Gość dirty.73 Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 jest tak,od jakiegoś czasu zauważyłem,że np.na 3 biegu,przy niższych obrotach(do 2000)potrafi sobie szarpnąć,wrażenie jest takie,jakbym jechał za wolno na za wysokim biegu,(ale to napewno nie to),na razie jest to sporadycznie,na kompie zero błędów,czy to może być coś na wale?(podpora,łącznik gumowy),coś z silnikiem,mocą(obroty ok),czy wreszcie :bag: dwumas siada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 U mnie występuje to samo, z tym, że mam świadomość tego, że muszę wyregulować koła łańcuchowe i vanos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasior Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 A tylko na 3 biegu na niskich obrotach? Mi poszarpywało jak sprzęgło zaczynało dawać oznaki wykończenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 sprzęgło zaczynało dawać oznaki wykończenia muszę wyregulować koła łańcuchowe i vanos nie tylko na 3,na 2,4,ale mówie,sporadycznie,może być i tak jak piszesz,bo dwumas raczej przy ruszaniu by dawał znaki, hm,ja mam podwójny vanos,ale chyba komp by coś pokazał,może sie kończy(opisz GleN co u ciebie dokładnie,sama regulacja?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 12 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Miałem ściąganą głowicę i wałki, później trzeba dokładnie(!) ustawić koła i vanos, odpowiednio też wstępnie napiąć łańcuch główny, widać u mnie nie do końca jest dobrze ustawione, bo poszarpuje. Mechanik, który mi robił, chyba w tym temacie startował jak ja-z poziomu zerowego wiedzy o vanosie. Zryłem cały net, żeby znaleźć wszystko o ustawieniu, a mechanik niech łapy dalej wsadza w merca, nie zapłaciłem mu całości i tego nie zrobię. Po niedzieli mam się kontaktować z gościem z serwisu BMW, który ma ponoć to obcykane. A co do jazdy: muszę mu depnąć i jak mam obroty powyżej 3tysi to jakoś idzie i nie czuć szarpania, w niższych zakresach ma czkawkę. Dodatkowo zaopatrzyłem się jeszcze w nowy czujnik położenia wałka wydechowego, bo chyba też już czas na niego (gniazdo jest jest połamane). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
penio1 Opublikowano 12 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 panowie takie zeczy mkoga tez byc od przepustnicy ASC to jest za przeplywką mi calkiem padla i wogule motor nie dzialal jeden mechanik gadal ze to czujnik ustawienia walka rozrzadu a tu **** to przepustnica byla a komp pokazywal mi MOTORNOTPROGRAM posprawdzajcie to a moze byc lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 a kto mi powie,czy można/opłaca się wymienić samo sprzęgło bez dwumasu(jeśli sprawny),bo tu zielony jestem, wlazłem pod auto,i jedyne co widać,to mokro w miejscu,jak wchodzi wodzik biegów do skrzyni,czas chyba zobaczyć ile tam oliwy i wymienić(no i zrobić ten uszczelniacz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 na dzień dzisiejszy wykluczyłem sprzęgło,wymiana czujników wałków rozrządu przyniosła tylko nieznaczną poprawę,za to duuużą,dała jedna rzecz-rozebranie i wyczyszczenie krokowca,przepustnicy i zaworu disa(tu akurat tylko praktycznie wytarcie uszczelek),jednak ten dziwny dźwięk jakby zasysaniania powietrza przy delikatnym dodaniu gazu,i wówczas,przez moment,jakby się dusił,tu stawiam właśnie na zawór disa,niby wszystko ok,chodzi ładnie,sprężynuje,ale chyba membrana nie trzyma,hm,musze dać coś na podmianke,zobaczymy,a,BTW,czasy wtrysków dla M52B20TU-na ciepłym silniku-to od 1.6 do 3.0ms,tak podaje DIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Dlaczego kolego wykluczasz sprzegło? Sprawdzałeś jak pracują Ci sondy? Może lewe powietrze delikatnie podsysa? Ja u siebie też walcze z poszarpywaniem odczuwalnym zwlaszcza przy ruszaniu i zmianie biegów. Zostało tylko sprzęglo. We wtorek zrzucam skrzynie i coś mi się wydaje że mam wilki na dwumasie.... Zrobiłem wszytsko co możliwe. Zdjąłem kolektor, wszystkie uszczelki nowe, nastawnik wymyty, nowa odma z rurkami, nowe świeczki, nowe czujniki wałków rozrządu, nowy przepływomierz.... delikatna poprawa ale nadal szarpie. Więc? Trzeba zajrzeć do skrzyni. Co do wycieków z małego uszczelniacza to jest to standard we wszystkich skrzyniach manualnych w BMW także można wymienić i mieć spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 sondy sprawne,a sprzęgło wykluczam na dzień dzisiejszy,jak wszystko inne zawiedzie,to wróce do niego,też już prawie wszystko wymieniłem,odme ,przewody,czujniki,świece,DIS twierdzi,że jest super,te szarpanie jakby znikło,teraz walcze z tym dźwiękiem w kolektorze,stawiam na dise,powinna trzymać,jak zatkasz ten otworek w niej,u mnie nie trzyma,zobaczymy,doloty też nowe,pciągle stawiam na coś z powietrzem,później pewnie przyjdzie czas na przepływke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 słuchaj gdyby ssał ci lewe powietrze to byś miał ubogo na sondach, jeśli sondy pracują ładnie to można lewe wykluczyć. Napisze kolego po wtorku co u mnie po ściągnięciu skrzyni może cos się wyjaśni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 nie chodzi o brak czy nadmiar powietrza,disa nim steruje,i tu szukam problemu(może niepotrzebnie),ale ten dźwięk stanowczo stamtąd dochodzi,ale daj znać co u ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Disa steruje zmienną geometrią kolektora ssącego a nie ilością powietrza. Od tego jest przepustnica i nastawnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 no przecież tak napisałem,że disa nim tylko steruje,chyba,że źle mnie zrozumiałeś,że disa steruje brakiem lub nadmiarem powietrza8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.