Gość DeeTee Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Witam , W moim e39 zbyt długo nic się nie działo aż do Dziś , Jadąc sobie po bułeczki do sklepu , opadła mi wskazówka poziomu paliwa (leży na 0 ) , i nie wiem co z tym zrobić.. BMW E39 520i 99r. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Zatankuj więcej paliwa zobacz czy się podniesie.Może się nie przelało z drugiej komory. A jak nie to pływak trzeba wykręcić i zobaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 "Wyrywasz" :-P tylną kanapę do góry i po obu stronach masz czujniki (pod prawym siedzeniem masz pompkę i pływak a pod lewym tylko pływak). Komputer bierze dane z obu pływaków, jak który nawali to klapa - masz zero na wskaźniku. Powodów może być jeszcze kilka ale te są najprawdopodobne (oczywiście Pb masz w zbiorniku pytanie_bmw). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Ogarnij pływaki,a potem bo zbyt długo się nic nie dzieje to podjedz do dobrego mechanika niech przetrzepie całe autko z kanału i potem koła sprawdzi z podnośnika to coś znajdzie Np. u mnie wszystko na cacy było a tu kiera sobie biła od 100-120km/h okazało się,że tuleje na górnym wahaczu się sypią ku zdumieniu z lewej bardziej była rozwalona,wymieniłem tuleje i jest miód bmw_1jeszcze za kilka dni zbieżność trzeba sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicik Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Mam ten sam problem, pływaki były sprawne, test zegarów też przeszedł pomyślnie, auto stoi w Stando bo nikt mi nie pomógł, dam znać co ustalili Benzyna 2000r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Ja miałem tak samo w 530d. Obstawialem pompę w baku a okazało się że przewód był dziurawy między bakiem a pompą wysokiego ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DeeTee Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Andrii dokładnie tak samo było w moim przypadku , pod pompą (w zbiorniku ) oderwał się brązowy kabelek i cały czas wskazywało 30l w baku , teraz auto naprawione i poszło do żyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicik Opublikowano 14 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 hehe No Stando się popisało Wstępnie ustalono, że winne są zegary, zakupili sami używane, założyli.... teraz mam tak, że wskazówka się podnosi do max 50litrów.... usługa kosztowała 180 zeta, zegary 200 teraz czekam na kolejne zegary, fuck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 19 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 U mnie tak jest przy lpg ale po przejechani kilkudziesięciu km paliwo wraca do normy.Przy lpg polecam mieć zawsze 1/4 baku pb i wtedy rzadko ten problem występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.