Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Przy przymrozkach rzęu -20stopni i auto osiągnie temperature (na zegarach wskazówka temperatury pion) z ogrzewania leci powietrze ledwo ciepłe.

Im większy bieg ogrzewania tym powietrze zimniejsze.

Zastanawiam się co to może być może któryś z zaworów albo niewiem układ zapowietrzony.

Proszę o rady pomimo wszystko za zimno robić na dworze ale i tak zrobić to muszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo silnik do wymiany coraz gorzej to widze

puki łapał temperature ok leciało a jak nagrzał się robiło się chłodniej.

poza tym po przejechaniu 35 kilometrów z tłumika po wciśnięciu gazu do 3500rpm leci biały dym i pluje wodą

a poza tym co kilka dni dolewam płynu i odpowietrzam.

Edytowane przez e34t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leci biały dym i pluje wodą

raczej parą???? możliwe że masz zakamienioną nagrzewnice!!!!

lub ktoś kiedyś użył proszku do łatania chłodnicy a on zabija nagrzewnice!!!

moja rada jest taka żeby dobrze przepłukać cały ukł chłodzenia!!

a poza tym co kilka dni dolewam płynu i odpowietrzam.

ile tego płynu?? jaka ilość??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się zaczeło jak zatankowałem w laskowicach w intermarche paliwo.

Zaczeło strzelać aż mi rozwaliło przepływke.

Po jakiś 2 miesiącach rozerwało mi górny przewód od chłodnicy.

i od tej pory wydaje mi się że góra chłodnicy jest zapowietrzona pomimo godzinnego odpowietrzania

także straciłem kupe czasu i płynu na zabawe z tym.

Obawiam się że albo popękana głowica między zaworami albo uszczelka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, co do strzelania gazu to są 2 przyczyny: zbyt uboga mieszanka lub niedomagania układu zapłonowego. Wąż rozerwało dlatego, że korek wlewu płynu chłodniczego nie puścił namiaru ciśnienia. Co do odpowietrzania to jeżeli parownik z gazu masz wyżej od chłodnicy to najpierw odkręcasz odpowietrznik na chłodnicy i dolewasz płynu aż zacznie lecieć płyn(na zgaszonym silniku) a potem ściągasz jeden wąż wodny z parownika (ten który jest wyżej) i dolewasz aż będzie lecieć woda. Przewody które dochodzą do nagrzewnicy są oby dwa gorące?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem ale zasłoniłem chłodnice i dopiero po przejechaniu 30 km odpuściło,

wąż dolny dopiero zrobił się ciepły.

Nie wiem co zrobić auto po 10 minutach i na dworze przy mrozie rzędu -8 po otwarciu korka chłodnicy wyalało płyn..

dolałem odpowietrzyłem i ogrzewanie daje jak diabli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się zaczeło jak zatankowałem w laskowicach w intermarche paliwo.

Zaczeło strzelać aż mi rozwaliło przepływke.

Po jakiś 2 miesiącach rozerwało mi górny przewód od chłodnicy.

i od tej pory wydaje mi się że góra chłodnicy jest zapowietrzona pomimo godzinnego odpowietrzania

także straciłem kupe czasu i płynu na zabawe z tym.

Obawiam się że albo popękana głowica między zaworami albo uszczelka

Krzysiek tankowałeś w laskowicach na intermarche ten koleś chrzci paliwo wiesz ile było skarg na Policji na tą stacje :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...