Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



PawełWilk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Moja bunia (e39) piszczy ja 50 letni szrot. Wykrylem ze jest to w lewym tylnym kole. Wypsikalem cale WD-40 zanim sie zorientowalem ze chodzi o amortyzator. Moge go popsikac ale przestaje piszczec tylko na chwilke doslownie na 2km. Potrzebuje porady co moge jeszcze zrobic poza wymiana amorka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siemka.

Niestety, nie wiadomo czemu ale jest to stały problem w E39 a w szczególności w Touring-ach. Gdy tylko pokazało się słonko i wszystko ładnie obeschło w mojej 525tds tylna lewa strona zaczęła skrzeczeć nie do wytrzymania!

Też moje podejrzenia padły na tuleję pływającą ale nie trafiłem, rozebrałem całą tę stronę, poczyściłem (wcześniej na stacji diagnostycznej sprawdziłem amorki - 67%) naoliwiłem silikonkiem i cieszyłem się ciszą do pierwszego deszczu, później obeschło i znów jakby ktoś starymi drzwiami skrzypiał.

Ale wystarczy tylko trochę deszczu lub poprostu polać wodą z węża ogrodowego i jest spokój.

Niestety musimy się z tym dźwiękiem pogodzić i eliminować go dostępnymi środkami i w miarę na bieżąco.

Pozdro

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nikomu sie jeszcze nie udalo tego zrobic? Dziwi mnie tylko jedno, ze jak popryskam amorka po tloczku moge skakac po haku ile wlezie i cisza. A jak tylko rusze od razu skrzypi. juz mam dosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy juz sam nie wiem co piszczy ale raczej to nie jest amorek. Piszecie o " tych slynnych tulejach " o ktore konkretnie wam chodzi. Mi niestety nie pomaga mokra pogoda - jak piszczy tak piszczy a raczej skrzypi. Dzisiaj stawiam auto do garazu i rozbieram cale zawieszenie o wynikach poinformuje na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśi pryskasz po tłoku to wydaje mi się że amorek jest lekko krzywy i tłok się rysuje-myślę ,że wymiana pomoże.

Ja ostatnio wywaliłem wszystko w tyle oprócz sprężyn i nareszcie cisza i spokój aż miło.Nawet oponki napompowałem do wymaganych 3 barów:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka ja też miałem problem ze skrzypieniem z tylu. z jednej strony okazal sie ten malutki łącznik wygladal ze od stabilizatora...???? podobny w kazdym badz razie.:) i byla cisza po jakis 2 miesiacach znow zaczelo skrzypiec najpierw jedna a pozniej druga strona i zrobiłem mojej Buni ''zastrzyk'' i wszystko bylo OK :D strzykawka z igłą troszke oleju i w tuleje z jednej strony w gumke i z drugiej:)

i nastała ''CISZA'' jak przystalo na e39;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HURRRRRRRA!!!!! Bmw przestalo skrzypiec! Postawilismy z bratem na tuleje plywajaca. Wymienilem tylko jedna strone lewa i koniec piszczenia. Ale na wszelki wypadek wymienimy tez druga strone. Ale piekna cisza!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...