Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam problem po zakupie mojej buni' występują kolejne problemy.Po pierwszej wizycie w warsztacie było około 17 błędów,likwidowałem je po koleji;

-wymiana koła dwumasowego+sprzęgło/na regenowane

-wymiana wachaczy przednich/nowe

-wymiana zaworu EGR/na nowy

-wymiana przekażnika świec żarowych/na nowy,po 3 tysiącach kolejny problem a mianowicie;

-wymiana koła pasowego wału(zerwana guma) nna sprawną używkę

-wymiananapinacza paska+koło pośrednie/na nowe

a auto dalej drga jak ciągnik zetor bez jakiejkolwiek kultury pracy,teraz przy tych mrozach bardzo niechętnie zapala(nowe aku)straszne drgania niemam już

koncepcji co dalej wymieniać.Proszę o pomoc,jest to moja trzecia bmka lecz w pozostałych byłem zachwycony pracą silnika,czego nie mogę powiedzieć o

obecnej.Na wyświetlaczu niema żadnych informacji.Na kampie nie ma istotnych błędów,jestem w kropce.Proszę o pomoc i poradę.

Może win po rozkodowaniu coś wyjaśni(WBAAT71070KU01548Mam więcej pytań choćby czy można uruchomić wskazania komputera pokładowego gdy niema

przycisku BC w przełączniku kierunkowskazu.Ponoć jest taka opcja.Przepraszam za długi elaborat ale zaczyna to być skarbonka.

Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz się czym łamać. Po prostu poprzednik widocznie nie dbał i na Ciebie wypadło... Co do kiepskiego odpalania z rana to mogą być świece... A przebieg jaki, może wtryski już też leją i słabo odpala...

Tu masz vin, może Ci się przyda...

Numer podwozia WBAAT71070KU01548

Kod typu AT71

Typ 320TD (EUR)

Typoszereg E E46 (5)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COMP

Układ kierowniczy LL

Drzwi 3

Silnik M47DO1

Pojemność skokowa 2.00

Moc 110

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka STOFF INTERNATIONAL/ANTHRAZIT (H2AT)

Data prod. 2004-08-18

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S167A EU4 EXHAUST EMISSIONS NORM Norma spalinowa EU 4

S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA

S262A HEAD AIRBAG Czołowa poduszka pow. ITS

S315A REAR WINDSCREEN WIPER Wycieraczka tylnej szyby

S321A EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących

S495A 3. HEADREST REAR CENTRE Pas bezp. trzypunkt. i zagł. tył środek

S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja

S660A RADIO BMW REVERSE Radio BMW Reverse (C42)

S855A LANGUAGE VERSION ITALIAN Wersja językowa, włoski

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

S884A ITALIAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. włoski

S8SPA COP CONTROL Sterowanie COP

S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn.

S925A SHIPPING PROTECTION PACKAGE Ochronny pakiet wysyłkowy

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S928A TYIRE CONTROL Sterowanie opon

Wyposażenie seryjne

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S210A DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów

S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT akumulator w bagażniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może poduszki silnika? Ja ostatnio wymieniałem i nieopatrznie włożyłem gumowe bez hydropodstawy olejowej bo tańsze były i teraz się modlę żeby mi plomby nie wypadły, muszę znowu zainwestować i założyć porządne olejowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...