Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj dopadła mnie nie miła przypadłość i z tego co widzę nie aż tak rzadka.. gdy zatrzymuję się albo jadę max powoli to temperatura niemiło rośnie.. przy jeździe jest dosyć wysoka. na postoju kilka razy wskoczyła mi na czerwone pole.. gdy ruszyłem po dosłownie chwili zaczęła opadać... z tego co wyczytałem to wisko.. tylko moje pytanie jest takie.. jak je sprawdzić?:)

Mi też wydaje się że to ono bo wiatrak słyszałem tylko raz odkąd mam te auto.. tj już prawie 2 mies.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

to w takim razie wisko.. bo daleko za połową i nic.. wtedy muszę jeździć niczym w "speed - wyścig z czasem" żeby temperatura nie podeszła wyżej.. ;D a poważnie to odstawiłem auto bo skoro to to pójdę zamówić jutro nowe bo używanego chyba nie ma sensu brać.. te typu co są na allegro za 100 - 110 zł są dobre czy szkoda kasy na to? bo z tego co widziałem są i takie po 300..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

Za 200-250zł masz porządne nowe visco z Behr'a i nie ma sensu kupowac używki z allegro bo to zawsze loteria na co sie trafi.

Zobacz moze wystarczy wyczyscic bimetal i to stare visco bedzie normalnie działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ogrzewaniem ratowałem się wczoraj wieczorem.. ale dzisiaj na tyle parno że wolałem jechać szybciej niż zagotować sobie mózg.. ;D pytając o te z allegro miałem na myśli te http://www.allegro.pl/item1035275911_sprzeglo_wiskotyczne_wisko_bmw_e30_e36_e34_e39.html jest kiepskie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jasne ;D są części co do których nie polegał bym na zamiennikach.. z wiskiem spotkam się pierwszy raz więc wolałem się upewnić ;D

Dzięki ;) Swoją drogą mam nadzieje że to będzie to.. 1% wątpliwości pozostaje zawsze ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chuchac na zimne ale ostatnio u siebie i znajomego zauważyłem:

Pod machą gorąco strasznie kielichy błotniki gorące, a szczałka w pionie- czasem minimalny przechył w prawo.

Nie wiem sam czy załączona klima ma coś wspólnego z tym że jest "cieplejszy"?

Ale wszystko OK samochód lata i nic nie wskazuje by coś sie działo.

Mowa o silniku M52 czyli 2,5tds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia , mojej niuni nie wyposażyli w klimę a z nawiewu mało korzystam ;D nie mam czasu go rozebrać a jak przeciągałem kable do wzmacniacza to poczułem latająca luźno część którą wyjąłem.. wygląda jakby była częścią nawiewu.. i ogólnie jak włączę chłodny to daje gorące/ciepłe mimo że przecież nie ma upałów.. jest raczej chłodno jak na końcówkę maja.. możliwe że to właśnie przez brak tego plastiku.. i ogólnie kilka razy poczułem w kabinie jakby benzynę,.. tzn tak jakbym zaciągnął się spod maski :D no ale chyba zboczyłem już zbyt daleko z tematu

Jeszcze czeka mnie sporo pracy żeby być blisko ideału, a tu ciągle jakaś nowa zagadka :(

Edytowane przez zdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam np tak, że jak jeżdze w upał po mieście, korki itp. a klime mam wyłączoną to visko ni cholery mi sie nie załączy, ale jak tylko włącze klime to po jakimś czasie sluchać huczenie - dodam ze temp silnika jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisał chiccoo Mowa o silniku M52 czyli 2,5tdsM52 to chyba nie będzie 626 TDS

Literówka, ma być M51 na plastikowym kolektorze.

Tylko nie wiem jak to się opisuje M51D25 czy M51B25 ? :)

wentylator od klimy, on nie huczy tylko "brzęczy" przez chwilę i cisza(potwierdzone słuchem i wzrokowo),

U mnie jest tak samo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chuchac na zimne ale ostatnio u siebie i znajomego zauważyłem:

Pod machą gorąco strasznie kielichy błotniki gorące, a szczałka w pionie- czasem minimalny przechył w prawo.

