Mirek 1979 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 BMW e39 2.5 m54b25 rok 2000 ,mam problem z wypadaniem zapłonu ,przeważnie po nocy kiedy silnik jest zimny ,czy może ktoś mi podpowiedzieć co by należało zrobić ? żeby problem zniknął !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 2 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Pierwsze co,to podłączyć pod kompa.Jak to już zrobiłeś to wymień świece a jak to też już zrobiłeś to sprawdz cewki:wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 3 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Może być kilka czynników: świece, cewki, przepływka, nieszczelność w dolocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 1979 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 dzięki za podpowiedzi ,komp podłaczony i ok .świece ok ,cewki raczej też ,ale nie wykluczam i tu dobra podpowiedz jeśli chodzi i dolot ,spróbuje to ogarnąć i wtedy dam znać ,jeszcze raz dzięki za możliwe podpowiedzi i pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 4 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Nie bardzo mi się chce wierzyć że na kompie nic nie było skoro wypadał zapłon. Historia zdarzeń zostaje i trzeba ją właściwie zinterpretować. U mnie to były kulejące 2 cewki (od czasu do czasu) ale w kompie był ewidentnie ślad na których cylindrach. Przekładanie miejscami cewek pomogło zlokalizować usterkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 4 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Skoro podłączałeś kompa i jest OK,to skąd wiesz że ci zapłony wypadająpytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Podłączył i sprawdził błędy,ale nie sprawdził korekcji...Tam wyraźnie widać jak coś się dzieje :4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 1979 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 dziękuje wszystkim za rady ,najprawdobodobniej jest to jedna cewka i dodatkowo nie grzejąca sonda na zimnym silniku ,jeszcze raz dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.