drut4 Opublikowano 4 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Pytanie ,czy można wstawic zwykłe sprzęgło to znaczy bez dwumasy w M57? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 4 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Dwumas jest polaczony z walem korbowym, jest to tlumik drgan skretnych i kolo zamachowe w jednym.Jesli zalozysz zwykle sprzeglo bedzie telepalo autem i beda leciec panewki i lozyska slizgowe. Takie moje zdanie. Ale niech bardzej doswiadczeni sie wypowiedza. Ja dopiero zaczynam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 4 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 sa tacy co jezdza na sztywnym i nie narzekaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drut4 Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 a gdzie znależc te sztywne?coś tam przy gaszeniu terkocze,mysle ze sie tak szybko nie rozwali,ale trzeba juz się szykowac po mału,może ktoś jeszcze sie wypowie...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 4 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Nie szkoda silnika? Taniej, nie znaczy taniej. Ja jestem zdania ze taniej wychodzi w czasie drozej. Raz chcialem zaoszczedzic i nigdy wiecej tego nie zrobie, raz kupilem uzywane amory za 5 stow, 4 szt. Zaplacilem za robote 4 stowy. I okazalo sie ze amory wyrobane. Ded. I musialem kupuic nowe wydalem cos kolo 2k plus 4 stowy za wymiane. 2k + 2 razy po 400 zl i 500 za uzywki to 3300 a odrazu jakbym wziol nowe to 2400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek73 Opublikowano 5 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 sa tacy co jezdza na sztywnym i nie narzekaja Ja znam takich co jeżdżą Daewoo Tico i też nie narzekają. Jeśli hamuje mnie budżet to jest rozwiązanie-lepsze niż zasuwanie na wylatanym kole dwumasowym.Twierdzenie,że nie ma różnicy jest kłamstwem lub nieświadomym wprowadzaniem w błąd.Nieświadomość pojawia się gdy opiniodawcy brak skali porównawczej,bo nie latał ma sprawnym dwumasowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 (edytowane) Kolego nie wiem jak w m57 ale firmy produkują już nowe komplety np. do m52 SZTYWNE KOŁO SPRZĘGŁO VALEO BMW 3 E46 5E39 2.3 2.5 (5510633861) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. I jak to opisują 100% momentu jest przenoszone.Ja śmigam i jestem zadowolony. A co do tego co piszą wyżej to piszą ci którzy nie jeżdżą na szytwniaku i nie piszą na temat (amory itp.) Jakby sztywniak coś psuł itp. to nie wsadzaliby do innych modeli. A co do m57 to nie wiem czy jest możliwość zmiany,a wszystko zależy czy podejdzie sztywne koło z innego modelu Edytowane 5 Lipca 2015 przez Georgii 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 5 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 W dieslu sztywne koło niestety słabo sie sprawdza, bedzie mega telepać i predzej czy później wykończy łożyska w skrzyni biegów. To nie benzyna gdzie założenie jednomasu nawet na sztywnym sprzegle bedzie bez wiekszych różnic dla układu napędowego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.