Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów BMW 320d 150koni. Potrzebuje rady. A mianowicie padło mi turbo podczas jazdy,stanąłem i na wolnych obrotach bardzo zaczęła stukać, wróciłem tak do domu jakieś 50km dolałem oleju bo połknęła troche... turbo wymienione w tam tym pomielone smigiełko...wszystko poczyściłem żeby nie pociągła oleju tam gdzie nie potrzeba po odpaleniu autko dalej głośno chodzi tzw spalanie stukowe, pojechałem się przejechać troche ucichła po czym zaczęła chodzić tylko na 3 cylindry i ja się ku*** pytam o co z tym chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zacznijmy od tego że mylisz pojęcia. W dieslach spalanie mieszanki jest tylko i wyłącznie stukowo - czyli przez uzyskanie dużego ciśnienia następuje zapłon. To o czym ty piszesz to samozapłon. Do komory spalania dostawał Ci się olej silnikowy, który powodował samozapłon... aż dziwne że Ci silnika nie przekręciło...

Teraz tak, piszesz że tak pojeździłeś trochę tutaj 50km, po naprawie też trochę. Jak dla mnie, przez to że jeździłeś i nie dokładnie usunąłeś olej z dolotu to upiekłeś sobie wtryskiwacz na jednym cylindrze. Dodatkowo nie wiadomo co z pozostałymi wtryskami... Przez to że silnik dostawał samozapłonu wtryski nie miały się kiedy wychłodzić a spalany olej zatkał dysze nagarem.

Podsumowując. Zacznij od sprawdzenia i wyczyszczenia wtryskiwaczy...

Edytowane przez 5oul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...