Martin71 Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 (edytowane) Witam problem polega na tym ze na zimny silniku faluja obroty , gdy sie nagrzeje juz raczej to nie wystepuje. Co to moze byc ? Chora jest E46 330 ci (M54 B30) na zegarach pali sie zolta konrtolka "check engine" komputer jeszcze nie byl podpinany wiec nie wiem czy to moze miec jakis zwiazek. PS watek byl poruszany dla 320d dlatego zakladam nowy poniewaz tu mamy benzyne oraz problem sie nie poglebia by wystepowal tez na cieplym silniku. Pozdrawiam Edytowane 10 Marca 2011 przez Martin71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Witaj, Przedewszystkim fajnie by było gdybyś się przywitał ze wszystkimi w odpowiednim dziale. No ale ja nie jestem tu od poczania co do kultury osobistej więc poprzednie zdanie się nie liczy. To że świeci check engine to oznaczać może 1000 spraw. Najprościej było by wpiąć się do kompa. Jeśli jesteś z Wrocławia to odezwij się na pw mam kompa to się sprawdzi co i jak. p.s. silnik który posiadasz ma oznaczenie M54B30!!! nie myl tego proszę bo to jak obelga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin71 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Bardzo przepraszam za brak przywitania zakladalme konto na szybko i dlatego pominalem tamten dzial. Przepraszam A co do silnika to tez pospiech i faktycznie to moze byc juz uznane za obelge wiec natychmiast poprawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiercik Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Ja obstawiam Vanosa. Poszukaj na bmw-klub.pl Tam ktoś handluje zestawem naprawczym do uszczelnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Odepnij na chwilę przeplywkę i zobacz czy jest jakaś różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin71 Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Zonka byla na kompie i jakis czujnik jest do wymiany ... cos od sterowania vanosami czy jakos tak ... za 350 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 13 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Nie wysyłaj kobiety bo kitu jej nawciskają jestem ciekawy jaki to czujnik za 350 a raczej świecą lub kabel ..? Ja bym się skoncentrował na okablowaniu świec zapłonowych ... A poza tym przepływomierz nie jest odpowiedzialna za "falowanie"! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 13 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Czy ten element występuje w tym silniku http://www.ecstuning.com/BMW-E46-330i-M54_3.0L/ES248500/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Ja bym się skoncentrował na okablowaniu świec zapłonowych ... Pierwsze słyszę żeby w tym silniku były kable do świec... Nie wiesz co piszesz.Po drugie koledzy mają rację, może być problem z Vanosem lub rzeczywiście czujnik położenia wałka rozrządu jest "trachnięty". Bardzo łatwo to sprawdzić, wystarczy 20min i już wszystko będzie wiadomo. Poza tym może ale nie musi... przepływka? raczej wątpie, ale jest to możliwe więc skoro przepływka to mogą też być sondy lambda... U mnie jest podobna sytuacja i naprawa Vanosa nic nie zmieniła. Fakt poprawiła się praca silnika do włączenia vanosa (swobodniej przyspiesza) ale jak wahania były tak są. Przy czym u mnie zdaża się to tylko i wyłącznie na wolnych obrotach. Oczywiście występuje to bardzo rzadko i nie wpływa na komfort nie mniej jednak jest. Teraz czekam na trochę wolnego czasu zajmę się silnikiem krokowym. Wtedy zobaczymy co będzie dalej... Czy ten element występuje w tym silniku http://www.ecstuning.com/BMW-E46-330...3.0L/ES248500/ Oczywiście, jest to elektrozawór podciśnienia. Jeden z nich na 100% występuje przy przepustnicy (tzw. DISA). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.