Paweł-528 Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Mam problem z moim 528i a mianowicie od jakiegoś czasu przestawia mi się przepustnica a objawia się to szarpaniem na niskich obrotach i mniejszą mocą ale po zgaszeniu silnika i po powtórnym jego odpaleniu po kilku sekundach wszystko wraca do normy. Dzisiaj miałem to samo no i zgasiłem i po kilku sekundach chciałem odpalić a że jechałem w korku i tyle że się toczyłem no to coś mnie podkusiło żeby odpalić z biegu no i wrzuciłem 2. Samochód odpalił ale zupełnie bez mocy tak że nawet nie moglem ruszyć a z silnik wydawał taki metaliczny dźwięk. Myślałem że może się zatarła ale wszystkie płyny w normie a i ten dźwięk to jest taki jakby coś uderzało w pokrywę zaworów od środka. Za wszystkie rady i wskazówki z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pecet Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 jakie to e34, e39 ? Jaki typ silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 jakie to e34, e39 ? Jaki typ silnika? W E34 nie było 2.8 Stawiam ze chodzi o E39 528i a z tego co piszesz po objawach to albo cos sie rozsypało w przepustynicy , chociaz to troche mało prawdopodobne ... Albo stawiam ze to Vanos tarabani , mozliwe ze przez to odpalenie w czasie jazdy , przy jakiej to było predkosci i na jakim biegu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 watpie zeby przez odpalenie silnika na tak zwany "popych"rozsypal sie vanos chyba ze byla spora predkosc a niski bieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł-528 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Samochód to e39 2000rok jeszcze przed liftem na podwójnym vanosie a odpalałem ją przy prędkości na pewno niższej niż 20km/h i z 2 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 sprawdz kolego linke ktora wchodzi do przepustnicy a jest od "antyzrywu",steruje ona klapka zamykajaca doplyw powietrza,czasami sie zaciera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł-528 Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 a jak wytłumaczyć to stukanie w okolicach rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 najpierw sprawdz linke,albo ja po prostu odlacz. mialem,kiedys temat z ta wlasnie linka,jasli dobrze pamietam to tez stukalo(zalany cylinder paliwem tez bedzie stukal),tak samo jak przesadzisz z samostartem,ciecz nie zmienia objetosci tak jak gaz,uderza w tlok jak mlotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł-528 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 no zobaczymy jutro jak bede mial czas to sie za to wezme. za wszystkie rady serdeczne dzieki troche mnie pocieszyliscie bo juz myslalem ze mi rozrzad padl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.