Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

BMW E46 Prośba o rozszyfrowanie schematu okablowania zamka

Może ktoś pomoże mi rozszyfrować jakiego koloru są okablowania na tym schemacie zamka na drzwiach a dokładnie okablowanie doprowadzone do niego poszukuje kabla odpowiedzialnego za kontrolkę "otwartych drzwi"

Bo sam schemat jest bardzo fachowo zapisanylololnic z tego nie rozumiem ...

11687636_centralny-4cz.jpg11687679_centralny-5cz.jpg11687691_centralny-6cz.jpg

Tu tylko zamek

11687637_centralny-1cz.jpg11687638_centralny-2cz.jpg

Tu całość

Strona:

Switch, driver's door - WDS

11687713_centralny-7cz.jpg11687747_centralny-8cz.jpg11687749_centralny-9cz.jpg

Chyba mam ale dla pewności jeszcze zapytam o kolory przewodów bo nie chce rozbierać drzwi by dostać się do zamka...

poz.

Edytowane przez CrisELdi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SW-czarny

BL-niebieski

WS-biały

RT-czerwony

BR-brązowy

GR-szary

GE-żółty

GN-fioletowy

Czy to cała paleta kolorów? Eee teraz sobie uświadomiłem ze to niemieckilololopis koloru....

Fajnie by było rozkodować kod zawartości sygnału na poszczególnych kablach ale to chyba za dużo?<bmw_1>

Dzięki!

Edytowane przez CrisELdi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poco ci to wiedziec :lol:anglika przekladasz e46 to nie jest fiat ze idzie ci sygnal otwartych drzwi do licznika za wszystko odpowiada modul komfortu na module jest to pin(PIN 25 drzwi pasażera PIN 26 drzwi kierowcy - dla pewności warto sobie jeszcze "przedzwonić" te kabelki miedzy wtyczka modułu a wtyczka przy silniku PIN nr 8 we wtyczce silników zamków przednich) :lol:a jak chcesz alarm podłączyc to podepnij sie pod oswietlenie nóg kierowcy mój znajomy elektryk tak zawsze robi tylko trzeba założyć przekaźnik bo tam wychodzi na + a w alarmach masz sygnał otwartych drzwi na -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

Nie przerabiam ale padła mi kontrola czy są drzwi otwarte czy nie

Może to fiat nie jest ale są zasady które niestety auto musi spełniać pcu musi wiedzieć w jakiej pozycja lock i czy drzwi są w pozycji do "zamknięcia"

Masz dwa silnik i dwa "magnetyczne styki" określające pozycje mechanizmu zamka a dodatkowy trzeci z nich określa pozycje czy jest na dziurze do zamknięcia bez tego porostu ci się nie uzbroi alarm, zawartość sygnału to masa układu a sam zamek jest prosty jak budowa cepa bez mikro kontrolera komfort to nie wszystko ...

Ja bym proponował zmienić elektryka :lol: bo e46 oświetlenie kabany nie działa w dzień i po alarmie ... a zaletą dobrego elektryka jest podążanie za zasadami których się nie łamie aby zachować harmonie i ułatwić innemu elektrykowi robotę ... wystarczy otworzyć nowy obwód od głównego fusa np F*założyć fus box dokładając np: awaryjny akumulator ,tracking gsm-gps, extra alarm... to u mnie się sprawdza. i są porty na komforcie do kontroli open/close

poz.

Edytowane przez CrisELdi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...