Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

witam.kupiłem niedawno bmw e46 318i 98r i mam problem z obrotami silnika. odpala normalnie,jak się rozgrzeje to na biegu jałowym obroty mu falują, a czasami nawet gaśnie. proszę o pomoc, co to może być? czym to jest spowodowane? co powinienem sprawdzic? czy o może być związane z silnikiem krokowym?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja mialem problemy z przeplywka to tez mi gasl wiec to moze byc dobry kierunek. Wez go wyjmij, w E46 nie ma z tym problemu i pozadnie przedmuchaj, jak przez jakis czas bedzie lepiej tzn. ze znalazles usterke.

PS. Nie pisz dzieki, kliknij dziekuje ;)

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

przepływkę możesz odpiąć i powinien równo chodzić - wałkowaliśmy to już nie raz tutaj. a jak nie pomoże to nie wiem czy odma - szedłbym w mieszankę (przepływka paliwa, wtryski) albo czujniki temperatury.

W mieszankę dlatego że na zimnym silniku zawsze auto chodzi na wzbogaconej bez względu na wskazania czujników i przepływomierzy a "im cieplejszy tym bardziej ufa wszystkim przepływkom precyzyjniej dobierając mieszankę" - w czujniki dlatego że może być przeskalowany.

Czy te obroty pływają tym bardziej im bardziej ciepły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

dołączę się do tematu.

mam chyba podobny problem tyle że obroty na jalowym jak i na sprzęgle sa poniżej 1000ob. i zachowuje sie jakby miał zgasnąć choć nie gaśnie, czy to normalne. Wcześniej były troche ponad 1000ob. wcześniej czyli po wymianie przepływki, świec, kabli i lambdy. ktoś wie co to może być (krokowiecpytanie_bmw)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może bende nie konkretny sprubuj podpić pod kompa. jeśli nie przepływka i silnik krokowy wymyty to według mnie 2 opcje.

Odma silnika przy kolektorze dolotowym (sprawdzone miałem podobnie było nawet tak że przy wciśnięty sprzęgle przy dojechaniu do skrzyżowania po wciśnięciu chamulca silnik prawie gasł. a poza tym obroty skakały między 450 a 900 )

Ewentualnie może to być również czujnik położenia wału.( Ale to było u mojego kolegi w 523i podobne objawy tylko nie było tego przy chamowaniu silnik fruwał z obrotami i nie miał mocy)

Ale dla niedowiarków stawiał bym na odmę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam

dołączę się do tematu.

mam chyba podobny problem tyle że obroty na jalowym jak i na sprzęgle sa poniżej 1000ob. i zachowuje sie jakby miał zgasnąć choć nie gaśnie, czy to normalne. Wcześniej były troche ponad 1000ob. wcześniej czyli po wymianie przepływki, świec, kabli i lambdy. ktoś wie co to może być (krokowiecpytanie_bmw)

Ponad 1000? to chyba wtedy było coś nie tak. Z tego co wiem na biegu jałowym na wolnych obrotach powinno być poniżej 1000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...