Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam kilka dni temu zakupilem sobie takiego potwora i na drugi dzien juz stal u mechanika okazalo sie visco do wymiany po wymianie wszystko jest ok tylko ze pali jak smok jakies 20 litrow i nie wstawiam ciagle nawet jak jade spokojnie to i tak ssie czy to wina skrzyni czy macie jakies spr patenty 1 co zrobie to filtry i olej wymienie ale to moze nie wystarczyc przebieg to 160tys km wiec niema tragedii<bmw_1><bmw_1><bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bede musial podjechac jeszcze raz na kompa jak cos to sonda do wymiany mysle ze mozna by jeszcze przewody wysokiego cisnienia i swiece moze troszke zmniejszy pazernosc z tego co czytalem to pala od 10-14 to 20 albo i nawet lepiej bierze to raczej duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
No bede musial podjechac jeszcze raz na kompa jak cos to sonda do wymiany mysle ze mozna by jeszcze przewody wysokiego cisnienia i swiece moze troszke zmniejszy pazernosc z tego co czytalem to pala od 10-14 to 20 albo i nawet lepiej bierze to raczej duzo

Z przewodami to Cię trochę poniosło , nie ta epoka :) tam na każdy baniak masz cewkę :)

A co do sondy lambda to coś mi się wydaje że tam były 2sztuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
sondy są cztery ,2 przed i dwie za katami...

Ups , to prawie trafiłem :lol: wiedziałem o dwóch ale widać w projektowaniu M54B30 poszli trochę dalej i faktycznie teraz sprawdziłem są 4 sztuki tak jak piszecie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73

jeszcze jedna sprawa,jeżeki masz brak zapłonu na jednym cylindrze,to najpierw to zrób(cewka,świeca),i odpuść na razie sonde,bo ona może po prostu pokazywać złe spalanie,zły skład spalin,i jest jak najbardziej sprawna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewien ze to sonda lambda tylko teraz pytanie która pytanie_bmw bo jak są 4 to trzeba szukać która nie wiem czy komp pokarze no chyba ze pojedziesz do serwisu bmw tam mają profesjonalnego kompa :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73

komp dokładnie pokaże ,tylko nie wiem skąd twoja pewność,spalanie o tym świadczy,ale róźne cuda już widziałem,pozwól,że strzele,jeśli to był cylinder(brak zapłonu) 1,2,3 to sonda przed katem,bank1,jeśli 4,5,6 to bank2

zrób tą cewke,czy świece,i jeśli dalej będzie błąd sondy,to ją wymień

Edytowane przez dirty.73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wypada zapłon na 1 z cylindrów to po co kupujesz odrazu sondę???Tego błędnego podejścia od d.py strony chyba nikt nigdy nie zmieni.

Przecież w ten sposób równie dobrze możesz licytować już przepływomierz,filtry,cewki,świece,ba silnik drugi już licytuj.

Diagnoza w e46 pewnie jest jeszcze bardziej rozbudowane ale u mnie w e34 starym jak świat pojawiają się błędy sondy lambda jako jej odczytów: np.sonda lambda emisja co oznacza ,że sonda jest dobra.

Wypne cewkę zapłonową-błąd sondy.

Wypne przekaźnik ogrzewania sondy-błąd sondy.

Zrobię dziurę w dolocie-błąd sondy.

A Ty jak na dłoni masz powód-misfire.

Cewka,świeca,faja,konektor cewki do sprawdzenia na 1wszy ogień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73
Tego błędnego podejścia od d.py strony chyba nikt nigdy nie zmieni

miałem dziure w dolocie i zawaloną odme-diagnoza mechanika-cztery sondy do wymiany,jedna ok 250 zł,temu panu już podziękowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wypada zapłon na 1 z cylindrów to po co kupujesz odrazu sondę???Tego błędnego podejścia od d.py strony chyba nikt nigdy nie zmieni.

Przecież w ten sposób równie dobrze możesz licytować już przepływomierz,filtry,cewki,świece,ba silnik drugi już licytuj.

Diagnoza w e46 pewnie jest jeszcze bardziej rozbudowane ale u mnie w e34 starym jak świat pojawiają się błędy sondy lambda jako jej odczytów: np.sonda lambda emisja co oznacza ,że sonda jest dobra.

Wypne cewkę zapłonową-błąd sondy.

Wypne przekaźnik ogrzewania sondy-błąd sondy.

Zrobię dziurę w dolocie-błąd sondy.

A Ty jak na dłoni masz powód-misfire.

Cewka,świeca,faja,konektor cewki do sprawdzenia na 1wszy ogień.

kolega ma racje, ja zanim wymieniłem u siebie sonde, cały dzień z miernikiem w ręce sprawdzałem wszystko co się da, łącznie z szczelnością dolotu i wydechu żeby mieć 100% pewności że to sonda, nie trudno wydać kilka stówek niepotrzebnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewe i sonde licytuje na ebayu w uk wiec ceny ponad polowe tansze niz w pl takze nie zbiednieje jak nie bedzie sonda na allegro sprzedam co do odlewania paliwa to spoko mechanik bardzo zaufany predzej by od siebie dolal odme tez mam troche zawalona na razie zajme sie faktycznie cewka mam jeszcze kilka innych problemow ale to juz na inny temat bo niechce tutaj zarzucac 100 pytan do na razie Dzieki koledzy wiem ze zaczynam od spr cewki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Trzeba bylo kupic nowe swiece najlepiej ngk przy wymianie przelozyc cewke na ktorej byly problemy na inny cylinder i sprawdzic na kompie czy wszystko ok a, najlepiej zmienic oprocz swiec cewke i zobaczyc czy jest ok sonde sobie odpusc na pozniej tymbardziej ze jakies tanie podroby nie bardzo chca dzialac prawidlowo ,a moze okazac sie ze wogole lambda nie bedzie Ci potrzebna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...