qolar Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Jakis czas temu zauwazyłem ze autko sie daje cieplego powietrza po przeczytaniu milona postów padla diagnoza termostat wymontowałem dmuchnołem potwierdziło sie,załozyłem nowy tylko przed wymniana nie sprawdziłem przewodów które cieple które zimnie po wymnianie autko lepiej i szybciej łapie temperature ,ale górny przewód od chłodnicy po przejechaniu 5-6 km jest cieply a dolny wydaje sie byc zimny autko po takiej trasie wsakakuje na niecał 1/4 temperatury czytam ma byc czy trafilem na trefny termostat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 nie wiem dokładnie ale może się zapowietrzył , jak się nie mylę to po lifcie w 320 na wężach są 3 korki , po takiej trasie powinien być już ciepły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 a ten ciepły wąż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Spróbuj jeszcze raz dokładnie odpowietrzyć Jeśli to nie pomoże to faktycznie możliwe że termostat jest walnięty , względnie zrób próbę na poprzednim termostacie i zobacz czy będzie jakaś różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 róznica jest bo na poprzednim moglem jezdzic i jezdzic i cały czas na niebieskim była odpowietrzałem sprawdze jutro jeszcze term. egr ,stary termostat był naprawde starry i jak sie w niego dmuchneło nie dawał zadnych oporów od tej starosci zrobił sie kruchy a ze sie zapiekł to nie przezył demontazu jedna strona sie skruszyła całkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 No to w tym układzie musisz raczej dobrze odpowietrzyć układ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 odpowietrzenie,znajomy mechanik opowiadał,że niedawno robił coś z e39,cztery godziny odpowietrzał jak mu złapała bąbel,tak ,że próbuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 odpowietrzenie,znajomy mechanik opowiadał,że niedawno robił coś z e39,cztery godziny odpowietrzał jak mu złapała bąbel,tak ,że próbuj No tak bywa, jak wymieniałem w swojej M52 zbirniczek wyrównawczy to też z dobrą godzinę sie męczyłem zanim puściło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 (edytowane) No tak bywa, jak wymieniałem w swojej M52 zbirniczek wyrównawczy to też z dobrą godzinę sie męczyłem zanim puściło. ja wczoraj 2 razy po godzinie i myslałem ze to dłogo i tak nie doszla do połowy powalcze jeszcze dzis mam to robic na zakreconym korku wlewu czy odkreconym? zrobilem dzis test 7.0 i 7.1 w czasie jazdy 7.0-68 7.1-85/90 a wskazówka temperatury mniedzy 1/4 a połową moze to jakis czujnik ? płyn gorący ze sie dotknąc nie da Edytowane 15 Stycznia 2011 przez qolar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 (edytowane) wymontowałem dzis egr jak dmucham jest przelot nie moge nigdzie znalezc czy ma byc otwartyna zimnym czy zamkniety wiecie cos na ten temat? był•em dzis u mechanika w wojkowicach twierdzi ze termostat egr ma byc otwarty na zimnym a zamknąc sie ma na zagrzanym mniał kilka ponoc dobrych egr i we wszystkich na zimnym był przelot wziałem od niego jeden na podmnianke jutro go zaloze ale nie wiem czy jest sens to robic Edytowane 25 Stycznia 2011 przez qolar pomyłka oczywiscie chodziło mi o wojkowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 to może coś z czujnikiem?od bodaj 72 st. wskazówka powinna być w pionie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 znalazłem taka aukcje z takim opisem moze ten mechanik sie mylił i wszystkie termostaty mniał walniete jutro jade mu oddam nawet nie bede hyba montował http://allegro.pl/bmw-termostat-agr-i1413296498.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 zaslepiłem dzisiaj termostat agr i temperatura wkoncu doszła do pionu jutro powienien dojechac nowy termostat w oławie to powairiowali z tymi cenami dwa razy tyle co w aso chcieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 26 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 dwa razy tyle co w aso chcieli Korzystają z tego że ludzie maja w głowach wbite omijanie ASO ze względu na ceny , najbardziej jaskrawy przykład jaki mogę przytoczyć to gość z Tyńca za Bielanami , handluje częściami do dostawczych mercedesów , za atrapę na maskę do Sprintera chciał 200pln ! W ASO nowa 35pln , myślałem że padnę ! Zawsze trzeba najpierw sprawdzić cenę w serwisie bo można się potem niemiło zdziwić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 po wymnianie termostatu agr auto nagrzewa sie po przejechaniu niecałych 4 km po wlączeniu ogrzewania na max spada moze z milimetr ale po chwili znowu staje do pionu wiec hyba problem rozwiazany w nowy agr jak dmuchnołem to nie przepuszczał powietrza nie wiem skad przekonanie tamtego mechanika ze mniało byc na odwrót mniał kilka takich walnietych na handel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 dokladnie. trafiles na jakiegos handlarza a nie mechanika. termostat egr na zimnym silniku ma byc zamkniety. auto w tym czasie szybciej sie nagrzewa (uklad prauje na malym obiegy) a gdy osiagnie wlasciwa temp. otwiera sie egr i utrzymuje temperature silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.