Jaro Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Powiem tak, gdybyś miał mniej niż oczekuje komp to można by się doszukiwać, że coś jest nie tak, ale skoro masz nawet troszkę więcej to jest wszystko ok. A więc to zostaw w spokoju i nie wymieniaj 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 czyli to po prawej stronie ponad 1000 jest ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 to są małe różnice , raczej rzadko będzie się pokrywać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 czyli to po prawej stronie ponad 1000 jest ok? Tak. Zostaw to w spokoju i ciesz się furakiem... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 ehh zawsze człowieka załamują i teraz nie wiadomo czy to dobrze...czy nie wpływa to zbytnio na moc,przyszpieszenie?? http://i57.tinypic.com/4k9zxt.jpg pierwsza tabela wynik 995 i teraz tak jedna osoba piszę,że to są za duże obroty na biegu jałowym i ktoś podniósł je do tych 995,żeby nie było dragań i teraz pytanie czy to zle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Ale przecież to nie jest od obrotów tylko od doładowania. Zostaw to w spokoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Obroty powinny być 830 a niby ja mam 995 z 1 screena ktoś mnie robi w bambuko czy faktycznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Pokaż mi tego screena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 http://i57.tinypic.com/4k9zxt.jpg pierwsza tabela po lewej stronie 995 i że pomiar jest nie wiarygodny na biegu jałowym bo powinien utrzymywac 830 a u mnie jest tam 995 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Ale to nie są obroty silnika tylko doładowanie turbo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 a to szuja jedna robi mnie w bambuko...Dzięki Kolego Jaro też mi coś nie grało bo od obrotów to by rpm pisało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 koledzy prosze pilnie o pomoc...przejechałem dzisiaj autkiem trasę okolo 100km(nie kiedy ostry but) i taki błąd w inpie http://i58.tinypic.com/9tpumg.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 JEst taka opcja jak szukaj w GOOGLE ja znalazłem to w 3sec :bag: BMW Sport :: Zobacz temat - [E46] Problem z doładowaniem 320d 150km 2004r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 ehh nie może byc spokoju:bag: wróciłem od mechanik dzisiaj uszczelnił mi dwie śrubki i finito se myślę...podłączam inpe 0 błędów GIT przejechałem się 10km wracam i mówię aa jeszcze zobaczę w inpie czy nie ma żadnych błedów i błąd i załamka bo spokoju nie może być.Rozebrałem wszystkie plastiki aż do czujnika tak koło szyby,wyjąłem go,potem przepływomierz itp.Zamontowałem...przejechałem się ciągle z butem i predkoci 150/170 wróciłem inpa i 0 BŁĘDÓW to nie wiem czy sie martwić czy nie... dla czego on przy 120km/h wyskoczyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyone Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 osobiscie uważam że powinieneś zajrzeć w słownik i poszukać zagadnienia "natręctwa" i nie chce cię tutaj w żaden sposób obrażać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 kleyone chodzi mi o jedno tylko przy 120 jak widać wyskoczył ten błąd a to nie jest chyba taki błąd co można olać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Tak, tyle że zakres usterek które ten błąd mogą wywołać jest ogromny a my wróżyć nie umiemy. Weź lepiej wyrzuć to OBD i ciesz się furą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 11 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 (edytowane) Nie możesz się tylko sugerować impa gdyż 70‰ posiadaczy Bmw nie ma do niej dostępu a robi autem tysiące kilometrów. Wiadomo elektronika płata czasem pikuś ale skoro nie masz spadku nocy, wycieków i innych szkodliwych wskazań ciesz się jazda. I tak już bardzo dużo zainwestowales w to auto. I pamiętaj to nie salonowa sztuka tylko juz ma swoje lata. Wiec głową w górę podał gazu w dół i szerokiej drogi i zadowolenia życzę. B-) Ps. A nie zapominaj o hamulcu i sprzęgle :-P. :-P :-P :-P Wysłane z mojego C6903 za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 11 Marca 2014 przez SoulRea 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drxz Opublikowano 11 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Kolego,ja rowniez stosunkowo niedawno zakupilem swoje e36, dzieki pomocy forumowiczow. Podobnnie jak Ty mam bzika na punkcie swojego auta, zawsze jak cos stuka/puka staram sie znalezc przyczyne, jak najszybciej naprawic. Ale nie oszukujmy sie, to nie są auta z salonow i usterki, szczegolnie te eksploatacyjne bedą się zdarzac. Wiekszość z nich to ******ly z ktorymi mozesz jezdzic, przynajmniej przez jakis czas. Jasne, mozna z kazdą duperelą leciec od razu do warsztatu ale czy warto ? Ja od pol roku zbieram się na wymianę tulejki, zaraz po zakupie robilem koncowki drazkow i zbieznosc i co ? 5000 km i musze robic je znowu, takie zycie:) Kupilem auto bez katalizatora (na szczescie dowiedzialem sie o tym na przegladzie przed zakupem), moglbym poleciec i kupic nowy za te 700 zl, ale szkoda kasy i nerwow Poki auto jezdzi i nie zagraza twojemu zdrowiu/zyciu to nie ma co sie spinac, tym bardziej ze to nie swiezynki z salonu tylko kilkunastoletnie auta. Takze wsiadaj w auto i ciesz się jazdą, z resztą i tak juz wystarczająco w nie wlozyles czasu, pieniedzy i nerwow zeby dalej sie przejmowac:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 dzisiaj sobie patrzyłem z ciekawości połączenia EGR z IC i turbo z IC i tak po kupnie auta jakiś miesiąc póżniej przyglądałem się rurze od EGR do IC i na dole było widać jak by nie do końca wlazła rura... poruszałem nią wtedy i nic mówię to tak ma być...a dzisiaj udało mi się głebiej rękę wsadzić.. zacząłem ruszać i co RURA WSKOCZYŁA NA TE ZACZEPY JAK TRZEBA...ciekawe czy zmieni się coś w pracy auta teraz...bo na razie nie mam możliwośći nigdzie jechać bo mam pod domem rozkopane..robią jakieś kable mogło to mieć wpływ na moc auta?bo dodam wtedy jak ta rura nie wskoczyla jak trzeba to od oleju na dole mokro było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 11 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 (edytowane) Raczej nie będzie miało wpływu bo po prostu rurę trochę głębiej wcisnąłeś. Rozkopali Ci wjazd do chaty??? To ci ...uje, jak teraz będziesz znajdował nowe ciekawostki w aucie???:twisted: Edytowane 12 Marca 2014 przez Zgibniew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 a spytam jeszcze...bo po zdjęciu tej rury od EGR DO IC na dole był olej jak i w tej rurze na dole też(a z ic delikatnie wypływał tam na dole) czyli coś popsute?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 11 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 czyli coś popsute?? Samochód popsuty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 ale czemu tam olej jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 olej jest po prawej stronie po zdjęciu rury EGR-DO IC i trochę się wylało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.