Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

znalazłem dotyczy Dużego BC E39

bo to co tam macie na górze to bo biednego kompa:):4:

Bardzo proszę icon_biggrin.gif

Aby odblokowac testy:

- przekrecic kluczyk w pozycje 2

- wcisnij i przytrzymaj przycisk check na zegarach (prawy) az pojawia sie testy i puscic go

- wybrac test 19

- wcisnac lewy przycisk na zegarach aby wejsc w test 19

- wciskac lewy przycisk do momentu az pojawi sie suma pieciu ostatnich cyfr Twojego nr VIN

Przyklad:

GX43172

4 + 3 + 1 + 7 + 2 = 17

- wcisnac prawy przycisk na zegarach

- testy odblokowane

Numery testow wybierasz prawym klawiszem, a wchodzisz w nie lewym.

Test nr:

01. FGSTNR: Ostatnich siedem znakow nr. VIN

K:-wewn. oznaczenia BMW

BMWTNR: wewn. nr. BMW oznaczajacy nr. czesi

CI:xx DI:xx BI:xx - kolejne wartosci to index plytki kodujacej,

index zmian i ndex szyny glownej.

DAT: data produkcji - tydzien i rok

HW:xx SW:xxxx/xxxx - wersja oprogramowania i zestaw wskaznikow

CAN:xx AEND:xx - wersja CAN oraz index przeprowadzonych zmian

02. test wskaznikow i wyswietlaczy

03. SI-L:xxxx paliwo zuzyte od ostatniej inspekcji

SI-TAGE:xxxx - dni od ostatniej insekcji (nie zawsze dziala)

04. VBR:xx.xL/100km - chwilowe zuzyci paliwa na 100km

VBR:x.xL/HR - chwilowe godzinowe zuzycie paliwa L/h

05. RW-VBR: xx.xL.100km - srednie spalanie z ostatnich 50km w

RW:xxx km- zasieg na znajdujacym sie w baku paliwie

06. TNK:xx.x/xx.x/xx.xL - poziom paliwadla lewego i prawego czujnika

oraz suma tych wskazan.

TNKANZ: xx.xL - poziom paliwa, wartosc wyswietlana

07. KTMP:xxx - temp. silnika

N:xxxx u/min - obroty silika

ATMP:xx - temp. otoczenia

08. V:xxx km/h - aktualna chwilowa predkosc samochodu

09. VB:xx.xv - ladowanie alternatora

10. LAND:xxx - jezyk wyswietlania

11. wartosci do konfiguracji check kontrol

12. VANK:xxx.x km/h srednia predkosc poj. uzywana przy kalkulacji

planowanego czasu przybycia do celu

ANK: - prawdopodobny czas osiagniecia celu podrozy

13. GONG? - sygnal dzwiekowy, test.

14. DIAGx xx xx xxx - diagnostyczne wartosci OBC

15. PORT A00 do B06 - wartosci portu OBC

16. OELTEMP - temp. oleju

17. ???

18. niedostepny

19. blokowanie OBC

20. korekcja wskazan sredniego zuzycia paliwa

21. reset ustawien OBC

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, bo prawie rękę połamałem kierownicą przez szukanie temperatury na zegarach na krzyżówce :)

mogłeś na chwile głowe za okno wystawić,jakby ci łzy zamarzły(a łzawiłbyś napewno),to znaczy,że jest minus na dworze:p

:P:p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podeślij link gdzie piszą, to zerknę u siebie. Nie pisało czasem że dotyczy poliftów? i można to przerzucić na MIDa?

próbowałem według tych opisów i lipa

BMW AutoKlub Polska :: Zobacz temat - [ E39] Komunikaty w jzyku woskim - zmiana jzyka

BMW Klub Jelenia Gra :: Zobacz temat - [E39]Zmiana jzyka na wywietlaczu

wcześniej zmieniałem bez problemu język carsoftem, ale ADS z nim nie działa, beaver a Twój viaken pójdzie z carsoft 6.1.4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
ukryte testy

wszyscy pewnie wiedzą,ale nie widziałem żeby było gdzieś wklejone,jeśli tak to sorki

Kosa wstawił ukryte funkcje w tym temacie:

http://www.maxbimmer.pl/f36/obc-ukryte-funkcje-3704/

a ma ktos gdzies jak odblokowac kompa w e34? szperalem w bmw trendsach ale za czorta nie moge znalezc..

Masz tam też jak odblokować komputer w e34 (skan 4 strony)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a w moim E39 dzisiaj probowalem i zaden sposob nie dziala. Jak daje na 2 i trzymam CHECK to kompletnie nic sie nie dzieje, natomiast jak dam LEWY a potem na 1ke to pokazuje sie jakis napis, tylko juz nie pamietam jaki w stylu "reset xxx", jak puszczalem i probowalem wciskac znow zeby zmienic na nastepne to sie przelaczalo na 2 inne dziwne napisy, a pozniej znikalo calkiem :) jak trzymalem dluzej to rowniez nic sie nie dzialo, a na pewno nie znalazlem nic zwiazanego z Test 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bawiłem się dzisiaj tymi testami i zauważyłem że podczas testu 7.3 (prędkość samochodu) wyniki na analogowym (wskazówka) i cyfrowym (wyświetlacz komputera) nie są takie same. Np. przy 60km/h na analogowym (ustawione na tempomacie), cyfrowy wyświetla 56km/h (tyle też pokazuje GPS). Czytałem gdzieś że analogowe zawyżają o kilka % (ciekawe dlaczego?). Czy jest jakaś możliwość naprawy/korekty, tego błędnego wyświetlania przez analogowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...