rafikone Opublikowano 3 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 mam pytanie ciagle cos mi sie dzieje po przekladce mam problemy z odpalaniem i niemam wolnych obrotow auto chodzi tak na moje oko na 3000obr/min bylem na komputerze to pokazalo takie bledy czujnik predkopsci silnika i predkosc samochodu-panel sterujacy wiec wymienilem czujnik polozenia walu a obroty dalej nie spadly:( a ten drugi blad o co chodzi?? do tego swieci mi wtrysk sterujacy uszczelnilem go i zmiezylem ma 94 omy wiec chyba jest w normie wiec czemu moze siecic kabelki nigdzie nie sa poprzecierane ani nic pomocy bo juz mam dosc tego samochodu a zal sprzedac bo za uszkodzone duzo nie wezme:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr520 Opublikowano 3 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Dokładnie uszczelniłeś wtrysk http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=94351 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 tak niemam nigdzie wyciekow wreszcie jest wszedzie sucho mierzylem opornosc wtrysku i pokazuje mi 94 omy a kontrolka dalej sie swieci co to moze byc na komputerze jak bylem nie pokazalo mi bledu wtryskow:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 4 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Jeżeli chcesz mieć z głowy to przyjedź do Jetronica na Opolską we Wrocławiu , jest tam Pan Krzysiek i on rozwiąże twój problem , tak zwana u nich diagnostyka kosztuje 250pln ale masz pewność że będziesz wiedział wszystko co dolega twojemu Tadeuszowi . Żeby cię przekonać opowiem ci moją historię . Kupiłem kiedyś 525tds za 3tys. , według właściciela uszkodzona pompa , objawy takie że na zimno odpalasz wszystko gra , auto łapie jakieś 40stopni i zapala się kontrolka wtrysku i obroty na 2700 wskakują , można niby jechać ale sam rozumiesz , auto kupiłem bo było piękne i szkoda mi go było ale żeby ograniczyć koszta pomyślałem dam od razu na porządną diagnostykę ! Umówiłem się do Jetronica i wpadam na wysokich obrotach ze świecąca kontrolką , poważnie Ci mówię że po 5 min owy Pan Krzysiek podchodzi mówi że jest już dobrze ale poczeka aż auto będzie miało temperaturę pracy maksymalną bo wgra jeszcze nowy program i takie tam bla bla . Okazało się ze ludzie którzy próbowali poprzedniemu właścicielowi coś naprawić pozamieniali jakieś wtyczki i auto ześwirowało ! Sprzedałem potem auto za 10tyś więc ja zawsze będę mówił że w Jetronicu robią cuda Inną 525tds pojechałem kiedyś do nich bo nie było mocy , wyszukali mi tak małą dziurkę w spawach intercolera że za cholerę bym jej sam nie znalazł , auto jak rakieta po wymianie Zwykłe podpięcie pod kompa nic nie daje jeżeli problem jest tak błahy jak w moich obu przypadkach ! Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.