pawel83 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 aaa co do tarcz i klocków bosch to nie są jeszcze dotarte ale dziś słyszałem kilka razy że popiskują trzoszke jak sie zagrzeją :mad: ale może jak sie dotrą to przejdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 piszczenie jest z dwóch powodów.. możliwe że za bardzo zacząłeś hamować po zmianie...... lub klocek wchpodzi w mikrowibracje między zajiskiem a klockiem... (stosuje się specjalną paste) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 hmm staram sie jak najmniej hamować i nie moco wiec mysle ze to nie przez to... zobzczymy co bedzie dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Jak ktoś nie dotrze tarcz tylko będzie ostro hamował od chwili założenia czy wjedzie ciepła tarczą w wodę to każdą nową tarczę **uj trafi lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Georgi ja to wiem przeciez nie pisalem ze pokrzywilo tarcze tylko ze delikatnie popiskuje od czasu do czasu , a co do hamowania to staram sie hamowac delikatnie i nie jezdze teraz za szybko :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 16 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Czy są jakieś przeciwwskazania aby zmienić tylko przedni zestaw, tarcze + klocki, a tylny pozostawić bez zmian? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Tył hamuje w małym procencie jeśli jest jeszcze dobry to nie musisz wymieniać. Ja tam wymieniałem z tyłu tylko okładziny od ręcznego z zestawem sprężynek i klocki Co do piszczenia to jeśli klocek nie jest na brzegach sfrezowany to może popiskiwać przez klocki ale jeśli były dobrej firmy to powinny być sfrezowane końce na górze i dole klocka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melas Opublikowano 18 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Też mam mikodę + textar i szczerze polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Wracając do tarcz firmy bosch to nie dały rady... Po 5 tyś kilometrów i kilku mocniejszych schamowaniach pokrzywiły sie bardzo delikatnie ale jednak... Lipa następne będą tylko oryginalne... Te już mają delikatne bicie na kierownicy podczas hamowania... Przy spokojnej jedzie i chamowaniu było ok ale przy agresywniejszej jeżdzie w miescie i kilku schamowaniach zaczeły piszczeć i drżeć kierownica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 20 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Paweł może się nie dotarły po prostu i dla tego się pokrzywiły czasami szybki wjazd w kałuże z gorącymi tarczami je zabija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Nie no jak to się nie dotarły przecież zrobiłem już od czasu założenia z 5 tysiaków więc nie ma mowy żeby się nie dotarły poprostu **** nie materiał i już... Nie mam już sił do tych tarcz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 21 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Mowisz, ze next time ori, ale Bosch to wlasnie ori chyba, sam mialem i po paru tys sie pogiely. Sprawdz tloczek itp moze nie odbija do konca i przypala tarcze, sprawdz prowadnice itp. Nastepnie jedz do kogos kto ma taki czujnik bicia i sprawdz lozyska/piasty, a na koncu tuleje wahaczy. W E39 dojsc przez co bije to masakra jest, wiem bo to samo mam 3 tyg temu wlozylem nowe tarcze, dotarlem 1000km...... Magdzie ostatnio jakis debil wyskoczyl, przyhamowala mocno i teraz bije przy mocniejszym hamowaniu, normalnie niemozliwe zeby po jednym mocnym hamowaniu nowa dotarta tarcza sie pogiela. Niby delikatnie, ale czuc bicie. Moze efekt sie naklada z czyms innym... Brak pojecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Wiesz co nie wiem co było zakładane ori ale mam już naprawde dość zabawy z tymi chamulcami... Co do tłoczka i prowadnic to wszystko działa bez zarzutu tłoczki sie cofają koła krecą sie luzno więc nie wiem już o co chodzi... Ale jeśli chodzi o tuleje wachaczy to hmmm fakt są delikatnie spękane ale powiem ci że wymieniałem ostanio kumplowi w e39 właśnie i nic to nie zmieniło więc nie mam już pomysłów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaku Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Wiesz co nie wiem co było zakładane ori ale mam już naprawde dość zabawy z tymi chamulcami... Co do tłoczka i prowadnic to wszystko działa bez zarzutu tłoczki sie cofają koła krecą sie luzno więc nie wiem już o co chodzi... Ale jeśli chodzi o tuleje