowania centralnym, tylko mam dokładaną centralkę alarmu + sterowanie centralnym z kluczyka od stiga z allegro z kluczem 3 przyciskowym otwieranie z sygnałem, bez sygnału i w środku zamykanie.

Teraz wystąpił taki problem.

Po podłączeniu fotochromu lusterko działa elegancko tylko:

po zamknięciu auta z pilota samochód się rygluje i zamyka i nie idzie go otworzyć. Otworzyć go idzie tylko z kluczyka od strony pasażera. Odłączenie lusterka fotochrom nic nie daje. Odryglowuje się dopiero z kluczyka (i tylko tak się odryglowuje) po otwarciu z klucza pasażera, otwarciu od wewnątrz strony kierowcy i przekręceniu kluczyka w stacyjce na zapłon.

Próbowałem wgrać tego nieoryginalnego pilota ale coś nie idzie, niektórzy piszą, że dopiero koło 10 razu im weszło... aż tyle nie próbowałem.

Sposób kodowania:

1. wsiadam zamykam drzwi

2. przekręcam klucz na 1 na nie więcej niż 5 sekund i wracam na 0

3. wciskam i przytrzymuję przycisk otwierania głośnego i naciskam szybko trzy razy przycisk zamykania

4. puszczam wszystko, zbliżam kluczyk do lusterka i naciskam przycisk otwierania głośnego

5. czekam nic się nie dzieje, lub auto się zamyka

Centralkę od nieoryginalnego alarmu odpinałem i też ****. Przycisk od resetowania (dla wtajemniczonych) też nie działa.

Jest jeden myk który niechcący zrobiłem montując lusterko, przy zarobieniu kabli stykły mi się dwa i zaiskrzyło ale żadnego bum nie słyszałem. Czy możliwe, że od tego sterownik od centralki szlag trafił?

Jakieś sensowne pomysły?

Jeszcze jedna rzecz, jak auto zamknę z kluczyka to odcina też szyby, bo nie mogę ich podnieść ani przyciskami ani z kluczyka w drzwiach kierowcy, więc jak dla mnie wygląda na to, że coś się poprzestawiało w sterowniku centralki, bo gdyby padł to już bym auta nie otworzył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny temat z cyklu poszukajmy najtrudniejszego rozwiązania zamiast najpierw sprawdzić te najbardziej proste i oczywiste... Winny bezpiecznik...:bag:... temat do piekła!

Co do kodowania to tak teraz patrzę i śmieję się ze swojego debilizmu... jakim cudem chciałem zakodować kluczyk radiowy na odbiornik z podczerwienią...lolol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam podobny problem z tym, że mam oryginalną instalacje alarmową oraz oryginalny kluczyk z centralka. Bylo tak ze po kupnie autka koles mowil zej ak zmienie sobie bateryjke w pilocie to bede mial zamek na pilota i nie moglem go zaprogramowac po miesiacu sprobowalem jakos jeszcze raz i sie udalo, do tej pory dzialalo bezproblemowo zamkniecie i uaktywnienie alarmu ale pewnego pieknego dnia nagle przestalo dzialac ... probowalem programowac sto razy na nowo ale nie chcec ... szukalem po bezpiecznikach pod kanpa oraz pod maska ale wszystko wyglada ok nawet pozmienialem niektore bezpieczniki ktore sa odpowiedzialne teretycznie za centralke ale dalej nic... jakis pomysl ktos cos ? ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...