Skocz do zawartości


Rekomendowane odpowiedzi

moim zyciowym rekordem jest zamkniecie 250 w audi TT quattro 1,8 225KM na A4 do Gliwic

to bylo kiedys teraz nowa A6 3,0 tdi quattro z 2004 u naszych sasiadow niemcow jechalem do berlina na lotnisko odwiesc Bossa na wakacje 250 prawdziwa rakieta po zmianie sowtu

Obecnie czekam na zrobienie Z4 3,0 231Km tym narazie tylko 180mialem okazje bo ma przekladnie walnieta i balem sie wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo mnie śmieszy ten temat i to,że niestety dużo rzeczy które tu opisujecie... polowa jest poprostu nie mozliwa!!!!!!!!!!!! Albo zaklądajcie dobre zamienniki opon wtedy wasze liczniki nie będą tak oszukiwały....

PS. To nie tyczy sie wszystkich, a ci o których mowa powinni sie sami domyśleć pozdro. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jechalem jeszcze maluchem na samej jedynce 315km ale pozniej juz blokada sie wlaczyla a na dobra sprawe moglem jeszcze skorzystac z innych biegow ale nie chciaklem przesadzac z ta predkoscia :P

aha nalerzy jeszcze dodac ze kiedys jak jechalem z kumplem to przy zmianie biegu na wsteczny cogfnelismy sie w czasie o kilka sekund :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jechalem jeszcze maluchem na samej jedynce 315km ale pozniej juz blokada sie wlaczyla a na dobra sprawe moglem jeszcze skorzystac z innych biegow ale nie chciaklem przesadzac z ta predkoscia :P

aha nalerzy jeszcze dodac ze kiedys jak jechalem z kumplem to przy zmianie biegu na wsteczny cogfnelismy sie w czasie o kilka sekund :P

hehehehe prześmiewca , dobre :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij




  • Podobna zawartość

    • Przez Carl_Geko
      Witam. Wiem, że jest troche tego na forum,, ogólnie łatwy temat,, bynajmniej ,, nie jest to nigdzie opisane szczegółowo.
      Np. Jakimi kluczami.,,, numery kluczy.. od czego zacząć jak się przygotować,,. 
      Np. Skrzynia jest cieżka ,, to jak się ją odkręca to zapewne trzeba jakimś podnośnikiem se pomagać,,,, jakie części pozdejmować,, od czego zacząć,,
      Ale najważniejsze jaki trzeba mieć sprzęt (klucze, podnośniki ,, kanał),,..
       
      Bo mi sie wydaje,, ze.to na lewarku tĄ skrzynie się opuszcza..
       
      I takie tego typu rzeczy ,, jak dla laika,, co troche zna sie na silnikach,, ale pierwszy raz bedzie wymieniał sprzegło.
       
      Pozdrawiam,, carlo
    • Przez Chudy97
      Siemanko, tak jak w tytule.  Kupie zderzak tylni mpakiet do e46 coupe.  Najlepiej topasblau.  Moze tez byc do malowania i bez dyfuzora. Byle nie polamany i nie klejony. W sumie im taniej tym lepiej (oczywiście z głową) Pozdrawiam !
    • Przez Chudy97
      Siemanko, tak jak w tytule.  Kupie 4 dystanse wraz ze śrubami do e46 . Najlepiej 25 mm. Pozdro !
  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...