NetSerwer Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zainwestowałem właśnie w interfejs diagnostyczny ODBII do E39 i mam pytanie, jak z niego korzystać. Oczywiśtości typu "zainstaluj soft i podłącz do kompa złącze" są oczywiste :-P Ale co z samochodem? Podpatrzyłem, gdzie jest złącze diagnostyczne jak byłem w serwisie. I teraz: 1. Kiedy podłączyć się pod złącze? Jak samochód jest wyłączony/ włączony / kluczyk w położeniu X? 2. Czy soft ma być odpalony podczas podłączania do samochodu, czy odpalić go na kompie dopiero po podłączeniu do gniazda? 3. Na co zwrócić uwagę podczas pracy z softem? 4. Czy gdzieś siakiś manual znajdę w tym temacie? Będę wdzięczny za uwagi osób zaprawionych w tych bojach <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 1.Podłączasz wszystkie kabelki 2.Przekręcasz kluczyk w pozycję przed ostatnią czyli zapalone wszystkie kontrolki 3.Odpalasz sofcik na kompie 4.W zależności od interfejsu/soft jak już się połaczysz z kompem , można odpalić auto i diagnoza w wersji LIVE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirAW Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Siemka. A jaki soft posiadasz? INPA może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 a masz w ogóle wtyke OBDII w samochodzie?były montowane od'99r.,u ciebie będzie wtyka pod maską na 20 pin,tak więc potrzebujesz przejściówki OBD-20 pin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NetSerwer Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Dzięki Mordulec! a masz w ogóle wtyke OBDII w samochodzie?były montowane od'99r.,u ciebie będzie wtyka pod maską na 20 pin,tak więc potrzebujesz przejściówki OBD-20 pin Jedzie wszystko, włącznie z przejściówką :-) A co do softu, to na razie sobie jakiś szukam... Jakieś sugestie w tym temacie macie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 ja mam z 98r wrzesień i mam OBD II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 ja mam z 98r wrzesień i mam OBD II możliwe,ale i tak w wersjach z dwoma gniazdami(też tak mam)trzeba podpiąć się pod maskę,wtyka w kabinie nie ze wszystkimi sterownikami się łączy-Net ja jestem zadowolony z INPY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 (edytowane) nie lepiej walnąć sobie stare gniazdko z wolnymi pinami?? Nie wiem jaki masz kabel, ale jeżeli wziąłeś OBDII od Viakena to jest sznsa że zepniesz to też z Oplami i VW AG. jest super spis gdzie w którym modelu i roczniku znajduje się gniazdo diagnostyczne i można jechać po kolorach kabli bez problemu + dodatkowe pifko od fałwejowców i oplarzy... podeślij maila na PW to Ci wyślę to zestawionko gniazdek... Edytowane 12 Stycznia 2011 przez beaver79 kiepska pamięć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 masz Net pare screenów z inpy,co obsługuje Bez tytułu.jpg Bez tytułu2.jpg Bez tytułu3.jpg Bez tytułu4.jpg Bez tytułu5.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NetSerwer Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Dzięki Panowie. Mam już INPE i czekam tylko na paczkę z kablami. Coś czuję, że mnie lepsza połówka pogoni, jak tydzień będę siedział na parkingu z kompem na kolanach. Jeszcze jedno pytanie: CZEGO NIE WOLNO robić z kompem, lub jakie są największe zagrożenia przy takiej zabawie? O czym bezwzględnie pamiętać trzeba podczas pracy z kompem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 w inpie to raczej nie narozrabiasz,ale masz też pewnie ncs-a,a tam to uważaj co wciskasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Podepne sie pod temat, mam INPA i dwa interfejsy czy jest ktos kumaty co by mi zainstalowal na kompie by obslugiwalo mi wszystkie E46 bo 318d nie bardzo chce i E39 i E38 nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Kev, jak mi ściągniesz fure to zainstaluję sobie, sprawdzę, a potem Tobie )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Mam zainstalowane i uzywam czasem ale nie wszystko jest co chcialbym i tylko E46 a swoja E39 musze czyms innym podpinac, ale juz zamowilem sprzet nowy i tam bedzie wszystko czego oczekuje Dzieki a z tym zainstalowaniem to na pewno jak bedziesz miał furke to bedziesz sie interesował i zainstalujesz sobie i pewnie mi jak nie bede jeszcze mial tej INPY bo to mądry program. Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Czyli już podwójnie Ci zależy na tempie i efektach Toyka wystawiona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NetSerwer Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 A co myślicie o CarSofcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 bawiłem się trochę, no i nie znam INPY, ale z opisu sądze że Carsoft wysiada, no i podobno Inpą nie narobisz za dużo potencjalnych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 ktoś wie,czemu sondy mają takie dziwne wskazania?nie pokazuje żadnych błędów,tylko takie dziwne wartości napięcia Bez tytułu.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NetSerwer Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 ktoś wie,czemu sondy mają takie dziwne wskazania?nie pokazuje żadnych błędów,tylko takie dziwne wartości napięcia[ATTACH=CONFIG]3126[/ATTACH] Trochę to offtopic, ale wybaczam :-) Zerknij tutaj: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=145089 może coś Ci to pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 taaa,ale tam piszą o wartościach 0-5V,a nie 200,jakieś zwarcie? swoją drogą coraz więcej forumowiczów ma programy,można by zrobić nowy dział-błędy,diagnoza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 21 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Witam ja mam inpe w miarę nowa i widzi prawie wszystkie modele aut do tych których nie widzi trzeba by było zrobić aktualizacje plików. Mam już trochę czasu interfejs i parę rzeczy umiem porobić więc jakbyście mieli jakieś pytania to zapraszam. ( do AUDI VW SKODY I SEATA też posiadam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 24 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 ufff,udało się,DIS GT1 zainstalowany,narazie w wersji v_44,ale mi to wystarczy ,i od czegoś trzeba zacząć Bez tytułu.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 24 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 pare screenów z diagnozy,błędów niet,wykryte moduły i trochę live data.w spisie jest nawet e-28,e-30 dis.jpg dis1.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 jak ktoś chciałby się pobawić z INPA i DISem na Win7,to tutaj są praktycznie gotowce do ściągnięcia,jest też instrukcja instalacji http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=124062&p=1062748&hilit=TIS#p1062748 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 [ATTACH=CONFIG]14063[/ATTACH]instalacja tego,to dopiero zabawa,ale i możliwości fajne,można zmieniać softy silnika,skrzyni,może kiedyś spróbuje,ale na razie,to tylko ustawienia Car&Key,bezpieczne,i bardzo łatwe.program sam pokazuje,co można zmienić w danym aucie,jedno wciśnięcie guzika,i zmiany zapisane.Program to Progman SSS v_33 jedyny problem,to trochę ciężki-ponad 20 giga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.