Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

po liźnięciu programu w aucie trzeba by teraz zająć się bezpieczeństwem :P tzw. zmiana hamulców na większe. A mianowicie myślę nad zaadoptowaniem hamulców przód + tył z 3 litrowego diesla. Ale też wpadł mi pomysł żeby przednie hamulce zaadoptować z M a tył z 3 litrowego diesla. A może wsiąść z czegoś innego heble albo jakiś sportowy zestaw? Co o tym sądzicie? Czy macie może jakieś inne ciekawsze pomysły.

Pozdrawiam Hadzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to akurat wiem że minimum 17, Foret powiedz mi co mi będzie potrzebne. Z tego co kojarzę to będę musiał zmienić jarzmo, tarcza, klocki i coś jeszcze? Zacisk zostaje ten sam czy w 3.0 d jest większy ?

Ps. tylko że ja będę chciał na przyszły sezon dalej iść z mocą :D

Edytowane przez Hadzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż takiej mocy w tym frytko wozie nie osiągnę :D chyba :P a jeszcze jedno pytanko bo z tyłu są te zasrane tarczo-bębny :/ i czy w 3.0 jest taki sam ten bęben co w 2.0 chyba taki sam więc nie będę musiał ingerować. Mam nadzieje bo ostatnio zestaw naprawczy poszedł (nowe sprężynki :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż takiej mocy w tym frytko wozie nie osiągnę :D chyba :P a jeszcze jedno pytanko bo z tyłu są te zasrane tarczo-bębny :/ i czy w 3.0 jest taki sam ten bęben co w 2.0 chyba taki sam więc nie będę musiał ingerować. Mam nadzieje bo ostatnio zestaw naprawczy poszedł (nowe sprężynki :P)

przód w 3Djest 325mm jak pisałeś,a tył w 2D masz 276mm a w 3D 320mm,więć różnica jest znacząca

poszperaj sobie sam tu

BMW 3' E46 parts catalog

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
D3 E46 3.3

najpierw tak,te dwa pojęcia się gryzą bo ja D3 to e90 a jeżeli e46 to B3,jeżeli chodzi ci o e46 to alpina miała te same tarcze co 330 ale jakieś lepsze zaciski i klocki,musisz pisać do Santino ze sporta,gość zakładał do siebie te graty to cie poinstruuje

btw

jak masz dostęp lub możliwość to zakładaj(ja bym tak bynajmniej zrobił) komplet z 330,może ma mniejsze zaciski niż alpina ,ale dostęp i koszt nowych tarcz i klocków jest/bedzie mniejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw tak,te dwa pojęcia się gryzą bo ja D3 to e90 a jeżeli e46 to B3,jeżeli chodzi ci o e46 to alpina miała te same tarcze co 330 ale jakieś lepsze zaciski i klocki,musisz pisać do Santino ze sporta,gość zakładał do siebie te graty to cie poinstruuje

btw

jak masz dostęp lub możliwość to zakładaj(ja bym tak bynajmniej zrobił) komplet z 330,może ma mniejsze zaciski niż alpina ,ale dostęp i koszt nowych tarcz i klocków jest/bedzie mniejszy

Tak chodziło mi o B3 E46, już zakupiłem cały komplet od Alpiny przód + tył więc za jakiś czas będą fotki i zakładanie nowego osprzętu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...