CrisELdi Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 (edytowane) Witam BMW E46 Prośba o rozszyfrowanie schematu okablowania zamka Może ktoś pomoże mi rozszyfrować jakiego koloru są okablowania na tym schemacie zamka na drzwiach a dokładnie okablowanie doprowadzone do niego poszukuje kabla odpowiedzialnego za kontrolkę "otwartych drzwi" Bo sam schemat jest bardzo fachowo zapisanylololnic z tego nie rozumiem ... Tu tylko zamek Tu całość Strona: Switch, driver's door - WDS Chyba mam ale dla pewności jeszcze zapytam o kolory przewodów bo nie chce rozbierać drzwi by dostać się do zamka... poz. Edytowane 18 Marca 2012 przez CrisELdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 (edytowane) SW-czarny BL-niebieski WS-biały RT-czerwony BR-brązowy GR-szary GE-żółty GN-fioletowy Edytowane 18 Marca 2012 przez dirty.73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 (edytowane) SW-czarnyBL-niebieski WS-biały RT-czerwony BR-brązowy GR-szary GE-żółty GN-fioletowy Czy to cała paleta kolorów? Eee teraz sobie uświadomiłem ze to niemieckilololopis koloru.... Fajnie by było rozkodować kod zawartości sygnału na poszczególnych kablach ale to chyba za dużo?<bmw_1> Dzięki! Edytowane 18 Marca 2012 przez CrisELdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Poco ci to wiedziec :lol:anglika przekladasz e46 to nie jest fiat ze idzie ci sygnal otwartych drzwi do licznika za wszystko odpowiada modul komfortu na module jest to pin(PIN 25 drzwi pasażera PIN 26 drzwi kierowcy - dla pewności warto sobie jeszcze "przedzwonić" te kabelki miedzy wtyczka modułu a wtyczka przy silniku PIN nr 8 we wtyczce silników zamków przednich) :lol:a jak chcesz alarm podłączyc to podepnij sie pod oswietlenie nóg kierowcy mój znajomy elektryk tak zawsze robi tylko trzeba założyć przekaźnik bo tam wychodzi na + a w alarmach masz sygnał otwartych drzwi na - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 (edytowane) witam! Nie przerabiam ale padła mi kontrola czy są drzwi otwarte czy nie Może to fiat nie jest ale są zasady które niestety auto musi spełniać pcu musi wiedzieć w jakiej pozycja lock i czy drzwi są w pozycji do "zamknięcia" Masz dwa silnik i dwa "magnetyczne styki" określające pozycje mechanizmu zamka a dodatkowy trzeci z nich określa pozycje czy jest na dziurze do zamknięcia bez tego porostu ci się nie uzbroi alarm, zawartość sygnału to masa układu a sam zamek jest prosty jak budowa cepa bez mikro kontrolera komfort to nie wszystko ... Ja bym proponował zmienić elektryka :lol: bo e46 oświetlenie kabany nie działa w dzień i po alarmie ... a zaletą dobrego elektryka jest podążanie za zasadami których się nie łamie aby zachować harmonie i ułatwić innemu elektrykowi robotę ... wystarczy otworzyć nowy obwód od głównego fusa np F*założyć fus box dokładając np: awaryjny akumulator ,tracking gsm-gps, extra alarm... to u mnie się sprawdza. i są porty na komforcie do kontroli open/close poz. Edytowane 19 Marca 2012 przez CrisELdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.