Oibis Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 e39 530d 193KM z rana odpala na dotyk, jak tylko pojeżdżę to cieżko odpalał a ostatnio jak rozgrzany to wogóle nie chciał odpalić, psikne troszeczke plakiem w dolot i odpala odrazu na kompie 0 błędów, pompa w baku ciśnienie 4 bary, filtr paliwa nowy jakieś propozycje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Według mnie to pompa wtryskowa. Pompa pokazuje w ten sposób, że jest już nieco zużyta i wymaga "troski". Być może pomorze dokładne ustawianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 jaka pompa paliwa?? tam jest common rail i ma pompe w zbiorniku,progową i pompe wysokiego ciśnienia.a sprawdzałeś korekcje wtrysków na ciepłym??? jak przelewa to też tak jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 właśnie na kompie wszystkie pompy mają dobre ciśnienie, w baku 4 bary ponad na listwie ponad 300 jakoś, może wtryski ? niestety nie moja działka więc nie wiem jak się ustawia te konty itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 auto ma nieco ponad 180k km więc wątpie że przy tym przebiegu może coś się dziać z pompą CR lub wtryskami. Najbardziej na zniszczenie narazona jest pompa progowa więc zdjąłem osłone plastikową która chroni pompę, wyleciału duzo błota syfu i duuuuzo wody, wyczyściłem wszystko odpiąłem wtyczkę prysnąłem antystykiem, złożyłem wszystko i odpaliła odrazu, gasiłem i odpalałem x5 i paliła za każdym razem, po godzinie poszedłem i odpaliła x3. ciekawe czy to to czy zbieg okoliczności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 całkiem możliwe że napięcia takiego nie było przez zły styk!! i poprostu takie cyrki się mogą zdarzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 no a mówiłeś,że mierzyłeś ciśnienia,ile na progowej było,bo nie wierze,że 4,bo nowe tyle mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 no a mówiłeś,że mierzyłeś ciśnienia,ile na progowej było,bo nie wierze,że 4,bo nowe tyle mają właśnie mówiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Może odzywa się padający czujnik położenia wału. Miałem podobny problem. Wprawdzie w e34 i w benzynie, nic na kompie nie wskazywało na awarię, nawet w ASO w Wawce nic nie stwierdzili, dopiero jak padł , że nie szło go odpalić padło na ów czujnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 jakby czujnik był padnięty to na plaka by nie odpalił tak mi się na logike wydaje ciśnienie 4bary pokazywało na pompie w baku, odczytu z progowej nie miałem narazie odpala za każdym razem ale trzeba kręcić min 2 nawet do kilku sekund Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Kolego mi czujnik się kończył i auto paliło potem ciężko paliło aż tu nagle nie odpaliło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 To tylko sugestia, mi też czasami odpalał za 5 lub 6-tym razem na ciepłym silniku, niekiedy wariował na zimnym. Odpalił, za chwilę zgasł i po paru zakręceniach odpalił. Ale jak pisałem, starsza generacja i benzol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 (edytowane) wymieniłem pompe progową (chińczyk w celu sprawdzenia) na kompie pokazuje ciśnienie ok 3,9-3,7 bara (na starej ponad 4) ale widocznie się nagrzewała i zacinała (przy wyjmowaniu aż parzyła w ręce) bo na tym chińczyku auto odpala ale jeszcze trochę ciężko, podejrzewam że któraś w baku też niedomaga, po weekendzie będę sprawdzał NAPRAWIONE winna była pompa w baku, dawała ciśnienie ok. 0,15 bar, wsadziłem zamiennik za 106zł i odpala odrazu, nie trzeba już długo kręcić. aha dla potomnych: W BAKU JEST TYLKO JEDNA POMPA nie wiem czemu każdy na forach pisze o 2 pompach Edytowane 22 Czerwca 2012 przez Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Kolego w zbiorniku są dwie pompy!! wytłumaczę to tak; zbiornik jest podzielony na 2 komory w prawej komorze jest pompa co ciągnie paliwo do silnika a w lewej komorze jest pompa ssąco tłocząca która przelewa paliwo z lewej komory do prawej ,jeśli w prawej jest go mniej bo przelać samo się nie przeleje paliwo z komory do komory jeśli jest go mniej niż 30l wiem co piszę............ jeśli siądzie ta mniejsza pompa ssąco tłocząca to auto będzie miało jeszcze 15l w zbiorniku (na wskazówce też) a nie będzie jechać!! poprostu nie będzie go zaciągało skoro pompa go nie przepompuje do prawej komory z której tłoczy do silnika baruje:)i będą objawy jak by paliwa nie było.... jest o tym wiele tematów:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 (edytowane) i tu Dyziu,nie zgodziłbym się z tobą,pompa jest jedna!!,to w lewej komorze,to zawór,smok,(choć tak sie nazywa,pompa ssąca strumieniowa)i ta główna odpowiada za przepompowanie nazywa się to ejector Pompa strumieniowa ssąca,napędzana jest paliwem w przewodzie powrotnym,to jest kierowane za pomocą dyszy,przez wąski przekrój,i przyśpieszone,paliwo płynące z dużą prędkością wytwarza próżnię,która pompuje paliwo z lewej do prawej komory,jak pompa paliwa jest za słaba,wytwarza za małe ciśnienie,nie wytwarza tej próżni,i nie ma przelewu, i ja naprawde wiem co mówie,bo to przerabiałem Edytowane 22 Czerwca 2012 przez dirty.73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Proponuje zajrzeć do rysunków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Proponuje zajrzeć do rysunków ja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Nie wiem kto, ale widzę że nie możecie się zgodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 hehe,na realoem jest to opisane jako pompa ssąca,ale to nie do rysunków trzeba zaglądać,trzeba z tym troche powalczyć:lol:,wtedy jest się pewnym:p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 ludziska, dzisiaj to rozbierałem i widziałem na własne oczy więc na 10000% jest jedna pompa z prawej strony wtyczka na 4 piny a z lewej jest pływak i wtyczka na 2 piny do niego i nic wiecej, tylko przewody idą z tej pompy po prawej i przez pływak przepływają i taki jakiś zaworek czy coś w tym stylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Dirty w benzynie też jest taki przelew ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Dobrze wiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ngb Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 kolego miałem ten sam problem w e39.jeden z wtrysków był do wymiany!i teraz jest ok.:bmwsexemofg3: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 u mnie okazała się pompa w baku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.