gracjan177 Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Witam. Pisałem już tu kiedyś o moim problemie,ale z dnia na dzień auto zaczęło chodzić normalnie aż do dziś. Regenerowałem pompę wtryskową vp44 i po złożeniu turbo ciągnie dopiero od ponad 2 tys obrotów, podłączałem pare razy już pod kompa i nie ma żadnego błędu. Moglibyście mi polecić jakieś serwisy w łodzi lub warszawie lub okolicach? tak żeby doszli co to jest i zrobili bo za tydzień muszę gnać tym autem do Londynu. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Moze byc cos ze sterowaniem turbo, jakis czujnik walniety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 5 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 No nie wiem, dlatego właśnie szukam porady odnośnie jakieś dobre serwisy w woj łódzkim lub maz gdzie mogli by mi dojść co to jest i naprawić. Podobno w łodzi na ul. Św Teresy jest nieautoryzowany serwis BMW, ale nie mogę się dodzwonić. Jak znacie jakieś dobre warsztaty to piszcie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Tutaj to Ci mozemy raczej polecic kogos z naszych okolic, ale to Cie pewnie nie interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Sprawdź wszystkie węże podciśnienia i akumulator podciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Zanim Dareckiemu padlo turbo to tez ciagnal od 2 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 6 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Wężyki podciśnienia i akumulator były sprawdzane i wszystko jest ok, pod kompem też nie ma żadnego błędu, i właśnie w tym problem że nie wiadomo co jest nie tak, bo jak bym wiedział że turbo padnięte jest to bym zregenerował i po kłopocie. We wtorek jadę do łodzi na św.Teresy, podobno kolesie znają się na bemkach. Pożyjemy zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 18 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Witam ponownie. No i nareszcie autko zrobione i chodzi jak zegarek. Wszędzie gdzie nie jeździłem mówili co innego, aż wybrałem się do łodzi na św.Teresy do gości którzy zajmują się tylko BMW, 40 minut i po robocie, a przyczyną był przestawiony zapłon o 1 stopień, mechanik który montował pompę musiał źle złożyć. Mam jedno pytanie do was, otóż podczas jazdy po przejechaniu paru km zapala mi się kontrolka oleju na pomarańczowo. Na bagnecie olej jest tak jak powinien i się tak zastanawiam czy to może być od tego że jak zmieniali mi olej to nie skasowali inspekcji??? wiecie może jak się kasuje inspekcje samemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 18 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Hmmm...Gracjan masakra z tym Twoim autem Nie chcę Cię straszyć ale ta kontrolka nie oznacza wyłącznie niskiego poziomu oleju...może również oznaczać brak lub zbyt niskie ciśnienie w układzie smarowania Ale co jest pocieszające - w E46 bardzo często niesprawny czujnik poziomu oleju jest przyczyną jej zapalania. Mam nadzieję i życzę Ci by było to właśnie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 18 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Tez bym najpierw sprawdzil czujnik, ale dziwne, ze kolesie z tego warsztatu nie zauwazyli tego bledu, chyba ze pojawil sie dopiero po jakims czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 18 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Szkoda że nie masz kogoś z kompem pod ręką. Wpinasz i lecisz rejestrując wartości ciśnienia. wiesz wtedy czy to problem z ciśnieniem czy z czujnikiem. Fajnie jakbuyś chociaż znalazł kogoś z tym motorem i spróbował przełożyć czujnik na test Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 18 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 No tylko w tym problem że ta kontrolka nie zawsze mi się zapala, tak jak mówię czasami podczas jazdy po kilkunastu km zapala się, a gdy wyłączę silnik i ponownie zapalę znika. O tym czujniku też właśnie sporo słyszałem, a u kolesi w łodzi nie było żadnego błędu bo wtedy akurat się ta kontrolka nie świeciła. U brata w 320ci było tak samo, zmienił olej i dalej było to samo i tak jeździł i nic się nie działo. Obawiam się trochę bo w listopadzie chcę tym autkiem jechać do Ukrainy i zastanawia mnie ta kontrolka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Darecki Opublikowano 18 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 a gdzie ty do tego londynu jedziesz??? ja to mialem strzal z nikat , w sumie teraz jest ciutke lepiej, wymienilem turbo poczyscilem wszystkie przeloty kolektora EGRu. itd w sumie start ma super ale przy drugim biegu to zaczynna pozadnie ssac po 2 tys, sprawdz w jaki sposob startuje i czy przy zmianie na dwa dalej tak samo ciagnie czy tez jest jakas roznica przyt wyzszych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 19 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Kurde, wspolczuje Ci, co chwile cos wylazi nowego w Twoim aucie, ale nie zrazaj sie do marki, zle trafiles. Jedz na kompa i niech sprawdza, mi np. w 330D przez tydzien sie kontrolka pokazywala, wszystko sprawdzalem dzien w dzien i po tygodniu zniknela i chulalem dalej bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 19 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 a u kolesi w łodzi nie było żadnego błędu Nieważne, błąd powinien być w pamięci, pomimo tego że usterka nie występuje aktualnie. Optymalnie byłoby się podpiąć z pomiarami w momencie kiedy pada, ale życie to nie je bajka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 19 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 19 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 a gdzie ty do tego londynu jedziesz??? Z Londynu już wróciłem, a byłem na Walthamstow. sprawdz w jaki sposob startuje i czy przy zmianie na dwa dalej tak samo ciagnie czy tez jest jakas roznica przyt wyzszych obrotach. U mnie start i reszta biegów ciągnie elegancko tylko że teraz ta kontrolka mi się jara. Kurde, wspolczuje Ci, co chwile cos wylazi nowego w Twoim aucie No fakt co chwila to coś innego się okazuje, teraz gdy uporałem się z tym turbo to ta kontrolka się świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.