Melas Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Witam. Mam pytanie czy jest ktos z okolic wrocławia ponieważ moja beta znów chora. Mianowicie oddałem ostatnio furę do mechanika na wymianę tarcz klocków sprężyn i mocowań amortyzatorow, podczas "naprawy" mechanik zostawił klucz w stacyjce i auto sie rozładowało (akumulator) po naładowaniu nie chce odpalić z tego klucza, kręci rozrusznikiem ale immo nie rozpoznaje klucza. Mam drugi kluczyk i na nim wszystko jest ok. Mechanik powiedział że problem jest z ews-em i że on sie nie zna na tym że trzeba juz wiekszą wiedzę posiadać i że najprawdopodobniej ews nie jest juz w zbyt dobrym stanie. Czy znacie kogos dobrego z wrocławia lub okolic ktory programuje klucze w rozssądnych cenach? Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny.b Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 a próbowałeś zakodować go jeszcze raz, może pomoże, ale nie musi..warto spróbować 1) bierzesz ze sobą wszystkie kluczyki z pilotem jakie masz, 2) wsiadasz, zamykasz drzwi (nie ryglujesz) 3) włączasz zapłon dosłownie na 2 sekundy jednym z kluczyków i zaraz go wyjmujesz ze stacyjki 4) wciskasz na pilocie przycisk otwierania i nie puszczasz 5) 3 razy klikasz przyciskiem zamykania i puszczasz zamykanie 6) dioda w pilocie powinna mrugać i zamki zaryglować się i odryglować- programowanie poprawne 7) powtarzasz na wszystkich pilotach operację od pkt. 4 daj znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 johnny.b to co piszesz to kodowanie kluczyka do zamka, NIE KODUJE SIĘ PRZYCISKAMI KLUCZYKA DO IMMO. Nie możliwe, że po rozładowaniu baterii padło immo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melas Opublikowano 27 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Dokładnie tym sposobem tylko centralny się programuje. Najdziwniejsze jest to że drugi klucz dziala bez zarzutu i auto pali od strzała, ale nie mówcie żebym jeździl na tym jednym skoro tak bo ja chcę mieć 2 działające jak zgubie pierwszy tak na wszelki wypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 kręci rozrusznikiem ale immo nie rozpoznaje klucza gdyby nie rozpoznał kluczyka to by nie zakręcił rozrusznikiem spróbuj zrobić synchro EWS z DDE/DME na tym nie działającym kluczyku, poszukaj kogoś ogarniętego z disem z Twojej okolicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melas Opublikowano 28 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Słuchajcie mam inpe i disa oraz kabel, może ktoś by mi napisał istrukcję jak to zrobić ew. podajcie kogoś z okolic wrocławia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 28 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 pogadaj z 5uol mi bardzo dużo pomógł i jest z wrocka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 29 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Dziwne, że po rozładowaniu akumulatora grom trafił ustawienia immo. Nie powinno nic ulec rozkodowaniu, sam niedawno wyjmowałem akumulator, wielokrotnie go rozpinałem i nic takiego nie miało miejsca. A może mechanior coś "kombinował" i teraz boi się przyznać, że np. spadł mu kluczyk i padł transporder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melas Opublikowano 30 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 teraz to ja nie dojdę prawdy ale w sumie trochę to dziwne że jeden klucz dziala bo chyba jakby zgubił ews ustawienia to by obydwa padły klucze a i mnie nigdy przy rozpinaniu aku nic się nie popsuło a zawsze odpinam podczas grzebania przy aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 30 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 EWS sam w sobie działa nawet po rozładowaniu baterii w kluczyku od centralnego, więc zerknąłbym w kluczyk czy się nie odlutował transponder, swoja drogą masz E39 po lifcie z nowym typem klucza? Możesz wpaśc do mnie, siedzę teraz we Wrocławiu to zobaczymy co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melas Opublikowano 1 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Nie e39 nie jest po lifcie tylko tak wygląda ale auto jest z 1996. kluczyki mam stare takie w kształcie litery D (D-- nie takie <>--) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 No to tam jest stara pestka od immo. Bateria nic nie ma do rzeczy Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melas Opublikowano 7 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 A kiedy by mozna bylo podjechac kolego. Ach pojawil sie kolejny problem mianowicie auto ciężko odpala na drugim kluczu i ma muła strasznego ja podejrzewam że to ktorys z czujników albo wałka albo wału dziś podepne pod inpe. Popraw mnie jak żle rozumuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.