Darus Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Georgi, właśnie miałem taki zamiar wyjąć ten panel i go przeczyścić. Jakiś czas temu odkurzaczem wyciągnąłem trochę kurzu z tej małej krateczki . jutro wolne to z rana pójdę i go zdemontuję. Edytowane 5 Stycznia 2015 przez Darus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darus Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Kleyone, tylko po mieście to w sumie muszę troche czasu polatać by czuć różnicę.... najlepiej w drodze gdzieś na minimum 20 km. Ale i tak mi coś nie pasi, bo jak mam ustawione na 20 st to i tak grzeje bardzo mocno... a ja przecież ustawiam 20 st a nie 32.... nie kumam tego klimatronika. Powinno być tak, że jak ustawię zadaną temp. to powinien powietrzem o takiej temp. grzać a nie większym.... chyba że ustawiam "auto" wtedy wali gorącym z wszystkich nawiewów, aby jak najszybciej nagrzać kabinę, czy się mylę??? To mnie poprawcie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ustawiasz temperaturę jaką ma być w środku nie jaka ma lecieć z nawiewu Co do panelu jak będziecie rozbierać to w domu i najlepiej aby poleżał trochę w cieple wtedy nic nie pęknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyone Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 a własnie, co do rozbierania panelu, to widziałem w temacie rady żeby dobierać się do niego jakimiś cienkimi narzędziami od boku. Jest dużo łatwiejszy sposob na to bez ryzyka obcierania czegokolwiek. Odkrecasz cupholder>wyciągasz panel z przyciskami od pdc dsc itp i spokojnie łapiąc od dołu wyciąga się panel klimatronika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darus Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Domyślnie a własnie, co do rozbierania panelu, to widziałem w temacie rady żeby dobierać się do niego jakimiś cienkimi narzędziami od boku. Jest dużo łatwiejszy sposob na to bez ryzyka obcierania czegokolwiek. Odkrecasz cupholder>wyciągasz panel z przyciskami od pdc dsc itp i spokojnie łapiąc od dołu wyciąga się panel klimatronika. Tak jak piszesz, jest filmik na youtube.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Dacie radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Demontaż panelu w e39 trwa dosłownie chwilę. Ja jestem świeżo po jego demontażu i czyszczeniu. Było w nim tyle kurzu i piasku co nie miara. Jutro za dnia będę testował, czy czyszczenie przyniosło jakieś korzyści. Dla zainteresowanych krótki filmik z demontażu-zapożyczony z neta- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Tomasso chyba w każym panelu klimatronica w Bmw jest tyle syfu.Ja bawiłem się w czyszczenie dokładnie wyczyściłem wentylatorek,kratki itp. Jeszcze jak ktoś psika plakiem po panelu to dopiero tam syf musi być happy_bmw czujnik takie okragłe na nóżkach za kratką to spirytusem na wacik można przejechać.Testujcie i dajcie znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyone Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 i jak panowie? czy ktoś odnalazł powód dziwnego zachowania ogrzewania? ja dodam od siebie że czyszczenie panelu klimatronika nie pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 To jedyne co przychodzi mi na myśl,to jeszcze jakieś czujniki schowane albo zawory wodne się przycinają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Wrócę do tematu. Dziwne zachowanie ogrzewania, bynajmniej u mnie - nadmienię, iż czyszczenie nieco pomogło, ale nie rozwiązało problemu wynika niestety z uszkodzenia panelu klimatronika. Miałem okazję na chwilę założyć inny sprawny z kolegi auta z tym samym numerem, gdzie ogrzewanie cyka i problem ustał. Założyłem swój sary i niestety bajka się skończyła. Zastanawiam się nad naprawą swojego, bo kupno używki może mieć różne skutki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 30 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Skoro podmieniałeś panel i na innym wszsytko gra to używkę można zaryzykować. Co do naprawy to jeszcze nie słyszałem o naprawie tych paneli i nie wiadomo co w nich pada. Edytowane 30 Stycznia 2015 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Ot i to jest zagadka. Jest tam tyle szajsu typu kondensatorki itp itd, że trzeba tęgiej głowy, by to ogarnąć. Jak to mówią, bądź mądry i pisz wierszehappy_bmw. Ale używkę znaleźć sprawną, to może być kolejna zagadka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 4 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Moduły ABS na przykład są o wiele bardziej skomplikowane i mocniej zminiaturyzowane a jednak dają się reanimować (oczywiście nie w każdym przypadku). Rozbierałem już kiedyś moduł klimy z E39 (robiłem przekładkę samej obudowy i klawiszy) i nie taki diabeł straszny. Nie mam schematu ideowego od tych modułów ale WARTO :!: chociaż przeczyścić, przedmuchać, obejrzeć całość pod lupą - może znajdzie się np. jakiś "zimny lut" i akurat ruszy :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 4 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Myślę,że jak ktoś zajmuje się taką drobną elektroniką-płytkami to sprawdzi i ew.wymieni to co mogło się spalić,zawsze mógł się gdzieś pojawić tylko "zimny lut" i można przelutować.Jak by ktoś ogarnął to daj znać będzie na przyszłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Teraz często jestem w delegacjach, więc czas mi na to nie pozwala a i auto jest też potrzebne. Jak znajdę chwilę czasu to polukam na płytkę, jak nie to poszukam jakiegoś magika, może ktoś ogarnie temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 3 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Odgrzewam kotleta. Wczoraj w moim e39 520i przestała działać dmuchawa. Ale od początku, jakiś tydzień temu auto nie odpaliło, padł aku. Naładowałem go i był spokój kilka dni, w czwartek znowu padł. W sobotę jeździłem trochę autem i nagle z nawiewu zaczęło lecieć zimne powietrze, nie pomagało zwiększanie temp. na panelu ani siły nawiewu. Po kilku minutach zabawy guzikami w panelu i zgaszeniu oraz ponownym uruchomieniu silnika wszystko wróciło do normy (zaczęło grzać ). Ale po godzinie postoju, znowu zaczęło świrować i znowu po zabawie guzikami zaczęło działać. W niedzielę objaw braku ogrzewania się powtórzył, więc znowu zacząłem zwiększać temp. I siłę nawiewu i nagle dmuchawa przestała działać tzn. na panelu wszystkie klawisze działają, ale nic nie wieje. Czy winę ponosi słynny jeż? Przez niego mógł padać aku. (radio mam zwykłe na kasetę, to nie czytnik navi ). Czy może panel klimatyzacji do wymiany? Co myślicie? Ma ktoś chwilę, żeby podmienić ewentualnie panel, czy od razu wymieniać w ciemno Jeża? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.