Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanie czy jest ktos z okolic wrocławia ponieważ moja beta znów chora.

Mianowicie oddałem ostatnio furę do mechanika na wymianę tarcz klocków sprężyn i mocowań amortyzatorow, podczas "naprawy" mechanik zostawił klucz w stacyjce i auto sie rozładowało (akumulator) po naładowaniu nie chce odpalić z tego klucza, kręci rozrusznikiem ale immo nie rozpoznaje klucza. Mam drugi kluczyk i na nim wszystko jest ok. Mechanik powiedział że problem jest z ews-em i że on sie nie zna na tym że trzeba juz wiekszą wiedzę posiadać i że najprawdopodobniej ews nie jest juz w zbyt dobrym stanie. Czy znacie kogos dobrego z wrocławia lub okolic ktory programuje klucze w rozssądnych cenach? Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a próbowałeś zakodować go jeszcze raz, może pomoże, ale nie musi..warto spróbować :)

1) bierzesz ze sobą wszystkie kluczyki z pilotem jakie masz,

2) wsiadasz, zamykasz drzwi (nie ryglujesz)

3) włączasz zapłon dosłownie na 2 sekundy jednym z kluczyków i zaraz go wyjmujesz ze stacyjki

4) wciskasz na pilocie przycisk otwierania i nie puszczasz

5) 3 razy klikasz przyciskiem zamykania i puszczasz zamykanie

6) dioda w pilocie powinna mrugać i zamki zaryglować się i odryglować- programowanie poprawne

7) powtarzasz na wszystkich pilotach operację od pkt. 4

daj znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tym sposobem tylko centralny się programuje. Najdziwniejsze jest to że drugi klucz dziala bez zarzutu i auto pali od strzała, ale nie mówcie żebym jeździl na tym jednym skoro tak bo ja chcę mieć 2 działające jak zgubie pierwszy tak na wszelki wypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kręci rozrusznikiem ale immo nie rozpoznaje klucza

gdyby nie rozpoznał kluczyka to by nie zakręcił rozrusznikiem

spróbuj zrobić synchro EWS z DDE/DME na tym nie działającym kluczyku, poszukaj kogoś ogarniętego z disem z Twojej okolicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, że po rozładowaniu akumulatora grom trafił ustawienia immo. Nie powinno nic ulec rozkodowaniu, sam niedawno wyjmowałem akumulator, wielokrotnie go rozpinałem i nic takiego nie miało miejsca. A może mechanior coś "kombinował" i teraz boi się przyznać, że np. spadł mu kluczyk i padł transporder?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz to ja nie dojdę prawdy ale w sumie trochę to dziwne że jeden klucz dziala bo chyba jakby zgubił ews ustawienia to by obydwa padły klucze a i mnie nigdy przy rozpinaniu aku nic się nie popsuło a zawsze odpinam podczas grzebania przy aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EWS sam w sobie działa nawet po rozładowaniu baterii w kluczyku od centralnego, więc zerknąłbym w kluczyk czy się nie odlutował transponder, swoja drogą masz E39 po lifcie z nowym typem klucza? Możesz wpaśc do mnie, siedzę teraz we Wrocławiu to zobaczymy co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy by mozna bylo podjechac kolego. Ach pojawil sie kolejny problem mianowicie auto ciężko odpala na drugim kluczu i ma muła strasznego ja podejrzewam że to ktorys z czujników albo wałka albo wału dziś podepne pod inpe. Popraw mnie jak żle rozumuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...