Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

W tej nie potrafię dostrzec co jest z tyłu zamontowane, ale przednia tarcza wygląda na seryjną, chociaż w opisie aukcji zadeklarowano, że układ hamulcowy dostosowany do pojemności silnika. Mam nadzieje, że dostosowanie polegało na czymś więcej niż pomalowaniu zacisków na czerwono ;)

Tez sie probowalem podpatrzec czy tam sa bebny czy tarcze, bo 2.0 wyjechalo fabrycznie z bebnami. Nawet powiekszylem obrazek do maksymum, ale niestety nie widac. Co do swapow to ja bym Kevin byl raczej ostrozny. Przez ostatnie kilka miesiecy widzialem wiele swapow ktore przyszly na poprawki do mechanika ktory robi moja. Wszystko bylo ok, tnz samochod odpalal i jezdzil. Ale byly zrobione u wuja mietka w stodole w taki sposob, ze balbym sie tym samochodem wyjechac poza miasto, bo jak ci w trasie stanie to nawet tramwajem nie wrocisz do domu. Jezlei robilbys swapa, to juz naprawde lepiej kupic tak jak mowilem, jakas ladna zadbana 318 (samochody te raczej nie byly katowane tak jak w przypadku 320/325) wiec wieksza szansa ze kupisz bude bez wielkich niespodzianek za te 8,9tys i zrobic swapa w jakims pewnym zrodle. Lacznie wyniesie ciebie tyle samo co ta czerwona V8, a bedziesz wiedzial jak jest zrobione...

A tak BTW, moim zdaniem do cabrio nie jest potrzebne V8. Jakies porzadne m50 lub m52 i bedzie git. Przeciez dobrze wiemy ze cabrio nie sluzy do zapierdzialnia.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widze ze ten prawy tył nie spasowany. Na miejscu w Polsce z rejestracja 10 000zł.... powiedz mi szybko ile mnie bajery beda kosztowac, zawieszenie gwintowane... lampy ladne przód tył jakies pełne M Pakiety II żeby nie wyszla duzo za duzo..

Temat rzeka jesli chodzi o koszta takiego tjuninkowania :) Jezeli buda prosta i bez zastrzezen to juz jest powod zeby go kupic. Mozna nia jezdzic zanim sie wlozy gwint i inne bajery. Swap licz okolo 6-7tys minimum (zalezy jaka jednostka. Silnik ze skrzynia plus wszystkie bebechy w okolicach 3000-3500, robocizna pewnie w okolicach 2000zl. Most, zegary od m20, tarcze na tyl plus napewno jeszcze cos dojdzie, a bo tu amory do wymiany, a tu ze cos tam smos tam... moim zdaniem trzeba liczyc na te 6-7, ale jesli dobrze zrobione to masz samochod z drugim zyciem). Zawiecha moze czekac kiedy bedzie kasa i okazja jakas, wiec tak naprawde wlozysz te 6-7 kola i mozesz jezdzic..

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten plastikowy kołpaczek "smierdzi" NRD-owski emerytem ;) A tak na poważnie, ładnie wygląda ta seria. Cena którą podałeś ani nie wygórowana, lecz niska też nie jest. Za kilka lata znalezienie takiej E30 cabrio z motorem 1.8 będzie tak samo trudne jak dzisiaj Dużego Fiata 125p z motorem 1300. Wszyscy wiedzą że były ale nikt na oczy nie widział. Jeśli auto prezentuje się tak samo dobrze w rzeczywistości jak na zdjęciach (dach, szyba, fotel kierowcy, doły drzwi i błotników, kompletne klucze w bagażniku itd.) to śmiało bym brał, ale zostawił w serii. Jeśli masz zamiar "kłaść" auto na glebie i majstrować w komorze silnika z dużym motorem to może lepiej kupić taki "szkielet":

http://otomoto.pl/bmw-325-gola-karoseria-zawieszenie-C17468851.html

Żal patrzeć na to co dzieje się obecnie z modelem E30. Niedługo znalezienie oryginalnego egzemplarza będzie tak samo trudne jak zakup oryginalnej E21. Chyba żadna inna marka samochodowa nie miała tylu amatorów którzy uważali, że potrafią zrobić auto lepsze jak w fabryce. Założę się, że ilość środków które trzeba włożyć w auto ze swapem przekracza kwotę, ktorą musiał byś dać za ładne e30 z dobrym motorem u wroga (w Niemczech). Nawet idealnie zrobiony swap nie będzie nigdy tyle warty co oryginał, a eskalacja mocy w kabriolecie nie ma sensu. Cabrio waży 1200 kg gdy 2d sedan tylko 900 kg. Jazda otwartym cabrio powyżej 120 km/h jest już mało komfortowa, a do latania bokiem to nadwozie się zupełnie nie nadaje. Z własnego doświadczenia wiem ile nerwów potrafi kosztować użeranie się z "mechaniorami", proszenie, grożenie a ostatecznie sprzedaż rozgrzebanego projektu, których pełno na alledrogo. Jeśli bardzo podoba Ci się ta E30, zostawił bym ją z seryjnym silnikiem a poszedł w kierunku tunningu optycznego. Dobry gwintowany zawias K-sporta to około 3000 zł, eleganckie koło np. schmidt czy bbs rs to kwota również około 3000 zł. MHW na tył to min. 500 zł (używane-nie połamana) a BH na przód to z 600 zł. Do tego M-pakiet jeśli znajdziesz poniżej 1000 zł ładny nie popękany to będzie sukces, kierownica z M-technika I to min. 100 (tak, żeby nie trzeba było obszywać) plus duperele jak rozrząd i rejestracja i wyskoczy Ci sumka całkiem spora. Tak zrobionym autem możesz "polatać" sezon, a założę się że dostaniesz w gratisie zalotne spojrzenia kobiet podczas letnich cruisingów. Niestety z własnego doświadczenia wiem, że młodzi gniewni w TDI-kach strasznie "kozaczą" na światłach, dlatego obowiązkowa naklejka na tylną klapę "Nie trąb ******e, jadę na glebie" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Chyba żadna inna marka samochodowa nie miała tylu amatorów którzy uważali, że potrafią zrobić auto lepsze jak w fabryce.

