Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość dirty.73

zobacz jeszcze w sterowniku,pin 25 cewka zapłonowa cyl 1,52 cyl 2,24 cyl i 51 cyl 4,a także sterowanie wtrysków,pin 32 cyl 1,pin 3 cyl 2,pin 31 cyl 3 i pin 4 cyl 4

może coś przerywa tam,zaśniedziało,urwało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przeczytalem kilka postow i wpadlem na pomysl, a moze by tak oddac do kogos kto zawodowo zajmuje sie BMW? Kto ma obszerna wiedze, jakies tam czesci na podmianke i nie bedzie wymianial wszystkiego po kolei tylko sprawdzi/popodmienia niektore elementy i w ten sposob dojdzie do tego co jest zle?

Polecilbym Ci kolege, ktory od kilkunastu lat siedzi w BMW, zawsze jak czegos nie potrafie zrobic to do niego oddaje auto. Chyba nie bylo jeszcze takiej rzeczy, ktorej by mi nie doradzil, w sumie wiele rzeczy naprawialem z nim na telefon ;) jak chcesz numer daj znac to dam Ci na PW.

No i mam tez jedno pytanie, w jaki sposob sprawdzales cewke, czy chociazby przeplywomierz? Bo pisales wczesniej, ze sprawdzane kilka razy i na 100% dobre.

Od siebie dodam tyle, podobne problemy mozesz miec przez:

kable/cewki/swiece/regulator cisnienia paliwa/pompe paliwa/zapchany filtr/przeplywomierz/reset mapy benzyny, moze gaz rozjezdza masakrycznie mapy

Prawie kazdy z tych elementow 9/10 mechanikow sprawdzi i Ci powie, ze sa sprawne. Bo nie maja pojecia o tym. Ja w E32 mialem podobny problem i nikt nie wiedzial co jest grane, jeden gosc wyczail, ze na jednym kablu cos tam bylo. Po wymianie super.

Gaz w aucie ma to do siebie, ze najpierw zaczyna cos szwankowac na gazie, a pozniej dopiero na benzynie ( tak jakby gaz byl wyczulony na problemy w aucie ).

Edytowane przez ChriS.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co ja w e30 przy walniętym emulatorze miałem tak, że przy zmianie biegów szarpało (na gazie), na benzynie też było tak jakby nie chodziła na wszystkie cylindry. W M40 jest półsekwencyjny wtrysk i wielu montażystów się na tym przejeżdża, bo montują emulator jednokanałowy lub wbudowany w sterownik gazu do wtrysku jednopunktowego tnąc przy tym przewód plusowy- stały. a wtryski sterowane są masą. Jeżeli masz osobny emulator to przełącz na gaz i wypnij kostkę z niego. Jeżeli masz wbudowany w sterownik znajdź 2 kable tego samego koloru które idą od listwy wypnij kostkę ze sterownika gazu i zmostkuj te przewody. Sprawdzić nie zaszkodzi a nóż się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra może i racja nie mostkowałem żadnych przewodów po wypieciu gazu , myslałem że starczy samo wypiecie instalacji. Chris a przepływkę , cewkę i kilka jeszcze rzeczy sprawdzałem w taki sposób że mój kolega ma BMW z takim samym silnikiem jak ja i wymienialiśmy się tymi częściami . Moje części nie zakłócały u niego pracy silnika a jego u mnie nic nie pomagały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra może i racja nie mostkowałem żadnych przewodów po wypieciu gazu , myslałem że starczy samo wypiecie instalacji. Chris a przepływkę , cewkę i kilka jeszcze rzeczy sprawdzałem w taki sposób że mój kolega ma BMW z takim samym silnikiem jak ja i wymienialiśmy się tymi częściami . Moje części nie zakłócały u niego pracy silnika a jego u mnie nic nie pomagały.

W takim wypadku zwracam honor :) mi przeplywke kazdy lookal, komputery itp wszystko super, a i tak byla uwalona :D chyba, ze kolegi byla rowniez slaba, 80% przeplywek jest uwalonych ( wedlug mnie bo mialem jakies 5 bmw i w kazdym przeplywka byla padnieta :)

Edytowane przez ChriS.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam ponownie. Długo nie byłem na forum ale chciałbym podziękować wszystkim kolegom za rady. Moja E36 chodzi tera idealnie. Odłączyłem całkiem instalacje gazową , wykasowałem kompa w aucie i wszystko jest ok. Byłem wcześniej u kilku gazowników i każdy twierdził że instalacja gazowa jest ok a problemu trzeba szukać w silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja jest Lovato a komputer AG . Przez kilka ładnych lat jezdziłem na tym i nigdy nie miałem z tym problemów. Aż pewnego dnia zaczęło strasznie szarpać i przerywać silnikiem. Rozwaliło przepływkę. Po wymianie bez zmian. Sprawdziłem krokowca ale też okazał się dobry. Przy mierzeniu cisnienia okazało się że na jednym cylindrze jest bardzo małe cisnienie. Po wymianie pierścieni i kilku tam rzeczy w silniku nie te auto , az chce się jezdzic ale dalej szarpie. Wymieniam praktycznie wszystko co można (świece,kable,czyjniki....) i dalej szarpie i przerywa. Gazownicy twierdzą że instalacja gazawa jest na 100% sprawna i kazdy karze wymieniać świece,kable,kopułkę i palec , choć już wszystko jest nowe. Dopiero po kilku miesiącach szukania odpinam komputer od gazy i kasuję kompa w aucie. Pierwsza próba była straszna , obrotomierz skakał jak wściekły. Ale nastepnego dnia odpalam , jadę i nie te auto. Silnik pracuje równo, nie przerywa , nie szarpie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...