suchy Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 witam Was mam taki problem że wyjełem akumlator żeby go podładować i teraz nie mogę otworzyć samochodu ponieważ samochód mam zamknięty i klapę też wkładka w klapie obraca sie 360 stopni w jedną i w drugą stronę a od kierowcy ni mogę jej przekręcić, może ktoś kiedyś wymieniał wkładkę i nie mam takiego samego kluczyka. Błagam o pomoc jak otworzyć ją aby jak najmniej ją uszkodzić:sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Proste: Musisz wyjac tylna zaroweczke z klapy ktora podswietla tablice rejestracyjna i na chwile przylozyc plus i minus kabelkiem z akumulatora ktory chcesz wlozyc do auta i wtedy auto bedzie mialo prąd i pilotem szybko otworz auto Dziękuje dowidzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 witam Kevin, sprawdze twoją metodę jutro tylko znów mam problem bo nie podświetlało mi tablicy rejestracyjnej i nie wiem czy kable są podłączone czy żarówki sie spaliły czy może bezpiecznik. ale otworze go z kluczyka jesli nie ma w samochodzie akumlatora?? jesli masz jeszcze jakies inne pomysły byłbym Ci wdzięczny, spróbuje wszystkich możliwych podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Słyszałem, że można w ten sposób: pod tablicą rej nad zamkiem klapy wierci się otwór i sztywnym drutem otwiera autko, potem maźnięcie jakąś farbą krawędzi, plastikowa zaślepka i gotowe. Ale tylko tak słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Proste: Musisz wyjac tylna zaroweczke z klapy ktora podswietla tablice rejestracyjna i na chwile przylozyc plus i minus kabelkiem z akumulatora ktory chcesz wlozyc do auta i wtedy auto bedzie mialo prąd i pilotem szybko otworz auto Dziękuje dowidzenia. Może Kevin nie zadziałąć Twoja metoda - jak pójdzie prąd na obwód skoro zarówki od tablicy świecą tylko przy właczonych światłach? Może chodzi prędzej o zarówke podswietlającą bagażnik? Wg mnie drzwi powinny sie otworzyć przy nawet odpiętym całkowicie aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NetSerwer Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Czytałem o różnych sposobach otwarcia klapy przedniej. Jeśli udałoby Ci się to zrobić mógłbyś spróbować podłączyć AQ do wyprowadzony + do awaryjnego odpalenia. Może to by wystarczyło do otwarcia drzwi i klapy do normalnego podłączenia? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 W E46 dziala to pewnie i w E39 od zarowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Może Kevin nie zadziałąć Twoja metoda - jak pójdzie prąd na obwód skoro zarówki od tablicy świecą tylko przy właczonych światłach? Może chodzi prędzej o zarówke podswietlającą bagażnik? Wg mnie drzwi powinny sie otworzyć przy nawet odpiętym całkowicie aku.[/QUOTWkładka niestety się nie przekręca, nie wiem czym to jest spowodowane bo może ona być albo uszkodzona albo wymieniona w przeszłości. Jak wkładam kuluczyk do wkładki to nie moge go przekręcić ani w lewo ani w prawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3er Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 (edytowane) Hej, zajrzyj do instrukcji obslugi - mozna otworzyc z kluczyka auto ale tylko kluczykiem serwisowym (mi sie udaje to zrobic zwyklym, dorabianym ale wymaga 1000 prób;) ). Skoro nie dziala Ci zamek niestety musisz jakos ten prad doprowadzic. Ostatnio kolega potwierdzil mit o zapieciu napiecia na rozrusznik - auto otworzylo sie... Jesli potrafisz sie tam dostac to sprobuj - powszukaj tematu bo juz sie kiedys przewijal na tym forum Edytowane 22 Stycznia 2011 przez Pit3er 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 ja bym próbował tak: Albo: 1. klamka do górym przytrzymać i probować otwierać. lub 2. Auto do góry - minus do budy a plus do rozrusznika i wtedy próbować otwierać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 wyciagasz nerki,odkrecasz "grzybki" od zamkow szt 2 ,podnosisz maske i podpinasz napiecie-proste:):) walnela mi kiedys linka od maski-tak ja otworzylem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3er Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Cieżko powiedzieć gdzie mniej kręcenia żeby sie dobic do rozrusznika trzeba odkrecic osłone silnika (o ile jest...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Cieżko powiedzieć gdzie mniej kręcenia żeby sie dobic do rozrusznika trzeba odkrecic osłone silnika (o ile jest...). ja u siebie osłonę zakładałem i ściagałem bez kanału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek10021 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 witam,nie ma potrzeby ściągania osłon,przecież to tworzywo wystarczy zrobić otwór zaostrzyć drut i wkłuć się w kabel do rozrusznika.inne metody odradzam,jak podłączysz do żarówki podświetlania tablicy a skąd wiesz gdzie jest plus a gdzie minus.a na przyszłość jak wyciągasz akumulator to wypuść na zewnątrz dwa kabelki od klem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 witam wszystkich, dzieki za wszystkie podpowiedzi. Niektóre były nieskuteczne ale dzieki za chęci musze powiedziec ze dzięki Bogu samochód otworzyłem za pomocą własnie jak pisaliscie podłaczenia kabli do rozrusznika. Ucierpiała jedynie linka od maski ponieważ ja musiałem uciąć bo nie widziało sie mi abym mógł gwiazdkę włożyć pod maskę i odkręcić zaczepy;) postanowiłem że linkę jak narazie złącze a w lecie ją wymienię. pozdrawiam wszystkich temat uważam za zamknięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freex Opublikowano 20 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 ja slyszalem ze aku podlacza sie do bocznego kierunkowskazu od strony kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 20 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 mi ostatnio przed wymianą, "jez" wycyckał aku do końca, na zero, centralka nie reagowała. Pociągnąłem za klamke i kluczykiem maksymalnie w lewo i prawo i sie otworzyły bez problemu jedne dzwi. Kluczykiem mozna śmiało "mechanicznie" otworzyć drzwi, klape bagaznika również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Właśnie dziwi mnie to że takie kombinacje odchodzą przy e39. Zwykłe mechaniczne otwieranie awaryjne kluczykiem.Zamek od kierowcy czasem nie reaguje bo bywa wyrobiony ale od pasażera zawsze podnosi mi rygla.Warunek to podniesiona i przytrzymana wcześniej klamka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 tylko Dziki od strony pasażera e39 nie ma zamka:D Ale jest jeszcze klapa bagażnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Tak Kozin bo odniosłem się do e34 w ktorym taki zamek jest niemniej awaryjne otwieranie kluczykiem działa. W zamku kierowcy też ale bywa że muszę kilka razy przekręcać powoli kluczyk by skutecznie wyskoczył rygiel. Gdybym miał e39 i awaryjne otwieranie by nie działało to wyprowadziłbym sobie fachowo dwa kabelki z klem w sobie tylko znane miejsce na zewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 No chyba takie kableki to jedyne wyjście. Albo wyprowadzić kabelki do plusika przy silniku i wyciągnąc gdzieś np obok nadkola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.