PapajMoto Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Witam serdecznie. Mam problem gdyż w trakcie jazdy BMW odmówiło współpracy i po prostu zgasło, przy próbie ponownego odpalenia nie ma żadnej reakcji na zapłon (rozrusznik się nie odzywa) elektryka, radio sprawne, kontrolki normalnie się zapalają nie przygasają w trakcie rozruchu. Silnik 3,5l skrzynia Automatyczna Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Skończył się to do regeneracji albo wymienić Sprawdzić czy pompa paliwo podaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PapajMoto Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Pompa paliwowa sprawna po za tym kręciłby ale by nie odpalał a tu nie ma w ogóle rozruchu, obstawiam coś z elektroniką... ews? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 ja też stawiam na EWS - pompka paliwa nie kończy się w 99% "ot tak w sekundę" pod kompa proponuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 To podłącz pod kompa i sprawdź błędy bo ews wyskoczy na kompie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PapajMoto Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Po południu zabiorę się za działania z kompem obstawiam ews tylko dlaczego zgasł podczas jazdy ews nie odcina zapłonu momentalnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starsky Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Czy EWS to komputer od immo? Podłącze sie bezczelnie. Ostatnio zauważyłem, że nie zawsze po przekręceniu kluczyka reaguje rozrusznik. Wyjmuje kluczyk jeszcze raz i działa. Tez powinienem sie EWS-em zająć? Da się go jakoś w inpie podejrzeć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PapajMoto Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Sytuacja wygląda w ten sposób... Po podłączeniu kompa był problem z komunikacją silnika jak i skrzyni biegów, pompy ABS, rozgrzebaliśmy kable od sterownika i okazała się że przy podłączeniu napięcia do kostki sterowania numer V23134-K59-X170, 12 62 1735 424 odezwała się skrzynia, komputer i pompa ABS ale w dalszym ciągu brak reakcji na rozruch. Sprawdziliśmy EWS jest w 100% sprawny, pełna komunikacja Wniosek: za słabe napięcie (sygnał) wychodzi z stacyjki na sterownik jakieś pomysły, sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Może to głupie i zbyt oczywiste ale zapytam - bezpieczniki przeleciałeś :?: Należałoby podejść do tego metodycznie i wykluczać po kolei obwody. Komp podpiąć: - INPA pokazuje włączony zapłon? (może padł bezpiecznik) - Jeżeli tak - to po przekręceniu na rozruch czy gaśnie kontrola zapłonu w INPIE czy nadal jest :?: (może to wina stacyjki) - Może kodowanie immo wyleciało - inny kluczyk (jak jest) też nie działa :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PapajMoto Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Wszystkie bezpieczniki sprawdzone w schowku, bagażniku jak i koło sterownika silnika chyba że są jakieś inne jeszcze ? Niestety nie ma drugiego kluczyka ale immo jest sprawne z kompem łączy się bez problemowo i nie ma żadnych błędów, głównym problem jest z zasilaniem jak nawet skasuje błąd to od razu wyskakuje. Jutro biorę się za prucie deski jak i sprawdzenie stacyjki, Co jeszcze mogę sprawdzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Klemę pirotechniczną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Sprawdziliśmy EWS jest w 100% sprawny, pełna komunikacja ale czy widzi kluczyk??? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starsky Opublikowano 26 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Jak sobie wyszukasz ten temat w google: E39 523i -- EWS ? nie kręci rozrusznik To tam był problem z bezpiecznikiem pod fotelem pasażera?! Nawet nie wiedziałem ze coś takiego jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Są bezpieczniki pod wykładziną podłogi pod fotelem pasażera 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PapajMoto Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Poszukuje schematu bezpieczników, a konkretnie rozmieszczenie bezpieczników F107, F4A, F22, F31, F3A, F2A, F1A, F14, F5A Wyczytałem że to one sa odpowiedzialne za dostarczenie napięcia na serownik komputera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PapajMoto Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Widzi kluczyk i ews łączy normalnie problem leży w słabym napięciu dostarczanym na sterownik silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 26 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Poszukaj WDS online Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.