I tu byś się zdziwił taką idealną gliną do lepienia przez rzeźbiarzy była calibra .... ale znaleźć calibrę która nie uległa biodegradacji (nie zgniła) to tak samo jak znaleźć E21 w oryginale :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety z własnego doświadczenia wiem, że młodzi gniewni w TDI-kach strasznie "kozaczą" na światłach, dlatego obowiązkowa naklejka na tylną klapę "Nie trąb ******e, jadę na glebie" :D

Zawsze też można nakleić 335i bo jak to mówił starożytny chiński myśliciel Sun Tzu : Jeśli jesteś silny udawaj słabego , jeśli jesteś słaby udawaj silnego :)

Ja swoją drogą zastanawiam się nad 518i ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widze ze ten prawy tył nie spasowany. Na miejscu w Polsce z rejestracja 10 000zł.... powiedz mi szybko ile mnie bajery beda kosztowac, zawieszenie gwintowane... lampy ladne przód tył jakies pełne M Pakiety II żeby nie wyszla duzo za duzo..

kompletny gwint od 1000zł do 3000zł, lampy to około 300zł (lub sam możesz porzeźbić i za 100zł będziesz miał), pełen pakiet to nawet 2500zł, sensowne koła to od 800zł do 8000zł, ogólnie studnia bez dna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylo. Fotele pasujace jak piesc do nosa, czyli az oczy lzawia :) Ruda na tylnym prawym nadkolu. Bez przegladu, bez OC. Ten samochod wpada w oko bo ma pasujaca felge. A w tej cenie dostajesz na stalowkach - czyli zadna okazja tak naprawde... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
http://moto.allegro.pl/e30-cabrio-325i-i1536606185.html ta by mi bardzo pasowala niby czarna est chociaz na zdjeciach nie wyglada i nie umyta to pewnie dlatego wyglada jak granat. Bylbym nia zainteresowany na powaznie co sadzicie i na pewno chcialbym kogos poprosic o wyjazd przed poznan do niej ale z czasem na pewno nikt nei da rade :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedni błotnik od strony kierowcy nie zgrywa się z linią drzwi, a ponieważ brak dokładki z przodu, podejrzewam że zachaczył właściciel dołem o coś i podbiło błotnik/zderzak delikatnie do góry. Przyglądając się błotnikowi mógłbym nawet stwierdzić że jest delikatnie wybrzuszony, a otarcie lakieru nad zderzakiem wskazuje, że coś tam o siebie tarło. Jak zachaczył miską, to nie dziwi że brak zdjęć z komory silnika. Siedzenia przednie z e-36, ciekawe czy "grzeją", boczki drzwi zrobione na gładko, bez przeszyć, materiał na boczkach z tyłu zaczyna się odklejać. Żeby to chociaż skóra była. Brak klapki wlepu paliwa, czyżby chodził do lakierni ? :D

Edit: Zauważ naklejki M-garage na szybach, oni chyba zajmują się swapami, więc Vin obowiązkowo trzeba sprawdzić.

Edytowane przez paid_in_full
dopisanie
  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedni błotnik od strony kierowcy nie zgrywa się z linią drzwi, a ponieważ brak dokładki z przodu, podejrzewam że zachaczył właściciel dołem o coś i podbiło błotnik/zderzak delikatnie do góry. Przyglądając się błotnikowi mógłbym nawet stwierdzić że jest delikatnie wybrzuszony, a otarcie lakieru nad zderzakiem wskazuje, że coś tam o siebie tarło. Jak zachaczył miską, to nie dziwi że brak zdjęć z komory silnika. Siedzenia przednie z e-36, ciekawe czy "grzeją", boczki drzwi zrobione na gładko, bez przeszyć, materiał na boczkach z tyłu zaczyna się odklejać. Żeby to chociaż skóra była. Brak klapki wlepu paliwa, czyżby chodził do lakierni ? :D

Edit: Zauważ naklejki M-garage na szybach, oni chyba zajmują się swapami, więc Vin obowiązkowo trzeba sprawdzić.

Masz oko perfekcyjne jak ja w E46stkach ;) pełne uznanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Kevin , jak jeszcze szukasz to ta byla opczajana przez kumatego goscia i mowi, ze lalka

http://moto.allegro.pl/bmw-318-i-cabrio-w-bardzo-dobrym-stanie-okazja-i1678057526.html#gallery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kevin , jak jeszcze szukasz to ta byla opczajana przez kumatego goscia i mowi, ze lalka

http://moto.allegro.pl/bmw-318-i-cabrio-w-bardzo-dobrym-stanie-okazja-i1678057526.html#gallery

Wyglada na bardzo ladna. I zeby nie bylo, 318 zazwyczaj sa w lepszym stanie niz R6, mniej zajechane..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...