Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość dirty.73

hm,nie znam dokładnej zasady działania tego ustrojstwa,ale to jakoś tak-opary ze zbiornika,poprzez ten filtr,idą do kolektora ssącego,więc jeśli byłby dziurawy,to mogłoby zasysać za dużo powietrza,i stąd te błędy pobieranego powietrza,tak sobie to kombinuje,więc myśle,że ma wpływ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem już filtr i jest cały ,żadnych nieszczelności. Ostatnio pryskałem startem na cały układ dolotowy, kolektor i wszędzie obok i nic, obroty wzrosły dopiero jak prysnełem w okolica wlotu do filtra powietrza. czyli wszystko jest szczelne a na kompie pokazało że dostaje się za dużo powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73

hm,żebyś miał zrzuty błędów z inpy,może coś by dały,hm,a jak serwo hamulca ?też jest zasilane podciśnieniem z kolektora,kurde,to mi na coś z powietrzem,po tym co napisałeś wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sobie pomyślałem :) jaki jest objaw kończącego się paliwa? .... taki jakby nie chodził na wszystkie gary ;)

może podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa? albo pompka? albo filtr totalnie syfem zawalony... jedź do mechanika niech sprawdzi ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej, ten silnik nie ma czujnika ciśnienia więc błędu nie będzie,\.

Warto sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek to raczej odpada , bo jak przełączę na gaz to jest tak samo a nawet i jeszcze gorzej . Najpierw działo się to tylko na gazie a na benzynie nie , ale po jakimś czasie i na tym i na tym. teraz nawet nie przełączam na gaz.

Czujnik położenia wału podmieniłem i to samo. Sprawdzałem go też miernikiem i wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Resetowałem już ECU. Filmiku nie za bardzo na czym mam nagrać. Gaz mam zwykły ale nie pamiętam nazwy. Ostatnio wcale go nie włączam.

Powiedziano mi ostatnio że to mogą być objawy zużytego wałka rozrządu. Ze zawory mogą całkiem się nie otwierać i dlatego tak przerywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sprawdziłem ponownie filtr węglowy i zauważyłem że elektrozawór jest ciągle otwarty a silnik cały czas zasysa powietrze przez filtr. Zmieniłem elektrozawór i przerywanie silnika prawie znikło . szarpnie czasem tak ze dwa razy ale jest poprawa w znacznym stopniu lecz nie do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten zawór na wyłączonym zapłonie ma być otwarty, aby podczas dopalania mieszanka była wzbogacona oparami z baku. Po przekręceniu zapłonu ma się zamknąć. Przy silniejszym obciążeniu silnika zawór się otwiera i wzbogaca mieszankę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągnij przewód podciśnieniowy, który dochodzi od zaworu do zespołu przepustnicy i zassij przez owy przewód powietrze. Na wyłączonym zapłonie ma przepuszczać, a po przekręceniu zapłonu ma się natychmiast zamknąć. Możesz wykorzystać wolne moce przerobowe i wyczyścić pochłaniacz par paliwa (filtr z węglem aktywnym) jeżeli masz z blachy to nie ma problemu tylko kombinerki, cienki śrubokręt i można go rozebrać, powymieniać gąbki lub filc, naszykuj sobie jeszcze jakiś słoik żeby przesypać chwilowo węgiel, najlepiej litrowy bo trochę tego jest. Regulator ciśnienia paliwa jest sprawny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...