Nie wiem sam czy załączona klima ma coś wspólnego z tym że jest "cieplejszy"?

Ale wszystko OK samochód lata i nic nie wskazuje by coś sie działo.

Mowa o silniku M52 czyli 2,5tds

Ja Tez Mam tak Samo koles W Stando Powiedizal mi ze wisko padniete a jezdzac w upale strzalka ani drgnela :/;/ A Jak Zalaczalem klime to odlarzu mega goroco robilo sie pod maska wiatrak od klimy wychlaczal chyba to co powino wisko dochlodzic !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Tez Mam tak Samo koles W Stando Powiedizal mi ze wisko padniete a jezdzac w upale strzalka ani drgnela :/;/ A Jak Zalaczalem klime to odlarzu mega goroco robilo sie pod maska wiatrak od klimy wychlaczal chyba to co powino wisko dochlodzic !!!

I co visco wymieniłeś?

chłodno pod machą?

odrazu to stwierdzili czy myśleli stękali aż doszli do tego?

Jakie pieniążki zostawiłeś u nich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic Nie Wymienialem stwierdzil to po tym ze wiatrak po wylaczeniu dalej sie krecil:;/;/;/ I Ze waz Jest Twardy :/;/;/ ostatnio podlaczalem go pod kompa w czasie latania po miescie i temp . byla idealna Wiec sam juz nie wiem :/;/;/ A koszt samego wiska w stando to 550zl wymiana 60zl :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

visco z Behr'a do Mojego auta kosztuje jakies 350zl A To juz chyba najlepszy zamienik :) moj Przyszly tesciu ma walsny warsztat i obdzwonil wszystkich to znalazl najtansze za 120zl ale to by pochulalo z tydz i by bylo gorzej niz jazda na tym starym :/;/ ale narazie smigam nic sie nie dzieje jak bedzie tak mega goroca to podepne kompa w czasie jazdy przy malym butowanku i okaze sie jaka jest temp silnika i czy visko nie dochladza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie, że visco sie załącza przy klimie znacznie szybciej - szczególnie klima+upał+bujanka po mieście - dlatego ze klima obciąża znacznie silnik, a przecież temp zalezy nie tylko od np obrtotów ale też od obciążenia jakie jest na silniku czyli w tym przypadku kompresor.

PS. Wydaje mi się Edu, ze diagnoza tego kolesia typu "bo sie Visko kręci po wyłączeniu" to bzdura jakaś, przecież siłą pedu sie kręci jeszcze. Ja bym sie jeszcze wstrzymał na Twoim miejscu, poczekał na jakiś upał i skoczył na miasto i wtedy powinno sie załączyc - tak przynajmniej mam w benzynie, moze w dieslu jest troszke inna konstrukcja ukł. chłodzenia, ale warto sie będzie przekonać.

A, i ten wąż że niby twardy - tzn ze jaki? Mozesz go ucisnąć pod palcami czy jest twardy jak kamień? Twardy musi być, przecież tam prawie nawet 2 bary są.

Edytowane przez kozin09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie, że visco sie załącza przy klimie znacznie szybciej - szczególnie klima+upał+bujanka po mieście - dlatego ze klima obciąża znacznie silnik, a przecież temp zalezy nie tylko od np obrtotów ale też od obciążenia jakie jest na silniku czyli w tym przypadku kompresor.

chyba nie bo viskoze zalacza sie w tedy giedy jest juz mega goraco olej gestnieje a wiatrak zaczyna zapierdzielas jak opentany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniałem sobie teraz (problemy z e34) że "dobre" visco musi mieć blaszkę a nie sprężynke po przedniej części obudowy- tak powiedzieli w serwisie.

[ATTACH=CONFIG]1386[/ATTACH]

Tak Samo mi mowili z ta blaszka a z tego co pamientam te tansze zamieniki maja sprezynki :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...