Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Skoki temperatury


Kojak

Rekomendowane odpowiedzi

Gdy wskazowka stoi w pionie z nawiewu leci zimne i po jakis 5 km zaczyna isc w kierunku czerwonego pola raz w lewo raz w prawo gaz sie nie zalacza po jakims czasie ale nie zawsze z nawiewu zaczyna leciec gorace wskazowka wraca do pionu gaz sie zalacza i tak moge przejechac ze 100 km az do momentu zgaszenia auta potem zabawa zaczyna sie od nowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lejesz płyn do oznaczenia max nastepnie ogrzewanie włączasz TYLKO na szybę na max i obroty na 2.5-3tys potrzymaj aż ciepłe nie zacznie lecieć sprawdź płyn i znów gazuj aż wrzątek na szybę nie poleci.

Po paru km sprawdź poziom płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wracajac standardowo wskazowka w pionie wieje zimnym gaz nie zalaczony po chwili wskazowka wedruje delikatnie w prawo ja majac przed soba tira daje buta do odciny a z nawiewu zaczyna leciec cieple wskazowka do pionu gaz sie zalaczyl. Zajechalem do gaziarza zapytac sie czy to moze byc reduktor wstepnie umowilem sie na podmianke na koniec tyg. Odpalam auto po chwili jazdy wzkazowka pod czerwone pole. Po raz 4 odpowietrzam i wracam spokojnie do domu. Jak jest odpowietrzony uklad to na wolnych obrotach wieje letnie jak dam na pi*de to z nawiewu leci żar. Dyzio nie bardzo wiem o co chodzi z tym odpowietrzaniem gdzie jest serwo. Duze prawdopodobienstwo ze jest to uszczelka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem o tym odpowietrzniku pisać.Zaraz jadę na garaż to zrobię zdjęcie i zobaczysz o co chodzi.

No i dooopa.Nie ma odpowietrznika.Myślałem że jest na rurce od nagrzewnicy na podszybiu ale popierniczyło mi się z innym samochodem.Tak było w audi z silnikiem 4.2:evil:

Edytowane przez długi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie - co prawda 525i - ale na podszybiu mam odpowietrznik. Wyciągasz filtr kabiny od strony kierowcy a potem wyciągasz przegrodę z pod filtra. Masz tam dostęp do pompy hamulcowej ze zbiorniczkiem i także (u mnie jest) na jednym z czarnych węży gumowych od ogrzewania zaworek do odpowietrzania. Dobrze zagrzej silnik, obroty na 2k do 3k i delikatnie odkręcasz ten zaworek aż pocieknie płyn - i tak kilka razy. U mnie to poskutkowało jak wymieniałem termostat. I oczywiście włączony nawiew ciepłego powietrza do kabiny, bo musi być otwarty zawór nagrzewnicy.

Kilka razy, bo jest dużo rożnych zakoli w których potrafi stać bąbel powietrza, skutecznie blokując przepływ płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...