Krzysiek Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Mam takie pytanie, czy warto wsadzić zamiast zwykłego filtra, filtr K&N, biorąc pod uwagę to,że filtr jest wielorazowy i wystarczy go wyczyścić i naoliwić, cenowo wychodzi tak jak zwykły filtr papierowy. Jakie macie doświadczenia w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Ja w E30 miałem oryginalny stożek dedykowany z K&N i przyznam szczerze ze byłem zadowolony Te wkładki w miejsce normalnego filtra są zrobione na podobnej zasadzie czyli -> WIECZNE Wystarczy raz na jakis czas wymyć filtr i potraktowac olejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalu Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Mam w e30 320i założony stożek K&N od 1,5 roku , czyściłem go chyba ze 3 razy - nie co X kilometrów tylko sposobem "na oko" - kiedy widziałem ,że jest zapchany jakimś syfem to czyściłem i oliwiłem. Zero jakichkolwiek problemów. Z wkładem K&N jest pewnie tak samo. Według mnie super wygodne rozwiązanie. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zastanawiałem się też nad założeniem stożka, ale nie znalazłem gotowych kompletów, to chyba na razie zostane przy samej wkładce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 SOSEN w S62 miał BMC (CDA) nie wiem czy są w polsce siomoty z taką średnicą wejściową do M62 wkładka to najprostszy bezinwazyjny sposób w m20b20 dawała rade ale simota jeszcze większą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Podjedz sobie do D&W na Borowskiej. Tam maja w dosc prosty sposob pokazane jaka jest roznica dzialanie normalnego filtra i filtra K&N. Maja tam takie male urzadzonko, gdzie dmucha powietrze przez dwa filtry - fabryczny i filtr K&N. Roznica jest znaczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Podjedz sobie do D&W na Borowskiej. Tam maja w dosc prosty sposob pokazane jaka jest roznica dzialanie normalnego filtra i filtra K&N. Maja tam takie male urzadzonko, gdzie dmucha powietrze przez dwa filtry - fabryczny i filtr K&N. Roznica jest znaczna. Zapewne chodzi o: http://www.knfilters.com/video/KN_Airflow_Dem.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 No, cos w tym rodzaju. I widzisz! Nawet nie musisz juz jechac specjalnie na borowska! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpagro Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Mam taki wkład w E32. Jak kupiłem auto 7 lat temu już tam był. Czyszczę go regularnie i działa bez zarzutu. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 A jak jego większa przepustowość wpływa na przepływomierze z tzw gorącym drutem?Zasyfia się ten drut szybciej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Z doświadczenia coś co dokładniej filtruje http://www.tuning.opole.pl/forum/viewtopic.php?t=5867 od KN i najlepiej nie używać oliwki do przepływomierzy z gorącym drutem tylko kompresor do czyszczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 ja mialem jakis stozek ale nie pamietam z jakiej firmy zakupiony w norwegi i bardzo szybko go zdemontowalem mialem wrazenie ze autko jest slabsze(moze jakas podroba bo tu widze wiekszosc opini poytywnych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Mialem metalowy stozek w e39 2.8. Tez nie moglem znalezc gotowego zestawu wiec sam skladalem rzeczy do kupy.Wyszlo niezle,dzialalo i fajny dzwiek dawalo przy zasysaniu.Podejrzewam ze u ciebie z takkim motorem bedzie lepszy efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 ja mialem jakis stozek ale nie pamietam z jakiej firmy zakupiony w norwegi i bardzo szybko go zdemontowalem mialem wrazenie ze autko jest slabsze(moze jakas podroba bo tu widze wiekszosc opini poytywnych) Moze nie bylo zadnej oslony termicznej, i bralo za duzo cieplego powietrza z silnika? Ogolnie stozki sa OK, ladnie brzmia itd, ale jesli nie sa dobrze odizolowane od ciepla to moze byc lipa. No i tutaj pod tym katem lepszy jest wklad. Ta sama obudowa, cieplo sie nie dostae a przepustowosc wieksza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 moglo tak byc jak piszesz powiem szczerze ze przyczyny nie znam do dzis a stozek lezyw garazu moze drugie podejscie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.