Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


330d zaczeła kręcić rozrusznikiem 2-3s zanim zapali


m_snikers

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Objaw pojawił się wczoraj po południu. autko wyczuwalnie dłużej kręci rozrusznikiem jakieś 2s zanim zapali przedtem paliła na dotyk. Nie zauważyłem by były jakieś inne objawy autko ciągnie i nie kopci. rozrusznik kręci normalnie tylko dłużej. Może ktoś miał podobny przypadek ?? niby nie ma tragedii ale boję się że objawy się pogłębią a lubię mieć autko sprawne :) dzień wcześniej tankowałem paliwo i zrobiłem z 400km i było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze to jeszcze nie jest taka tragedia ze musisz go trzymac ok 2sekund na rozruszniku.... W starym dieslu to byly dwa powody kulania tego silnika albo brak paliwa albo cos ze swiecami pozatym musial latac!! z tymi nowymi jest troche gorzej napchali tej elektroniki.... Mysle ze czeka Cie wizyta u jakiegos mechanika / znajomego i podlaczenie do kompa moze jakis blad wyskoczy.... Bo wymiana polowy auta na hybil trafil chyba nie ma sensu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam dokładnie ale chyba Forest w swojej 3.0d w pompie wymieniał jakiś zestaw zaworków zwrotnych na wejściu pompy.

Jak mojego kumpla diesel(tylko że w toledo ,też zaczął długo kręcić to na zasilaniu przed pompą wpiąłem mu zaworek zwrotny i potem palił na dotyk bo ten jakiś oryginalny zaworek już nie trzymał i paliwo wracało do zbiornika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc poszperałem w necie i na e46 fanatics znalazłem podobne tematy :( piszą że wtrysk ten ostatni z kostką leje w przelew :( komp nie pozwala zastartować póki nie będzie wymaganego ciśnienia i czeka do jego osiągnięcia.mam pytanie czy ktoś z kolegów z wrocka lub okolic ma inpe lub disa i mógł by zerknąć na parametry mojego autka ?? No i zastanawiam się nad próbą przelewową podobno bosch serwisy robią takie rzeczy - ktoś się orientuje jak to wygląda cenowo ?? i czy to może nie jest pewniejsze niż komp?? Można wierzyć takiej próbie ??no i oczywiście który serwis boscha polecacie do takiego sprawdzenia??

Edytowane przez m_snikers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i chyba nikt nic nie wie :) spróbuję w weeknd pooglądać autko (PRZELEWY )i pompę CR ten zestaw zaworków o którym pisał kolega Dziki

Nie pamiętam dokładnie ale chyba Forest w swojej 3.0d w pompie wymieniał jakiś zestaw zaworków zwrotnych na wejściu pompy.

tylko nie wiem gdzie tego szukać :) ale czeszę internet :) sugestie mile widziane aaa autko śmiga super tylko to odpalanie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem zaworki sterujące kierownicą powietrza w turbo ;) Snikers jak masz czas to podjedź do Krzyśka z Brzegu, ma oryginalnego kompa do BMW GT1. Powołaj się na mnie to pierwszą diagnostykę silnika zrobi Ci gratis. Jak coś zostawiam namiar na Krzyśka 692 633 533

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem zaworki sterujące kierownicą powietrza w turbo :wink: Snikers jak masz czas to podjedź do Krzyśka z Brzegu, ma oryginalnego kompa do BMW GT1. Powołaj się na mnie to pierwszą diagnostykę silnika zrobi Ci gratis. Jak coś zostawiam namiar na Krzyśka 692 633 533
Forest dzięki za namiar . Ten tydzień już się kończy a pracy dużo :( ale po weekendzie na pewno zadzwonię . Może coś to wyjaśni ... Wymiany w ciemno to za duże ryzyko a koleś jak rozumiem zna się na tym dobrze :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Pisze co było :)coraz dłużej kręciła na ciepły, a mi ciągle brakowało doby by się za to zabrać no i auto w końcu na ciepło nie zapaliło :( i diagnoza po wizycie u dieslowców wtrysk nr 2 kaput . Wtrysk zregenerowany i jest wszystko git. autko pali jak dawniej - radość moja była wielka tylko nie mogłem sobie darować że tak długo się zbierałem do naprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W BMW jest tak ze jak cos sie psuje to jeszcze hektary kilometrów zepsute będzie działać i jeźdźić. Nie wolno jednak trzymać się tej zasady a szybka diagnoza wskazana, w Twoim przypadku mogło wypalić gniazdo zawora jeżeli nie wypaliło... Ale jak śmiga to git!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...