wachaczy to hmmm fakt są delikatnie spękane ale powiem ci że wymieniałem ostanio kumplowi w e39 właśnie i nic to nie zmieniło więc nie mam już pomysłów... Na pierwszy montaż szły Textary, żadne bosche, które są dla mnie klasy Trw. Najlepiej kupować tarcze w Aso, bo nawet jak kupisz w sklepie nowego Textara to on i tak odbiega jakością od oryginału- to jest fakt(nowe textary potrafią mieć większe bicie niż oryginały z dużym przebiegiem). Na oryginale spokojnie dasz radę przejechać 200tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 wracając do tarcz firmy bosch dziś właśnie je zdemontowałem i oddałem do reklamacji bo kuż mnie do szału doprowadały jak uznają reklamacje i oddadzą kase to biorę oryginały z serwisu koszt to 307 zł sztuka ale mysle że te juz sie nie pokrzywią... Narazie jezdze na swoich starych a co do klocków bosch to strasznie brudzą felgo ale hamują za to dobrze lecz piszczą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 wracając do tarcz firmy bosch dziś właśnie je zdemontowałem i oddałem do reklamacji bo kuż mnie do szału doprowadały jak uznają reklamacje i oddadzą kase to biorę oryginały z serwisu koszt to 307 zł sztuka ale mysle że te juz sie nie pokrzywią... Narazie jezdze na swoich starych a co do klocków bosch to strasznie brudzą felgo ale hamują za to dobrze lecz piszczą... Hehe tym razem wzialem TRW komplet z klockami chyba 450zl.. Przezyly z 10 takich akcji, ze mi flaki wyplywaly i hamuje nadal malina. Jak zlapie klocek z nowymi oponami to czuc momentalnie takie "sklejenie", ze auto deba staje. Raz mialem taka typowo hardcorowa akcje to myslalem, ze zanim ABS zlapal to mi auto dęba stanelo, az sie przestraszylem. Poprzednio mialem Boscha komplet ori i ten drugi przegina pale choc 2x tanszy ( dokladnie Bosch komplet kosztowal cos 1200zl )... Do dzis hamuje super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melas Opublikowano 1 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 To jakie tarcze zależy ile chcesz przeznaczyć pieniedzy ale mysle że do 500zł za tarczę to nie kupisz jakiejś super jakościowo a zapłacisz tylko za firmę, Nie oszukujmy sie tanie tarcze najczęściej wyrabiane są z takiego samego żeliwa i nie ważne czy to bosch, zimermann, czy brembo. Wiekszość tych producentów tłucze tarcze w chinach, więc za małakasę cudow nie będzie. Ja wziąłem tarcze na przód mikody gt wiercone i cięte + klocki textar i póki co jestem zadowolony bo nic mi nie piszczy i hamuje tak jak na oryginałach, zreszta nie ścigam sie autem wiec nie potrzebuje jakiegoś kosmosu na hamulec. Tarcze wiem że robia polacy i w miare tanie bo coś koło 160zł za sztuke stoją. Tu masz film jak je produkują: Polak potrafi - Odcinek 8 - S04E08 - tvn player Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 1 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 na bmw-sport byl temat i wiele osob te mikody ma, mi cos powoli juz bije jak rozgrzeje nastepnym razem biore komplet od wiekszego auta, np. e60.. tylko to drogi interes ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Ja założyłem boscha i mam lekkie bicie tylko z dużych prędkości i przy gwałtownym hamowaniu... Myślę,że następne będą brembo,mikoda lub zimmerman. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Ja chyba Brembo.. BMW E39 Alpina D10 Zaciski hamulcowe BREMBO 325x25 (3582765438) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Ostatnio takie cos wypatrzylem. Ciekawe jakbym przerobil hamulce to jakby sie zachowywaly. Czy tez po 10 mocniejszych hamowaniach krzywizna czy to mocniejsze juz jest.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniekpan Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Ja mam zestaw Zimmermann Sport/ATE Ceramic zrobiłem 15tyś i jest OK i plus że felgi się nie brudzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiks Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 mi się nie poszczęściło z tarczami ATE... niestety po 2 tysiach padły, kupiłem FERODO (w intercars zapłaciłem coś ok. 700 zł, za ori w ASO gość chciał 760). jak na razie po 8 tysiącach cichutko przy hamowaniu, żadnych drgań. klocki mam TRW i też słabo pylą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loki530 Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Ja śmigam na tarczach oryginał a klocki TRW i jest git klocki 220 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.